چادر بازی کودک دارای ریسمان چراغ

babytent-110

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک دارای ریسمان چراغ یک محصول ایده ال و جدید است که با طرح و نقش جذابی که دارد باعث شده تا محیط مناسب و خوبی را برای استراحت ، بازی و تفریح کودک شما به ارمغان اورد. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این محصول دقیقا شبیه به خانه بوده و بر روی بدنه ان نیز اشکال گوناگون با ابعاد و نقوش مختلف و هم چنین رنگ بندی های متفاوت دیده می شود که این موارد در کنار رنگ طوسی این محصول جلوه خاصی را به این کالا داده است. درب ورود این محصول هم مستطیلی شکل بوده و با بند محافظی که دارد می توانید این درب را پس از باز کردن در بخش بالایی به صورت محکم نگه دارید. یکی از ویژگی های خوبی که این محصول دارا می باشد و ان را از سایر چادر های بازی متمایز کرده است ، دارا بودن ریسمان چراغ است که چراغ های رنگی را دارا بوده و باعث شده تا کودک شما از دیدن ان ها مخصوصا در شب بسیار شگفت زده شود. این ریسمان نیز قابلیت جدا شدن را هم داراست. در کنار این موارد در هنگام نصب این محصول نیز شما زمان زیادی را نیاز نخواهید داشت و به صورت اتوماتیک این کالا راه اندازی خواهد شد.

نوع خانگی 
 طول  100 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 وزن 3 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر و کتان
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف وینیل تک لایه
 ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالا ی دو سال
 کاملا نور گیر
قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب
 قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک
 دارای درب و پنجره
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

 

چادر بازی کودک دارای ریسمان چراغ

چادر بازی کودک دارای ریسمان چراغ یکی از محصولات خاص و جدیدی است که با دارابودن رنگ های جذاب و هم چنین طراحی منحصر به فردی که دارا می باشد باعث شده تا از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار شود. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای مزایای فوق العاده ای هم می باشد که باعث تفاوت میان این محصول و سایر چادر های بازی گردیده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی این کالا به صورت کامل بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهم در خصوص انتخاب این محصول نحوه طراحی و ظاهر این کالاست که باعث شده تا یک محصول فوق العاده را از این حیث شاهد باشیم. در همین رابطه نیز باید عنوان نمود که این کالا ظاهری شبیه به خانه های ویلایی دارد که دارای سقف های شیربانی هستند. این عامل باعث شده تا فرزند شما پس از مشاهده این چادر بازی احساس دارا بودن یک خانه مجزا را دارا شود که قطعا این مورد بسیار مهم خواهد بود. در کنار این موارد باید به رنگ بندی این محصول نیز اشاره نمود که از رنگ های تیره در کنار هم قرار گرفته شده تشکیل شده است. هم چنین رنگ قالب این محصول هم طوسی می باشد. هم چنین بر روی قسمت سقف این محصول یک عدد ربان ابی رنگ و چین دار نیز به چشم می خورد که باعث شده تا این قسمت بسیار به چشم اید. هم چنین درب ورود این محصول نیز در کناره بخش جلویی این چادر و به صورت مستطیلی شکل قرار گرفته است که از پایین به سمت بالا باز شده و خصوصیت خوب این محصول نیز به شمار خواهد رفت. هم چنین بر روی این چادر بازی یک عدد ریسمان چراغ هم اویزان خواهد بود که می توانید در مواقع مورد نیاز این محصول را نصب کرده و باعث تنوع در ظاهر این محصول شوید.

جنس بدنه

این چادر بازی در کنار زیبایی های ظاهری از بدنه ای مقاوم هم بهره مند است که باعث شده تا یک محصول مستحکم و ضخیم از این بابت را هم مشاهده نماییم. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای رویه ای ساخته شده از نوع پلی استر و کتان بوده و کف این کالا را هم وینیل تک لایه شکل داده است. هم چنین پایه های این محصول نیز از نوع فایبرگلاس شکل گرفته اند که انعطاف پذیر بوده و با کیفیت بالا عرضه شده اند.

ابعاد و وزن

این چادر بازی در طول 100 سانتی متر ، عرض 60 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 100 سانتی متر تولید و عرضه شده است. هم چنین وزن این محصول نیز تنها 3 کیلو گرم می باشد. این ابعاد و وزن سبب شده تا شما با اطمینان خاطر بتوانید از این محصول در فضای مورد نظر خود استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین این کالا به صورت پرتابل می باشد که مزیت خوب این چادر بازی به شمار خواهد رفت.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول نصب و راه اندازی ساده ای را دارا خواهد بود و تنها شما کافی است که این کالا را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس می توانید به صورت اتوماتیک این کالا را باز کرده و ان را راه اندازی نمایید. این مورد ویژگی فوق العاده این کالا به شمار خواهد رفت که در وقت شما بسیار صرفه جویی خواهد شد. هم چنین باید به این نکته بسیار مهم هم اشاره کنیم که در هنگام راه اندازی باید از وارد کردن فشار زیاد به پایه های این محصول نیز اجتناب کنید تا دچار اسیب جدی نگردد. مراقبت از این محصول نیز کاری ساده و اسان خواهد بود و تنها با رعایت یک سری اصول ساده امکان پذیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک دارای ریسمان چراغ یکی از فوق العاده ترین چادر های بازی سنین کودکان می باشد که برای افراد بالای دو سال مناسب بوده و با خیال راحت می توانید ان را در داخل منزل ، ویلا ، حیاط و یا حتی دیگر محیط های باز و سر پوشیده راه اندازی کرده و این کالا را در اختیار فرزند خود قرار دهید. این محصول هم اکنون با قیمت مناسب و کیفیت بالا از سایت نمایندگی اینتکس در ایران قابل خرید می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...