چادر بازی کودک دخترانه اینتکس

intex 44635

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,050,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک دخترانه اینتکس نیز یکی دیگر از چادر های بازی کودکان است که این بار با طراحی شش ضلعی و با یک ساختار مناسب و ایده آل تولید و عرضه شده است. شرکت اینتکس در طراحی این محصول سعی کرده تا به بهترین شکل ممکن ویژگی های جذابیت و خلاقیت را به کار برده و یک محصول با طرحی شبیه به پرنسس را به دست مشتریان برساند که همین ویژگی باعث شده تا محبوبیت این محصول در میان دختران بیشتر باشد. جنس بدنه این محصول از نوع پارچه شمعی برزنتی بوده و ضخامت مناسبی را هم دارد که همین نکته سبب شده تا بدون نگرانی از این حیث بتوانید این محصول را در اختیار فرزند خود قرار داده و شرایطی مناسب را برای بازی وتفریح او مهیا کنید. هم چنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این محصول دارای یک عدد درب ورود بوده و در داخل یک بسته بندی مناسب به دست شما می رسد که این نکات هم از دیگر موارد مهم در هنگام خرید این محصول به شمار می رود. با در نظر گرفتن این موارد حال شما می توانید خرید و ثبت سفارش این چادر بازی کودک را از سایت فروشگاه اینتکس به بهترین شکل ممکن به ثبت برسانید و در سراسر کشور محصول را درب منزل دریافت کنید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 104 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 عرض 104 کیلوگرم
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 رنگبندی 
 شرکت سازندهاینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده

چادر بازی کودک دخترانه اینتکس یک محصول با طراحی پرنسس می باشد که این نوع طراحی و ساختار محبوبیت فوق العاده ای را در میان کودکان خصوصا دختر خانم ها دارا می باشد. نوع طراحی این محصول همان طور که در تصاویر این کالا قابل مشاهده است دارای ساختاری شش ضلعی می باشد که این ساختار سبب شده تا محیط این محصول بسیار زیبا و خاص شود. با توجه به این مقدمه سعی داریم تا در این مطلب به بهترین و کامل ترین شکل ممکن خصوصیات این محصول را در اختیار شما قرار دهیم پس ما را تا انتها دنبال کنید.....

شیوه ظاهری و شکل و شمایل محصول

در ابتدای این مطلب قطعا نکته ای که در نگاه اول جلب توجه می کند بحث نوع ظاهر و طراحی صورت گرفته در این محصول می باشد که باعث می شود تا مشتری با یک طراحی نوین و شیک مواجه باشد و بتوانید بهترین خرید را برای فرزند خود انجام دهد. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که با نگاهی به تصاویر این محصول شما می توانید مشاهده کنید که این کالا یک ساختار شش ضلعی را داراست که هر یک از این اضلاع دقیقا با دیگری هم اندازه خواهد بود. این نکته باعث شده تا از نظر ابعادی یک محصول استاندارد و خاص را در اختیار داشته باشید.

مسئله مهم دیگر در خصوص این کالا به طرح موجود بر روی بدنه این چادر بازی تعلق می گیرد. شما می توانید مشاهده کنید که بر روی بدنه این محصول طرح یک عدد پرنسس در یک بخش و در بخش های دیگر نیز شوالیه دختر به چشم می خورد. بهره مندی از طرح گل و گیاه و جنگل نیز باعث شده تا جذابیت های این محصول دو چندان شود. در همین راستا قطعا این موارد سبب خواهد شد که حداقل از بعد طراحی و ظاهری این محصول شما یک کالای شیک و منحصر به فرد را در اختیار داشته باشید.

هم چنین سقف این چادر بازی نیز با بهره گیری از دو رنگ آبی آسمانی و تیره باعث شده تا ساختاری خاص و شیک را در اختیار داشته باشید که قطعا مکمل زیبایی بخش اصلی بدنه این محصول خواهد بود. تمامی این موارد نشان می دهد که این چادر بازی از نظر نوع طراحی و ساختار قطعا یک محصول خاص و در عین حال جذاب برای کودک شما به شمار خواهد رفت.

ابعاد و اندازه های محصول

اگر بخواهیم در خصوص ابعاد این محصول هم با شما صحبت کنیم باید اشاره داشته باشیم که این محصول با توجه به سنین کودکان کمتر از شش سال و میانگین قدی آن ها طراحی و تولید شده است و شما باید با علم به این موضوع سعی کنید محصولی را برای خرید خود انتخاب کنید که کودک شما بتوانید به صورت کامل درون آن جای بگیرد. در همین رابطه در خصوص این محصول نیز باید اشاره داشته باشیم که این محصول دارای طول و عرض مشابه 104 سانتی متر می باشد که این ابعاد باعث شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن و با آگاهی از این ابعاد محصول را برای کودک خود خریداری نمایید.

هم چنین باید اشاره داشته باشیم که ارتفاع این چادر بازی هم 130 سانتی متر می باشد که از این حیث نیز تقریبا تمامی کودکان کمتر از شش سال به ساده ترین شکل ممکن می توانند درون این محصول قرار گرفته و از ان استفاده کنند. در کنار این نکات باید به این مسئله هم اشاره داشته باشیم که این محصول تنها 3 کیلو گرم وزن دارد و همین مقدار وزن کم سبب شده تا به ساده ترین شکل ممکن بتوانید از این محصول استفاده نموده و لذت ببرید. هم چنین از این کالا به صورت هم زمان دو کودک هم می توانند استفاده کرده و به بازی و تفریح بپردازند.

شیوه خرید و ثبت سفارش

با توجه به توضیحات جامع و کاملی که سعی کردیم در بخش توضیحات و هم چنین نقد و بررسی این محصول در اختیار شما قرار دهیم حال این مزیت در اختیار شما قرار دارد که هم اکنون اقدام به ثبت سفارش این محصول از طریق فروشگاه مرکزی اینتکس کرده و در سریع ترین زمان ممکن در سراسر کشور محصول را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...