چادر بازی کودک راکت فضایی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
870,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک راکت فضایی از دیگر چادر های بازی ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی بوده که از رنگبندی مناسب کودکان و همچنین خردسالان بهره مند است. محصولی سبک و با پایه هایی از جنس فایبرگلاس که وظیفه راه اندازی این محصول را دارند. این چادر در واقع از خوش رنگ ترین نوع آنها برای کودکان بخصوص برای کودکان دختر خواهد بود.

چادر بازی کودک ساخته شده توسط شرکت f.i.t یکی از جذاب ترین چادر های طراحی شده با پارجه شمعی بوده که از رنگ بندی بسیار شاد و مناسبی بهره می برد. این چادر به دلیل برزنتی بودن خود از جنس بسیار خوبی بهره برده و در برابر شرایط جوی مختلف بسیار مقاوم خواهد بود. ابعاد در نظر گرفته شده برای این کالا (قطر: 118 سانتی متر، ارتفاع: 140 سانتی متر) بوده که برای کودکان 1 تا 5 سال بسیار مناسب می باشد. این چادر بازی با داشتن وزن 6 کیلوگرمی به راحتی قابل حمل بوده و می توان به راحتی در هر مسافرتی استفاده نمود.

 نوع خانگی ، سفری
 قطر 118 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 وزن 6 کیلوگرم
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 رنگبندی 
 شرکت سازندهf.i.t
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده

چادر بازی کودک راکت فضایی

چادر بازی کودک راکت فضایی یک چادر بازی جدید و جذاب است که به دلیل داشتن ساختاری شکیل و همین طور رنگ صورتی بسیار جذاب مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است. این محصول به گونه ای طراحی شده که به ساذگی هر چه تمام تر می توانید ان را در داخل منزل ، اتاق خواب کودک و یا هر مکان دیگری نصب کرده و لحظات شادی را برای کودک دلبند خود خلق کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل به بررسی این محصول پرداخته و جزئیات کاملی از ان را برای شما بازگو کنیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در خصوص نحوه ساخت و ارگونومی این محصول در مرحله اول باید به شکل کلی این چادر اشاره نمود. این چادر به صورت هلالی ساخته شده که قسمت بالایی ان ظاهری مخروطی شکل دارد. در دو سمت از این چادر دو عدد پنجره گرد و دارای توری نصب شده است که هر یک از این ها باعث شده تا در وهله اول هوا در داخل این چادر به جریان بیفتد و هم چنین خانواده ها بتوانند به داخل چادر نظارت داشته باشند. علاوه بر این ها درب ورود این محصول هم در جلوی ان تعبیه شده است که به سمت بالا باز شده و در قسمت بالایی هم یک عدد کش قرار داده شده است که می توانید به صورت کامل این محصول را باز کرده و بدون نگرانی از ان استفاده نمایید. در خصوص رنگ بندی این محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که ساختار اصلی این محصول صورتی رنگ است. البته این صورتی از دو بخش پر رنگ و کم رنگ ساخته شده است که بخش های پر رنگ این محصول در پایین و میانه های این چادر پیاده سازی شده و بخش های کم رنگ ان نیز دارای خال های کوچک می باشد. علاوه بر این ها بر روی بدنه اصلی این محصول طرح چندین تاج نیز به صورت پیوسته و در کنار هم قرار گرفته شده نقش بسته است. در بالا ترین قسمت این چادر هم یک عدد پرچم زرد رنگ وجود دارد که به زیبایی این چادر بازی کودک نیز افزوده است.

جنس بدنه

یکی از مواردی که در خرید و استفاده و اطمینان به این محصول بسیار اهمیت داشته و مهم می باشد جنس بدنه این چادر بازی است. در همین خصوص باید عنوان کرد که رویه اصلی این چادر بازی از جنس پارچه شمعی برزنتی ساخته شده است. هم چنین پایه های این محصول هم از نوع فایبرگلاس بوده که بسیار با کیفیت و با دوام می باشد. علاوه بر این ها کف این چادر بازی هم به صورت تک لایه طراحی و تولید شده است.

ابعاد و وزن

در خصوص ابعاد و وزن این محصول باید گفت که این چادر بازی در ابعاد ( قطر : 118 سانتی متر و ارتفاع : 140 سانتی متر ) طراحی و تولید شده است. علاوه بر این ها این محصول تنها 6 کیلو گرم وزن دارد که شما می توانید به سادگی این محصول را حمل و نقل کرده و در مکان مناسب اقدام به نصب این محصول کنید.


راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی این چادر بازی کار سختی در پیش نخواهید داشت. در ابتدا شما باید سعی کنید تا اتصالات و پایه های این محصول را به یکدیگر متصل کنید. پس از اتصال این پایه ها شما می توانید به راحتی این چادر را سر پا کرده و بدنه و رویه اصلی این محصول را متصل سازید. در انتها نیز مشاهده خواهید کرد که این چادر بازی به صورت ایستاده بر روی زمین قرار گرفته و کودک شما می تواند در داخل ان به بازی و تفریح مشغول شود. علاوه بر این ها برای مراقبت از این محصول می توانید به سادگی این کالا را از وسایل نوک تیز مانند چاقو ، قیچی و ... دور کرده تا امنیت این محصول را برقرار سازید. هم چنین باید در هنگام نصب این محصول هم از وارد کردن فشار زیاد به پایه ها وستون های این محصول خودداری کنید تا این چادر بازی اسیب نبیند. با رعایت همین نکات ساده قادر خواهید بود تا از این محصول همیشه استفاده کرده و لذت ببرید.

جمع بندی

چادر بازی کودک راکت فضایی یک کالای با کیفیت و با دوام است که دارای ساک حمل و وزن کم می باشد که همین عامل باعث شده تا بتوانید به سادگی این محصول را حمل و نقل کنید. هم چنین این محصول دارای دفترچه راهنما هم می باشد که می توانید اموزش های لازم را از ان فرا بگیرید. این کالا را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...