چادر بازی کودک رنگارنگ

54211

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک رنگارنگ محصولی با چند رنگ شاد و جذاب است که در کنار هم این محصول را شکل داده اند. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا ساخته شده از کناره هایی با رنگ بنفش ريال بخش انتهایی و جلویی با رنگ سقف و قسمت های کف و سقف این محصول نیز از رنگ قرمز می باشد. کنار هم قرار گرفتن این رنگ ها باعث می شود تا کودک شما با روحیه شاد تر به بازی پرداخته و از داشتن این محصول لذت ببرد. این چادر بازی به صورت عصایی بر پا خواهد شد و از بدنه و پایه های مقاومی هم برخوردار است که باعث شده تا ایمنی کودک شما در داخل این چادر بازی تامین شود. هم چنین بدنه این محصول از جنس پارچه پلی استر است که از مقاوم ترین جنس های موجود در بین چادر های بازی می باشد. تمام این موارد باعث شده تا شما بتوانید با خیال راحت این محصول را با قیمت ارزان از نمایندگی اینتکس خریداری نموده و در زمان دلخواه اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 122 سانتی متر
 عرض 122 سانتی متر
 ارتفاع 107 سانتی متر
 وزن 1 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه پلی استر
 شرکت سازنده تهران اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب سنین کودکان
 دارای دو درب در سایز متفاوت
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای هواکش توری
 راه اندازی عصایی
 قابل استفاده در مسافرت ها
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما ، ساک حمل

چادر بازی کودک رنگارنگ

چادر بازی کودک رنگارنگ یکی از محصولاتی است که ساختار بسیار جذابی دارد. شکل و شمایل این محصول نیز با بهره گیری از چادر های مسافرتی بزرگسالان صورت گرفته است که تنها تفاوت ان در رنگ بندی و دارا بودن محفظه تونل مانند می باشد. تا همین جای کار سعی کردیم خلاصه ای از این محصول را برای شما شرح دهیم پس ما را دنبال کنید تا به صورت کامل این محصول را مورد بررسی قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

در خصوص طراحی این محصول همان طور که در بخش ابتدایی این مقاله مقداری صحبت کردیم باید عنوان کرد که به صورت چادر های مسافرتی طراحی و تولید شده است. در ساخت این محصول از چند رنگ شاد در کنار هم بهره برده شده است که این رنگ ها باعث چشم نواز تر شدن و هم چنین زیبایی بیشتر این محصول شده است. در همین خصوص باید عنوان نمود که بخش جلویی و درب این محصول هم چنین قسمت انتهایی این کالا از رنگ یکدست سبز ساخته شده است. هم چنین دو سمت این محصول را هم رنگ بنفش شکل داده است. علاوه بر این ها باید به این نکته هم اشاره نمود که رنگ قرمز باعث شده تا سقف و هم چنین کف این کالا از ان بهره برده و از این رنگ ساخته شده باشد. ترکیب این رنگ ها درکنار رنگ زرد که لبه های این محصول را شکل داده است باعث شده تا یک محصول فوق العاده را شاهد باشیم. هم چنین ساختار این محصول هم به صورت مربعی شکل بوده و ستون ها و پایه های این محصول به صورت واضح از روی بدنه این کالا عبور کرده است. یک عدد محفظه هم به عنوان تونل در بخش پایینی این چادر دیده می شود که کودک شما علاوه بر درب اصلی این کالا ، می تواند از این قسمت هم عبور و مرور نماید.

جنس بدنه

بدنه این محصول یکی از مقاوم ترین نمونه های موجود در بازا است که صورت گرفته است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا از رویه ای از نوع پارچه پلی استر شکل گرفته است که بسیار مقاوم و با استحکام می باشد. هم چنین بخش کف اینمحصول هم دقیقا از همین بخش شکل گرفته است. در کنار این موارد باید به پایه های این کالا هم اشاره کرد که از نوع فایبرگلاس تولید شده اند.

ابعاد و وزن

این محصول از طول و عرض یک اندازه 122 سانتی متر بهره می برد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 107 سانتی متر است. این ابعاد به صورت استاندارد طراحی شده است که برای بازی های چند کودک به صورت نشسته و یا استاده مناسب می باشد. هم چنین وزن این کالا هم تنها 1 کیلو گرم است که به راحتی می توان ان را حمل و نقل نمود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این کالا به صورت عصایی طراحی و تولید شده است که به همین منظور باید در ابتدا سعی کنید پایه های این محصول را نصب و راه اندازی نمایید. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که شما می بایست در گام اول بدنه اصلی این چادر بازی را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس با استفاده از پایه های این محصول اقدام به عبور دادن ان ها از بخش مورد نظر کرده و سعی کنید تا شکل اصلی این چادر را شکل دهید. هم چنین پس از انجام این کار می بایست اقدام به سر پا کردن و قرار دادن این چادر بر روی زمین نمایید و سپس بدنه اصلی این محصول را به درستی بر روی زمین سفت کنید. تمام این امور در عرض چند دقیقه صورت می پذیرد و وقت زیادی را نیاز نیست صرف راه اندازی این کالا کنید. برای مراقبت از این محصول هم رعایت نکات ساده و ابتدایی کافی است و می توانید با مراجعه به دفترچه راهنمای این محصول موارد دیگر را هم مطالعه کنید.

جمع بندی

چادر بازی کودک رنگارنگ یک محصول بسیار زیبا و با رنگ بندی شاد و جذاب است که مناسب برای کودکان و خردسالان می باشد. این محصول دارای دو درب در ابعاد مختلف بوده و برای خواب کودک هم بسیار مناسب می باشد. این محصول زیبا و با کیفیت را می توانید با قیمت عالی از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...