چادر بازی کودک سرخپوستی خال دار

55241

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک سرخپوستی خال دار محصولی با کیفیت و بدنه ای مقاوم بوده که برای کودکان 2 الی 16 سال توسط شرکت اینتکس طراحی و به بازار های جهانی عرضه  شده است. این محصول دارای سطح زیرینی مثلثی شکل و ساختاری مخروطی می باشد. برای تولید این محصول از با کیفیت ترین پارچه شمعی برزنتی استفاده شده است. که ویژگی های زیادی دارد که برای نمونه میتوان به ضد اب بودن و طول عمر بالای ان اشاره کرد. سازه های این محصول از جنس فایبرگلاس بوده که وزنی کم و استحکامی بالا دارد. از این رو می توان این محصول را در فضای باز و سفر و شرایط مختلف اب و هوایی استفاده نمود. در ابتدای این کالا دربی بزرگ و مثلثی شکل برای رفت و امد اسان کودک شما به داخل طراحی شده است. همچنین در پشت محصول پنجره ای برای ورود نور به داخل و به گردش در امدن هوا تعبیه شده می باشد. که بر سر راه ان یک طوری قرار دارد که از ورود حشرات مزاحم به محوطه بازی کودک جلوگیری می کند. در اطراف درب این محصول دو بند با اندازه استاندارد بوده که درب را به طرفین باز می کند. شما می توانید این کالای جذاب و شگفت انگیز را با مراجعه به نمایندگی اینتکس در کم ترین زمان تهیه کنید.

چادر بازی کودک سرخپوستی خال دار

چادر بازی کودک سرخپوستی خال دار یک محصول زیبا و ساده طراحس وتولید شده توسط کمپانی بزرگ اینتکس بوده که برای استفاده کودکان در رده سنی 2 الی 16 سال توصیه می شود. این محصول دارای ساختاری پرتابل و ضداب بوده و به ساده ترین حالت ممکن راه اندازی می شود. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در بخش نقد و بررسی این محصول قصد داریم تا به معرفی همه جانبه این کالای متفاوت بپردازیم. پس برای اشنایی با این چادر بازی زیبا و خرید محصولی متناسب با علایق فرزند خود توصیه می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

مصرف کنندگان محترم در زمان خرید همواره به دنبال محصولی با نواوری در زمینه طراحی هستند تا از کلیشه های موجود در بازار اجتناب کنند. محصولاتی که دارای مخاطب مصرف کننده کودک نیز هستند علاوه بر نواوری در زمینه طراحی نیاز به توجه به علایق ان ها دارد. در نهایت محصولی با رعایت استاندارد های موجود عرضه خواهد شد که ایمنی و سلامت کودک را در زمان استفاده حفظ کند. بر همین اساس شرکت اینتکس چادر بازی کودک سرخپوستی خال دار به بازار های جهانی معرفی کرده است. این چادر دارای بدنه ای مشکی رنگ بوده که بر روی تمامی سطح ان دایره های سفید نقش بسته که برای کودک بسیار مهیج می باشد. این محصول دارای ارگونومی ساختی با نشیمنگاه مربع شکل بوده که بدنه ای کاملا مخروطی دارد. یک درب بزرگ و مثلث شکل برای تردد اسان کودک در بخش ابتدایی ان تعبیه شده که از طریق دو بند به سمت طرفین جمع اوری می شود. در انتهای محصول نیز یک پنجره مجهز به توری وجود داشته که موجب گردش ازادانه هوا در محل بازی کودک و نوگیری کامل این فضا می شود. توری پنجره از ورود حشرات به داخل چادر بازی اجتناب خواهد کرد. این محصول یک انتخاب ایاده ال برای محل خواب کودک به شمار می رود.

جنس بدنه

طول عمر هر محصولی وابسته به مرغوبیت جنس بدنه ان دارد. به همین دلیل و برای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم شرکت اینتکس بدنه این محصول را با جنس پارچه شمعی برزنتی تولید کرده که دارای نرمی و انعطاف پذیری بالا و دوام بسیار زیاد می باشد. سازه های این محصول از مرغوبترین نوع فایبرگلاس با وزنی کم و طول عمری بالا است. این ساختار از استحکام بالا برخودار بوده که کاملا ضداب می باشد. به همین دلیل با اسودگی خاطر می توانید از این محصول در فضای باز نیز استفاده نمایید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش نور خورشید و یا بارندگی تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

وزن بدنه این محصول تنها 4 کیلوگرم بوده به همین دللی یک گزینه مناسب برای استفاده به عنوان چادر مسافرتی کودک به شمار می رود. این محصول با توجه به نشیمنگاه مربع شکل خود دارای طول و عرضی همسان و برابر 120 سانتی متر است. ارتفاع این محصول را از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان اندازه گیزی کرده اند که بالغ بر 137 سانتی متر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

سازه های این محصول از نوع عصایی می باشد. به همین دلیل برای راه اندازی نیاز به کمترین زمان ممکن است. برای استفاده از محصول تنها کافی ست ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطح باز کنید. سازه های محصول را با کمک دفترچه راهنما به یکدیگر متصل کرده و روکش بدنه را بر روی ان قرار دهید. برای استفاده از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. همچنین از وارد کردن ضربه سنگین به سازه های محصول جدا خودداری نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک سرخپوستی خال دار محصولی ضداب با ساختاری پرتابل بوده که دارای طول عمری بسیار بالا می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 120 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 137 سانتی متر
 وزن 4 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 پرتابل
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب مثلثی
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...