چادر بازی کودک سرخپوستی دارای توپ

babytent-118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,140,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک سرخپوستی دارای توپ یکی از محصولاتی است که در طراحی ان سعی شده تا از رنگ های شاد و جذاب استفاده شود که کودک شما با دیدن ان و استفاده مکرر در ساعات طولانی خسته نشده و در روحیه او نیز اثر مثبت بگذارد . در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این کالا دارای ستون هایی ساخته شده از نوع فایبرگلاس می باشد که انعطاف پذیری بالایی داشته و در هر چهار سمت این محصول تعبیه شده اند که بدنه اصلی و ساختار کلی این چادر بازی را شکل می دهند .

همچنین رویه اصلی این محصول را هم پارچه شمعی برزنتی شکل داده است که از برترین پارچه ها در این حوزه خواهد بود . طرح های استفاده شده بر روی این رویه نیز برگرفته از انواع حیوانات بوده که در داخل جنگل حضور دارند. نکته مهم در خصوص این محصول دارا بودن چندین توپ بادی کوچک در داخل این چادر می باشد که شما می توانید از ان ها نیز استفاده کرده و یک چادر توپ را برای کودک خود به ارمغان اورید. علاوه بر این ها نورگیر بودن این محصول هم سبب شده تا در طول شبانه روز کودک شما بتواند با خیال راحت در داخل این چادر به بازی و یا استراحت بپردازد .

شرکت سازنده این چادر بازی با توجه به ابعادی که دارد برای سنین بالای 3 سال مناسب دانسته است . ظاهر بسیار زیبا و کارتنی چادر می تواند محصول را برای هر کودکی جذاب و دوست داشتنی کند . طرح چاپی بدنه چادر بازی کودک کاملا ثابت بوده و به مرور زمان کمرنگ یا پاک نمی شود . این در حالی است که آب و نور آفتاب نیز تاثیری بر روی آن نخواهد داشت . نمونه های بزرگتری از این چادر های بازی نیز طراحی شده اند که برای سنین بیشتر قابل استفاده هستند . این چادر بازی بسیار جا دار بوده و کودک می تواند اسباب بازی های بیشتری را به همراه خود داخل چادر برده و از آن ها جهت بازی استفاده کند . 

چادر های بازی هدیه هایی بسیار دوست داشتنی برای کودکان خواهد بود شما می توانید این محصولات بازی را به صورت هدیه به کودکان خود داده و آن ها را شاد کنید . با قرار دادن چادر های بازی در اتاق خواب کودک می توانید اتاقی هیجان انگیز و دوست داشتنی را برای کودکان خود ایجاد کنید تا در کنار دوستان خود به بازی و سرگرمی بپردازند . با توجه به اینکه کودکان بسیار دوست دارند تا فضایی آرام و حریم شخصی برای خود داشته باشند از این رو چادر های بازی می تواند این بستر را برای آن ها فراهم کند . وجود چنین بستری حتی می تواند برای مهارت آموزشی آن ها از نظر ، روحی ، شناختی ، پیشرفت اجتماعی و عاطفی به آن ها کمک کند و همچنین به قدرت تخیل آن ها بیافزاید ، به همین دلیل به صورت ذاتی کودکان علاقه زیادی به این نوع بازی ها دارند .

استفاده از چادر های بازی کودک برای آن ها از جنبه های دیگر نیز می تواند مفید باشد ، بازی هایی که با این چادر ها صورت می گیرد بسیار برای آن ها مفید تر خواهد بود و می تواند آن ها را از بازی های رایانه ای و گوشی های موبایل و تبلت ها دور کند ، بنابراین شاید آن ها کمتر تمایل به این نوع بازی ها کنند . کودکان حتی می توانند برای استراحت کردن نیز از چادر های بازی استفاده کنند . با توجه به ابعاد بزرگی که این چادر بازی کودک دارد ، کودک می تواند در درون چادر دراز کشیده و بخوابد . در واقع این چادر های بازی می توانند نقش پشه بند یا توری را نیز ایفا کنند تا در فصول گرم سال که وجود پشه و مگس بسیار زیاد است بتوانند بدون آزار و اذیت به خوابیدن ادامه دهند .

از این چادر بازی می توان در اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، بالکن ، حیاط خلوت ، تراس ، بام خانه ، سفر ها و خارج از منزل حتی در سواحل استفاده کرد . سوال های زیادی از مشتریان این چادر های مسافرتی از فروشگاه اینترنتی اینتکس پرسیده شده است که آیا می توان از چادر های بازی در محیط های روباز و خارج از منزل استفاده کرد یا خیر ؟ با توجه به اینکه بدنه این چادر از جنس پارچه است نگرانی از بابت آسیب دیدن بدنه چادر و پوسیده شدن آن در دراز مدت توسط خریداران ایجاد می شود ، اما لازم است بدانید که بدنه این چادر بازی از جنس پارچه شمعی پلی استر می باشد که کاملا در برابر رطوبت مقاوم است و به عنوان یک پارچه عایق از آن استفاده می شود ، به طوریکه برای ساخت چادر های مسافرتی حرفه ای بزرگ و خانوادگی یا کوهنوردی نیز از این جنس استفاده می شود .

البته این جنس در برابر اشعه های آسیب رسان و مضر خورشیدی نیز مقاوم هستند و به عنوان عایق عمل می کند ، از این رو می توان گفت که چادر قابلیت استفاده در تمامی شرایط جوی را از جمله هوای بارانی ، آفتابی و ... را حتی به صورت طولانی مدت دارد ، لذا کودک شما محدود به بازی های خانگی نبوده و می تواند این خانه های کوچک بازی خود را در حیاط خانه و حتی در سفر ها داشته باشد . به طور کلی شرکت سازنده این چادر بازی کودک ، محصول را بیش از 5 سال ضمانت کرده است که می توان به دوام بسیار بالای پارچه و پایه های چادر بازی کودک پی برد . البته این در حالی است که باید به درستی از چادر بازی استفاده شود تا محصول آسیب نبیند .

برای راه اندازی چادر بازی کودک برای چند بار اول شاید نیاز باشد که کودک خود را در این زمینه راهنمایی کنید و آن ها را کمک کنید ، چرا که ممکن است کودکان ندانسته به چادر آسیب وارد کنند . به کودکان خود بیاموزید که اجسام و اشیاء تیز می تواند به پارچه چادر بازی آسیب وارد کند ، بنابراین ممکن است بدنه چادر بازی کودک پاره شود و حتی پایه های مقاوم چادر بر اثر ضربه شکسته و آسیب ببینند . لازم به ذکر است که پارچه چادر ممکن است تعمیر شود اما فریم چادر ممکن است غیر قابل تعمیر باشد . با توجه به ویژگی های گفته شده در رابطه با بدنه محصول ، در صورت کثیف شدن آن می توانید بدنه را از پایه ها جدا کرده و آن را بشویید . البته پارچه رویه کاملا ضد آب و ضد لکه بوده و به راحتی تمیز و کثیفی ها محو می شوند . برای خرید چادر بازی کودک با فروشگاه تماس بگیرید .

نوع خانگی ، سفری
 طول 120 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 137 سانتی متر
 وزن4 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 پرتابل
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب مثلثی
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک سرخپوستی دارای توپ

چادر بازی کودک سرخپوستی دارای توپ یکی از وسیله های سرگرمی و بازی کودکان در خانه است که با توجه به ظاهر این محصول و ویژگی هایی که دارد ، بدون شک مورد توجه تمامی کودکان قرار خواهد گرفت . کودکان می توانند با این چادر بازی یک خانه کوچکی را در اتاق خواب خود داشته باشند و با استفاده از آن به بازی ها و تفریحات آبی بپردازند . یکی از ویژگی های بسیار خوبی که این محصولات دارند ، این است که کیفیت ساخت بالایی را دارند و برای همین می توانند طول عمر خوبی را داشته باشند و در برابر آسیب ها مقاوم باشند . با توجه به طراحی خاص و متفاوتی که این چادر بازی کودک دارد ، نام آن چادر بازی کودک سرخپوستی در نظر گرفته شده است . 

اگر به چادر های سرخپوستان در قدیم الایم توجه داشته باشید ، ان ها با چند عدد چوب بلند سازه چادر های خود را ایجاد کرده و سپس بدنه ی پارچه ای چادر را دور آن نصب می کردند ، برای همین است که نام این چادر بای ، چادر بازی کودک سرخپوستی قرار گرفته و چه بسیار مدرن تر و بسیار زیبا تر از چادر های خود سرخپوستان شده است . رنگ بدنه چادر بازی به همراه طرح هایی که روی آن نقش بسته است ، ویژگی های ظاهری بسیار خوبی را برای محصول ایجاد کرده تا کودکان علقه بسیاری به استفاده از این محصول داشته بانشد . قسمت پایین این چادر بازی به صورت مربعی شکل است و یک قسمت از چادر بازی ، در واقع درب ورودی چادر قرار دارد که کودکان می توانند از آن طریق به داخل چادر بازی خود بروند . 

این درب پارچه ای بوده و کودکان می توانند آن را تا کرده و یا به صورت رول شده به قسمت های کناری پایه ها وصل کنند که در تصویر نیز قابل مشاهده است . همچنین کودکان می توانند آن را ببندند و چادری بسته را داشته باشند . در کناره چادر بازی ، پنجره ای وجود دارد که می توانند از آن طریق بیرون چادر بازی را ببینند . این پنجره ها به صورت گرد طراحی شده است و کودکان می توانند سر خود را از آن خارج کرده و اطراف را مشاهده کنند . راه اندازی و نصب چادر بازی کودک سرخپوستی دارای توپ کار بسیار آسانی است و شما می توانید در مدت زمان بسیار کمی آن را راه اندازی کنید . حتی کودکان نیز می توانند با چند بار تمرین ، خودشان راه اندازی چادر بازی کودک سرخپوستی را انجام دهند . 

اگر به بالای چادر بازی و قسمت ستون ها و سقف آن توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که این پایه های میله ای به یکدیگر متصل شده اند و از یکدیگر جدا نمی شوند ، کاری که شما برای راه اندازی باید انجام دهید این است که وقتی که میله ها جمع شده اند ، بدنه چادر را از آن رد کرده و سپس پایه ها را باز کنید و آن را در چهار گوشه چادر بازی نصب کنید تا محصول به طور کامل باز و راه اندازی شود . برای همین است که گفته می شود راه اندازی محصول آسان است و شما می توانید در کمتر از چند دقیقه آن را نصب کنید تا کودکان بازی کنند . کیفیت بالایی که چادر بازی کودک سرخپوستی دارد ، به دلیل داشتن بدنه و پایه های مقاومی است که از بهترین اجناس ساخته شده است . این چادر بازی از رویه و بدنه پلی استری ساخته شده است که یکی از بهترین پارچه ها می باشد . 

پلی استر ضد آب است و همچنین نور خورشید به آن صدمه ای وارد نمی کند و از سوی دیگر می تواند حتی عایق بسیار خوب حرارتی و همچنین عایق پرتو های مضر خورشیدی باشد ، برای همین می توانید برای بازی کودکان ، چادر بازی کودک سرخپوستی را در بیرون از خانه و در یک محیط باز مانند حیاط آن را راه اندازی کنید . جنس پایه های محصول نیز از فایبرگلاس است که بسیار مقاوم بوده و همچنین سبک است و باعث شده تا چادر بازی وزن بسیار سبک 4 کیلوگرمی داشته باشد . توپ های رنگی در کنار چادر بازی کودک سرخپوستی وجود دارد که کودکان می توانند آن را در داخل چادر ریخته و با آن ها بازی کنند . 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...