چادر بازی کودک سرخپوستی دخترانه طرح دار

کد ۲۲۵۸۷

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک سرخپوستی دخترانه طرح دار محصولی با دوام و مقاوم بوده که توسط شرکت اینتکس طراحی شده است. و در سال جدید میلادی به بازار های جهانی عرضه می شود. با توجه به ارگونومی ساخت متفاوت و طراحی زیبا مورد تایید و استقبال مصرف کنندگان به خصوص کودکان دختر قرار گرفته است. سطح زیرین محصول به شکل مستطیل می باشد و خود محصول ساختاری مخروطی شکل دارد. در قسمت ابتدایی محصول دربی بزرگ قرار گرفته که تردد را به داخل و خارج اسان می سازد. در یک طرف درب پنجره ای تعبیه شده که امکان ورود نور به داخل و نیز گردش و تحویه هوای داخل محصول را می دهد. بر سر راه این پنجره توری قرار گرفته که از ورود حشره های مزاحم به محوطه بازی کودک جلوگیری می کند. جنس پایه های این محصول از بهترین نوع فایبرگلاس بوده که سبک و مستحکم است. جنس رویه این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه شمعی برزنتی است که ویژگی های زیادی از قبیل ضد اب بودن با طول عمر بالا دارد. که همین عمر سبب شده که از این محصول در شرایط مختلف جوی بتوان استفاده کرد. این چادر با ساختاری استاندارد مناسب برای بازی کودکان و محل خواب خردسالان است. شما می توانید این محصول درجه یک را با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس تهیه نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 120 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 165 سانتی متر
 وزن 3.3 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 پرتابل
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب مثلثی
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک سرخپوستی دخترانه طرح دار

چادر بازی کودک سرخپوستی دخترانه طرح دار یکی از منحصر به فرد ترین نمونه های چادر بازی سرخپوستی تولید شده از سوی کمپانی اینتکس بوده که از ظاهری شکیل و ساده برخوردار می باشد. این محصول با توجه به طول عمر بسیار بالای بدنه و ساختاری پرتابل خود توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول در تمامی ابعاد به معرفی ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید چادر بازی متناسب با روحیات فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در پروسه تولید محصول نیاز به نواوری در زمینه طراحی بدنه محصول بوده تا از کلیشه های موجود در بازار دوری کند. محصولاتی که دارای مخاطب مصرف کننده کودک بوده نیز نیاز به بدنه ای شاد و منطبق با روحیات ان ها دارد. در نهایت محصولی ارائه شود که با توجه به استاندارد های جهانی ایمنی کودک را در زمان بازی مهیا سازد. بر همین اساس شرکت اینتکس چادر بازی کودک سرخپوستی دخترانه طرح دار را به بازار های جهانی معرفی کرده است. این محصول دارای نشیمنگاهی با ارگونومی ساخت مربع شکل بوده که بدنه ای کاملا مخروطی دارد. در بخش ابتدایی این محصول یک درب بزرگ برای تردد اسان کودک به محوطه بازی تعبیه شده که از طریق دو بند به سمت طرفین جمع اوری می شود. در بخش انتهای این محصول یک عدد پنجره بزرگ مجهز به توری وجود دارد. توری این پنجره از ورود حشرات به محوطه بازی کودک اجتناب خواهد کرد. این نوع ساختار بدنه موجب شده تا فضای بازی کودک دارای نورگیری کافی بوده و هوا به راحتی در گردش باشد. این محصول دارای بدنه ای سفید رنگ بوده که بر روی ان خطوط افقی صورتی رنگی مطابق علایق دخترانه قرار دارد. شما می توانید از این محصول به عنوان محل خواب کودک خود نیز استفاده نمایید.

جنس بدنه

مصرف کنندگان در مقابل پرداخت هزینه برای خرید محصول انتظار دریافت کالایی با طول عمر بالا را دارند. به دلیل ارتباط مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر محصول شرکت اینتکس همواره به این اصل پایند است. بر همین اساس بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه شمعی برزنتی تولید شده که نرمی و دوام بسیار بالایی دارد. سازه های این محصول نیز از نوع فایبرگلاس با وزنی کم و طول عمری بالا می باشد. با توجه به استحکام بالا و ضدآب بودن این ساختار شما می توانید از این محصول در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده با اسودگی خاطر استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول یک گزینه مناسب برای استفاده به عنوان چادر مسافرتی کودک بوده زیرا به راحتی می توانید این محصول 3.3 کیلوگرمی را حمل نمایید. این محصول با توجه به نشیمنگاه مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 120 سانتی متر و عرضی معادل 110 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان بالغ بر 165 سانتی متر بوده به همین دلیل در رده سنی 2 الی 16 سال قابل استفاده است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سپس با استفاده از دفترچه راهنمای محصول سازه های ان را به یکدیگر متصل کرده و در نهایت روکش بدنه را بر روی ان قرار دهید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه ان جدا بپرهیزید. همچنین از وارد کردن فشار و ضربه به سازه های محصول خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارئه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک سرخپوستی دخترانه طرح دار محصولی با ظاهری ساده و طول عمری بالا بوده که می توانید در سفر و فضای باز نیز ان را به همراه داشته باشید. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...