چادر بازی کودک سرخپوستی طرح دار ابی

5521

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح دار ابی یکی از بهترین چادر های بازی کودک سرخپوستی می باشد. که تا به حال تولید شده است. طراحی این محصول توسط شرکت اینتکس بوده که در سال جدید میلادی تولید و به بازار های جهانی عرضه می شود. در ابتدای این کالا دربی بزرگ و مثلثی شکل برای تردد اسان طراحی شده می باشد. که با دو بند استاندارد به طرفین جمع می شود. در انتهای این محصول پنجره ای برای به گردش در امدن هوا و ورود نور به داخل تعبیه شده است. بر سر راه این پنجره توری قرار دارد که از ورود حشره های مزاحم به محوطه بازی کودک جلوگیری می کند. جنس رویه این محصول از مرغوب ترین پارچه شمعی برزنتی می باشد. که بادوام بوده و طول عمر بسیار بالایی دارد. جنس سازه های این محصول از فایبرگلاس بوده که باتوجه به استحکام بالا دارای وزن کم می باشد. به همین جهت می توان از این محصول در شرایط مختلف اب و هوایی استفاده نمود. بر روی بدنه این محصول طرح های زیبا و جذابی با رنگ های مختلف به چشم می خورد. که رنگ قالب ان ابی می باشد. با توجه به ارگونومی ساخت متفاوت این محصول مورد توجه عده کثیری از مشتریان است. شما می توانید برای تهیه این محصول با کم ترین هزینه و زمان به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح دار ابی

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح دار ابی محصولی زیبا و متفاوت از شرکت بزرگ اینتکس بوده که در سال جدید میلادی برای استفاده رده سنی 2 الی 16 سال طراحی و به بازارهای جهانی عرضه شده است. این محصول ساختاری قابل حمل با امکان نصبی اسان بوده و از سویی دیگر دارای بدنه ای ضد اب می باشد. به همین دلیل شما میتوانید ازاین محصول در تمامی فضاهای باز و یا محیط داخلی منازل با اسودگی خاطر استفاده نمایید.درادامه این مطلب می خواهیم تا با نقد و بررسی همه جانبه کالا به معرفی ان برسیم. برای اشنایی با این کالا استثنایی و خرید چادربازی کودک مناسب با علایق فرزند خود تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

مخاطبان در زمان خرید همواره به دنبال محصولی با ساختاری جدید هستند تا از کلیشه های موجود دوری کنند. از سوی دیگرمحصولات مورد استفاده کودکان دارای  طراحی بدنه ای منطبق با روحیات ان ها بوده و کالای عرضه شده ایمنی انها را در زمان مصرف تضمین می سازد. بر همین اساس چادر بازی کودک سرخپوستی طرح دار ابی توسط طراحان شرکت اینتکس معرفی شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت با نشیمنگاه مربعی بوده که بدنه ای کاملا مخروطی دارد. در قسمت ابتدایی این محصول یک درب بزرگ مثلثی برای تردد اسان کودکان تعبیه شده است. این درب از طریق دو بند به سمت طرفین امکان جمع اوری دارد. در بخش انتهایی محصول نیز یک دریچه بزرگ مجهز به توری طراحی شده است. توری این بخش از ورود حشرات به محوطه بازی کودک اجتناب می کند. این ساختار موجب شده تا فضای بازی کودک دارای نورگیری کاقی بوده و تهویه هوا در این قسمت به سهولت انجام  شود. در روی بدنه این محصول ابی رنگ طرح های افقی با رنگبندی شادی وجود داشته که مطابق روحیات کودکانه می باشد. از این محصول می توانید به عنوان محل خواب کودک نیز استفاده نمایید.

جنس بدنه

افراد درزمان خرید همواره درپی محصولی هستند که دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. برای پاسخ به این انتظار مصرف کنندگان محترم توجه به مرغوبیت جنس بدنه از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین منظور بدنه این محصول از بهترین نوع پارچه شمعی برزنتی تولید شده که دارای ساختاری نرم و ضداب با دوام بسیار بالا میباشد. کف این محصول  نیز از نوع پارچه پلی استر بوده تا از نفوذ اب به داخل محوطه بازی کودک اجتناب خواهد کرد. این ساختار قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و سفر نیز می باشد. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد  و وزن

این محصول با توجه به نشبمنگاه مربعی خود دارای طول و عرضی همسان و برابر 121 سانتی متر است. ارتقاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سقف بالغ بر 135 سانتی متر محاسبه می شود. این محصول قابل استفاده به عنوان چادر مسافرتی کودک بوده زیرا شما به راحتی می توانید این محصول 3.8 کیلوگرمی را حمل نمایید.

راه اندازی ومراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای باز پهن کنید. سپس سازه های محصول را مطابق دفترچه راهنمای ان به یکدیگر متصل سازید. سپس روکش محصول را بر روی ان نصب کنید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول و یا وارد کردن ضربه سنگین به سازه های کالا جدا بپرهیزید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست وتعمیر میباشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح دار ابی یک محصول استاندارد با ساختار پرتابل قابل استفاده به عنوان چادر مسافرتی و یا محل خواب کودک است. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 121 سانتی متر
 عرض 121 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 وزن 3.8 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 پرتابل
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب مثلثی
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...