چادر بازی کودک سرخپوستی طرح ساعت

4214

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح ساعت محصولی باکیفیت و بدنه ای مقاوم بوده که برای کودکان 2 الی 16 سال توسط کمپانی اینتکس طراحی و در سال جدید میلادی روانه بازارهای جهانی شده است. این محصول دارای نشیمنگاهی مربع شکل و ساختاری مخروطی می باشد. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه شمعی برزنتی استفاده شده که ساختاری ضداب با طول عمر بسار بالا دارد. سازه های این محصول تولید شده از نوع فایبرگلاس با وزن کم و استحکام زیاد می باشد. به همین جهت این محصول در فضای باز و تمامی شرایط جوی اب و هوایی امکان استفاده دارد. بدنه ای این محصول کاملا زرد رنگ بوده که بر روی دیواره کناری ان طرح فانتزی زیبایی از ساعت به چشم می خورد. بر روی بخش های مختلف این محصول می توایند به راحتی ماه و ستاره های زیبا را با رنگبندی شاد ملاحظه نمایید. در بخش ابتدایی محصول یک عدد درب بزرگ مثلثی برای رفت و امد اسان کودک تعبیه شده است. این درب از طریق دو عدد بند استاندارد به سمت دو طرف جمع اوری می شود. این محصول با کمترین زمان ممکن امکان راه اندازی داشته که یک نکته مثبت به شمار می رود. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیت بالا خریداری نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 120 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 137 سانتی متر
 وزن 4 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 پرتابل
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب مثلثی
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح ساعت محصولی با ارگونومی ساخت متفاوت و زیبا و ساختاری پرتابل بوده که توسط کمپانی اینتکس در سال جدید میلادی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با جنس بدنه مقاوم و ضداب و امکان راه اندازی اسان یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر به شمار می رود. بدنه این محصول دارای طراحی فانتزی بوده به همین دلیل در میان مصرف کنندگان محترم به محبوبیت دست یافته است. در این قسمت می خواهیم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای خرید چادر بازی مناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در فرایند تولید محصولات مورد استفاده کودکان توجه به نواوری در ظاهر بدنه مطابق با علایق ان ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. از سوی دیگر محصول تولید شده باید با رعایت استاندارد های موجود ایمنی کودک را در زمان استفاده حفظ نماید. در همین راستا چادر بازی کودک سرخپوستی طرح ساعت یک نمونه موفق به شمار می رود. این محصول دارای نشیمنگاهی مربع شکل با ارگونومی ساخت بدنه مخروطی می باشد. رنگ بدنه محصول زرد بوده که بر روی دیواره ان طرح های زیبایی از ساعت انیمیشنی با رنگبندی شاد به چشم می خورد. در بخش ابتدایی محصول یک درب بزرگ مثلث شکل برای رفت و امد اسان کودک قرار داده شده است. این درب از طریق دو عدد بند به سمت طرفین قابل جمع اوری می باشد. در بخش انتهایی محصول نیز یک عدد پنجره بزرگ تعبیه شده است. با توجه به ساختار یاد شده گردش هوا در داخل محصول به سادگی انجام شده و فضای بازی کودک کاملا نورگیر می باشد. این محصول با توجه به ارگونومی ساخت استاندارد خود برای استفاده رده سنی 2 الی 16 سال توصیه شده است.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره تاکید بالایی به مرغوبیت جنس بدنه دارند. زیرا در صورت با کیفیت بوده ساختار بدنه دغدغه ای بابت طول عمر محصول نخواهند داشت. به همین جهت شرکت اینتکس برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه شمعی برزنتی استفاده می کند. این پارچه از وزن کم و قابلیت استحکام و انعطاف پذیری بالا در کنار ضداب بودن برخوردار می باشد. برای تولید سازه های این محصول از فایبرگلاس با ویژگی وزن کم و طول عمر بالا استفاده شده است. به همین دلیل شما می توانید از این محصول در فضای باز و سفر با اسودگی خاطر استفاده کنید. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه این محصوا ندارد.

ابعاد و وزن

محصول یاد شده دارای نشیمنگاهی مربع شکل با طول و عرضی یکسان و معادل 120 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان فقط 137 سانتی متر است. شما می توانید این محصول 4 کیلوگرمی را به راحتی حمل کرده و مشکلی برای شما در زمان سفر ایجاد نمی کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سپس سازه های محصول را طبق دفترچه راهنما به یکدیگر متصل کرده و در نهایت پوشش بدنه ان را بر روی سازه ها نصب کنید. خواهید دید که کودک می تواند از این محصول در کمتر از 5 دقیقه استفاده نماید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به پوشش بدنه خودداری کرده همچنین از وارد کردن فشار و ضربه سنگین به سازه های ان خودداری کنید. در راستای خدمات پس از فروش ارئه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک سرخپوستی طرح ساعت محصولی با ساختار با کیفیت و پرتابل بوده که می توانید به عنوان محل خواب کودک نیز از ان استفاده کنید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول زیبا را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...