چادر بازی کودک طرح بستنی اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح بستنی اینتکس یکی از محصولاتی است که با بهره گیری از جدید ترین و خلاقانه ترین ایده های شرکت اینتکس برای کودکان و نوجوانان طراحی و تولید شده است. این محصول همان طور که از اسمش پیداست دارای طرح و نقش انواع بستنی می باشد که این طرح ها همگی بر روی سقف شیربانی این چادر بازی پیاده سازی شده اند. هم چنین این سقف خود سفید رنگ بوده و بدنه اصلی این محصول را هم رنگ صورتی تشکیل داده است که کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ جلوه خاصی را به این محصول بخشیده است. هم چنین درب وزود و خروج این محصول در قسمت جلویی ان قرار گرفته و در هر سمت این چادر نیز پنجره ای قرار گرفته است که در ابعاد گوناگون بوده و باعث شده تا هوا به طور کامل در داخل این چادر به جریان بیفتد. علاوه بر این ها وزن کم این محصول نیز باعث شده تا بتوانید به راحتی ان را حمل و جا به جا کرده و در فضای مد نظر خود اعم از اتاق خواب کودک ، حیاط خانه ، پارک و یا هر فضای دیگری ان را قرار دهید. این محصول هم اکنون قابل خرید از فروشگاه اینتکس می باشد.

چادر بازی کودک طرح بستنی اینتکس

چادر بازی کودک بستنی اینتکس محصولی با خصوصیت ممتاز و بی نظیر است که با دارا بودن طراحی ساده و در عین حال جذابی که دارد باعث شده تا با خیال راحت بتوانید این محصول را در سبد خرید خود جای دهید. این کالا مناسب برای بازی و تفریح کودکان بوده و از ان برای جای خواب کودک هم می توانید استفاده نمایید که از ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود. در ادامه این نقد و بررسی قصد داریم تا به صورت کامل این محصول را بررسی کرده و خصوصیات خوب و بد ان را برای شما شرح دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از ویژگی های خوب این محصول که کودک شما با دیدن ان مجذوب این کالا شده است ، نوع ظاهر و طراحی این محصول است که به صورت کاملا شکیل و در عین حال ساده طراحی و تولید گردیده است. در همین خصوص نیز باید عنوان نمود که این کالا دقیقا شبیه به خانه های شیربانی طراحی و تولید شده و با همین ظاهر زیبایی که دارد باعث شده تا یک محصول دیدنی را شاهد باشیم. بدنه اصلی این کالا صورتی رنگ بوده و به صورت کاملا متفاوت با طرح هایی از بستنی تولید شده است که تنها در هر دو سمت این محصول دو عدد پنجره مربعی شکل دیده می شود که این پنجره ها سفید می باشند. سقف این محصول نیز همان طور که گفته شد دارای ظاهری شیربانی بوده و سفید رنگ است که ساده و شکیل طراحی شده و تنها در بخش پایینی این کالا می توان چین های مثلثی شکل را مشاهده نمود. هم چنین در هر چهار سمت این محصول هم می توان ستون های این چادر بازی را مشاهده کرده و به صورت صحیح ان ها را در جای خود قرار داد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به درب ورودی این کالا تعلق دارد که از وسط به هر دو سمت باز شده و با ربان بسته می شود که زیبایی و جلوه خاصی را به بخش ورودی این چادر بازی افزوده است.

جنس بدنه

قطعا بدنه این چادر نیز یک عامل مهم در خرید ان به شمار می رود زیرا افرادی که کودکان کم سن و سال را در خانه دارند می بایست با دقت خاصی در انتخاب محصول خود هوشیار باشند. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای رویه ای از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد که فوق العاده مقاوم بوده و به راحتی دچار اسیب نخواهد شد. هم چنین این محصول به صورت ضد اب طراحی و تولید شده است که باعث شده تا شما بدون هیچ گونه نگرانی بتوانید حتی در شرایط بارانی هم در فضای خارج از خانه از این محصول استفاده کنید. علاوه بر این ها پایه های مقاوم این محصول هم یکی دیگر از مزایای خوب این کالا به شمار می رود.

ابعاد و وزن

در خصوص ابعاد این محصول باید عنوان کرد که این چادربازی کودک در طول 114 سانتی متر ، ارتفاع 102 سانتی متر و هم چنین عرض 76 سانتی متر طراحی و روانه بازار شده است که با وجود این ابعاد شما می توانید چندین کودک را به صورت هم زمان در داخل این چادر قرار داده و مشغول بازی کنید. هم چنین این محصول تنها 1 کیلو گرم وزن دارد که همین عامل سبب شده تا به راحتی بتوانید این کالا را جا به جا کرده و از ان در هر فضایی بهره مند شوید.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

همان طور که می دانید این کالا در مدت زمان کمتر از 5 دقیقه به صورت کامل راه اندازی می شود و قطعا در وقت شما بسیار صرفه جویی خواهد شد. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که شما تنها کافی است تا این محصول را از داخل بسته بندی خود خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. پس از ان نیز می توانید با اتصال ستون های این محصول و قرار دادن رویه اصلی این کالا و اتصال ان ها به یکدیگر به صورت کامل این محصول را راه اندازی کرده و از یک چادر بازی با کیفیت بهره مند شوید. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کرد که این کالا دچار اسیب نخواهد شد و تنها کافی است که به فرزند خود بیاموزید که اشیا و وسایل نوک تیز و هم چنین وسایل داغ و اتش زا را از کنار این چادر بازی دور کرده و از ان به درستی استفاده کند. هم چنین هرگونه راهنمایی در خصوص نحوه صحیح استفاده از این کالا را داشتید می توانید با مشاورین ما در شرکت تهران اینتکس مشورت نمایید.

جمع بندی

چادر بازی کودک ساده اینتکس یک محصول فوق العاده می باشد که دارای بدنه برزنتی و مقاوم بوده و به صورت ضد اب طراحی و تولید شده است. هم چنین این کالا ابعاد خوبی را هم داراست که باعث شده تا در داخل منزل و یا هر فضای دیگری بتوانید از ان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. این محصول هم اکنون از طریق فروشگاه اینتکس در ایران قابل خرید می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...