چادر بازی کودک طرح خانه طوسی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح خانه طوسی محصولی زیبا با ساختار بدنه ای استاندارد بوده که با قابلیت پرتابل برای کودکان بالا تر از 3 سال طراحی و با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه گردیده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده که سقف ان مثلثی و شیروانی می باشد. زیرا در زمان استفاده در فضای باز و بارندگی اب نتواند در سقف این محصول تجمع کند. بدنه ی این محصول از جنس سبک و مقاوم پلی استر بوده که ساختاری ضد اب دارد. سازه های این محصول با جنس فایبر گلاس که وزن کم و طول عمر بالا دارد ساخته شده است. این سازه ها از نوع عصایی بوده به همین دلیل در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. این محصول دارای یک درب بزرگ برای رفت و امد اسان کودک بوده که از طریق دو عدد بند به سمت طرفین قابلیت جمع اوری دارد. بر روی دیواره های محصول دو عدد پنجره تعبیه شده که موجب می شود فضای بازی کودک دارای گردش هوایی مطبوع باشد. این محصول دارای بدنه ای به رنگ طوسی بوده که بر روی سقف ان ستاره های زیبای سفید رنگی دیده می شود. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 110 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع  120 سانتی متر
 وزن 3.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک طرح خانه طوسی

چادر بازی کودک طرح خانه طوسی یکی از محصولات جذاب و متفاوت تولید شده توسط کمپانی انتکی بوده که برای استفاده در رده سنی 2 الی 16 سال در سال جدید روانه بازار شده است. این محصول دارای ساختاری پرتابل با بدنه ای بسیار مقاوم بوده به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. شما می توانید از این کالای منحصر به فرد در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده با اسودگی استفاده نمایید. در قسمت نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل تمام ابعاد این محصول به معرفی ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول زیبا و خرید چادر بازی مناسب توصیه می کنیم تا انتهای مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به طراحی بدنه ای شاد و با نواوری بالا دارد. از سوی دیگر طراحی بدنه محصول باید منطبق با روحیات کودکانه بوده تا مورد علاقه ان ها واقع شود. در نهایت محصولی به بازار ارئه شده که با رعایت تمامی استاندارد های موجود ایمنی و سلامت کودک را در زمان استفاده تضمین کند. بر همین اساس شرکت اینتکس چادر بازی کودک طرح خانه طوسی را طراحی و عرضه کرده است. بدنه این محصول کاملا طوسی رنگ بوده که رنگی خنثی و سازگار با تمام روحیه ها می باشد. بر روی سقف محصول ستاره های زیبای سفید رنگی نقش بسته و شادی را به کودک هدیه کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده که سقف ان به صورت کاملا شیروانی طراحی شده است. این سقف شیروانی از تجمع اب در زمان باران جلوگیری خواهد کرد. در بخش کناری محصول یک عدد درب بزرگ و مستطیل شکل برای تردد اسان کودک تعبیه شده که از طریق دو بند به سمت بالا جمع اوری می شود. در کنار درب و بر روی دیواره کناری مجموعا دو عدد پنجره مجهز به توری قرار داشته که موجب نورگیر بودن فضای بازی کودک شده و باعث می شوند گردش هوا در این بخش به سادگی انجام شود. توری پنجره ها از ورود حشرات به داخل چادر بازی اجتناب می کند. شما می توانید از این محصول به عنوان محل خواب فرزند خود نیز استفاده نمایید.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. طول عمر بالا ارتباط مستقیم به مرغوبیت جنس بدنه دارد. بر همین اساس شرکت اینتکس بدنه این محصول را از نوع پلی استر تولید کرده و دارای نرمی و انعطاف پذیری و همچنین دوام بسیار بالا می باشد. کف این محصول از نوع پارچه شمعی برزنتی بوده تا از ورود اب به داخل محصول جلوگیری کند. برای تولید سازه های محصول از مرغوب ترین نوع فایبرگلاس استفاده شده که وزنی کم و طول عمری بالا دارد. این ساختار را می توانید با خیالی اسوده در فضای باز نیز استفاده نمایید. زیرا تغییرات اب و هوایی و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 110 سانتی متر و عرضی معادل 80 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول از بخش کف ان تا بالاترین سطح شیروانی سقف بالغ بر 120 سانتی متر عنوان می شود. شما می توانید این محصول را به عنوان چادر مسافرتی کودک استفاده کرده و به راحتی این کالای 3.5 کیلوگرمی را حمل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

سازه های این محصول از نوع عصایی بوده بههمین دلیل در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. ابتدا محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سپس سازه های عصایی ان را به یکدیگر متصل سازید. در بخش ان روکش بدنه محصول را بر روی ان قرار دهید. برای مرقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول بپرهیزید. همچنین از پرش و یا وارد کردن ضربه سنگین به سازه های ان خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک طرح خانه طوسی محصولی باکیفیت با ساختاری پرتابل و بدنه ای ضداب بوده که توانسته پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول استثنایی را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...