چادر بازی کودک طرح خانه فضایی

intex 4653

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح خانه فضایی یک کالا منحصر به فرد با طراحی بدنه زیبا بوده که در سال جدید میلادی جهت استفاده کودکان بالاتر از 2 سال طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده و سقف ان به صورت کاملا شیروانی تولید می شود. در بخش ابتدایی محصول یک عدد درب بزرگ برای رفت و امد کودک تعبیه شده که از طریق دو بند به سمت طرفین قابل جمع اوری می باشد. در کنار این درب و همچنین بر روی دیواره های طرفین ان مجموعه چهار عدد پنجره مجهز به توری وجود داشته تا مانع ورود حشرات به محوطه بازی کودک شود. این ارگونومی ساخت موجب شده تا محوطه بازی دارای نورگیری استاندارد با تهویه مطبوع هوا باشد. برای تولید بدنه این محصول از پلی استر با روکش کتان استفاده شده که از دوام و نرمی بالایی برخوردار است. سازه های این محصول نیز از نوع عصایی با جنس فایبرگلاس می باشد. این ساختار ضداب بوده و برای استفاده در سفر توصیه می شود. بدنه این محصول ابی رنگ بوده که بر روی ان تصاویری از ستاره های اسمان و موجودات فضایی به چشم می خورد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید.

خانگی ، سفری
 طول140 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 وزن 6 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر با روکش کتان
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی با روکش کتان
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس intex
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک طرح خانه فضایی

چادر بازی کودک طرح خانه فضایی محصولی با ظاهری استثنایی و جذاب بوده که بر اساس علایق کودکان طراحی و تولید شده است. این محصول با بدنه ای باکیفیت و طول عمر بالا تولید شرکت بزرگ اینتکس بوده که در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده بوده و قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک است. در این قسمت می خواهیم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی خرید چادر بازی ایده آل خود پیشنهاد می کنیم ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

از جمله علل اصلی و اساسی محبوبیت این چادر بازی طراحی بدنه زیبای ان مبتنی بر علایق کودکانه عنوان می شود. به علاوه به دلیل رعایت استاندارد های موجب استفاده از این محصول ایمنی کودک را تضمین می کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل با سقف شیروانی است. در واقع ظاهر در نظر گرفته شده برای این محصول جذاب بر اساس یک خانه می باشد. رنگ بدنه این محصول بر اساس نمای کهکشانی ابی تیر در نظر گرفته می شود. موجودات فضایی و فضاپیماها و همچنین سیارات مختلف از جمله موارد مورد علاقه کودکان هستند. به همین دلیل می توانید این تصویر را بر روی بدنه این محصول مشاهده نمایید. در بخش ابتدایی محصول یک درب بزرگ برای تردد اسان کودک تعبیه شده است. این درب توسط دو عدد بند به سمت طرفین قابل جمع اوری می باشد. در دو سمت این درب و دیواره های کناری مجموعه 4 عدد پنجره طراحی شده که مجهز به توری هستند. به همین دلیل از ورود حشرات به محوطه داخلی اجتناب می شود. ساختار تولید شده موجب گردش ازادانه هوا در محوطه بازی کودک شده و همچنین این فضا را نورگیر می کند.

جنس بدنه

در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم شرکت اینتکس در فرایند تولید همواره به مرغوبیت جنس بدنه تاکید بالایی دارد. زیرا افراد انتظار دارند در مقابل هزینه پرداختی محصولی دریافت کرده که دارای طول عمر بالایی بوده که این امر تنها از طریق مرغوبیت جنس بدنه مکن می باشد. بر همین اساس این محصول با بدنه ای از نوع پلی استر با روکش کتان تولید شده که نرمی و انعطاف پذیری بالا در کنار استحکام فوق العاده زیاد دارد. کف این محصول از نوع پارچه شمعی برزنتی بوده که مانع ورود اب به داخل چادر شود. سازه های این محصول از بهترین نوع فایبرگلاس با وزنی کم و طول عمر بالا است. این ساختار کاملا ضداب بوده و قابل استفاده در سفر و فضای باز می باش. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا تغییرات شرایط اب و هوایی تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده که طول ان 140 سانتی متر و عرضی برابر 110 سانتی متر دارد. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان بالغ بر 150 سانتی متر است. ان محصول یک گزینه مناسب برای استفاده به عنوان چادر مسافرتی کودک بوده و شما می توانید این محصول 5 کیلوگرمی را به راحتی حمل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول لازم بوده ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و درفضای مسطحی قرار دهید. سازه های این محصول از نوع عصایی بوده و شما می توانید انها را با استفاده از دفترچه راهنمای کالا به یکدیگر متصل سازید. در مرحله اخر تنها کافی ست روکش بدنه محصول را بر روی ان قرار دهید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام تیز به بدنه محصول بپرهیزید. همچنین از وارد کردن ضربه سنگین به سازه های ان خودداری نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارئه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر است.

جمع بندی

چادر بازی کودک طرح خانه فضایی محصولی با ساختار استاندارد و باکیفیت بوده که اسودگی خاطر شما را در زمینه طول عمر بدنه مهیا می سازد. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خویش خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...