چادر بازی کودک طرح خرس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح خرس محصولی است که قطعا تمام جذابیت ان به طرح و نقش این محصول تعلق می گیرد. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که این محصول طرحی شبیه به خرس دارد که به صورت چند لایه طراحی شده و بر روی بدنه اصلی این محصول نیز دقیقا چشم ها ، دهان و همین طور گوش های صورتی این حیوان نیز به زیبایی هر چه تمام تر طراحی و تولید گردیده است. در کنار این موارد باید به درب توری این محصول هم اشاره کرد که در بخش پایینی این محصول قرار گرفته و به راحتی می توانید ان را باز و بسته کنید. رنگ اصلی بدنه این کالا هم قهوه ای می باشد که در کنار ان نیز زرد هم دیده می شود. در کنار این طراحی زیبا و دیدنی می توان به ساختار کلی اینکالا هم اشاره کرد که شما پس از خارج کردن این محصول می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی این کالا را نصب و راه اندازی کرده و از ان استفاده کنید. نورگیر بودن این کالا در کنار سبک وزن بودن و پرتابل بودن این محصول نیز از دیگر مزایای خوب این چادر بازی کودک به شمار می رود.

نوع خانگی ، سفری
 طول 120 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 وزن 3 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف وینیل تک لایه
 ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک
کیفیت بالای بدنه
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما
 

چادر بازی کودک طرح خرس

از جدید ترین و با کیفیت ترین محصولاتی که در این سال ها روانه بازار شده است ، چادر بازی کودک طرح خرس می باشد که با طراحی منحصر به فردی که دارا می باشد تمام چشم ها را به خود خیره کرده است. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که این محصول ظاهری شبیه به خرس دارد و همین عامل قطعا در روحیه کودک شما تاثیر بسطایی خواهد داشت. در ادامه این مقاله سعی داریم تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها ما را دنبال نمایید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از خصوصیات خوب این محصول ظاهر زیبای ان است که باعث شده تا خیلی از افردا پس از راه اندازی و مشاهده کامل این کالا اقدام به خرید ان کنند. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که این کالا ساختاری دو لایه را دارا می باشد که باعث شده تا مقاومت و هم چنین ساختار خوبی را به شما ارائه کند. علاوه بر این ها این محصول به گونه ای طراحی شده است که کودک شما برای ورود و خروج به داخل ان باید از بخش جلویی این محصول وارد شود که برای انجام این کار می بایست درب توری موجود بر روی این محصول را کنار زده و از ان ناحیه وارد شود. این درب نیز به صورت زیپ دار طراحی و تولید شده است. هم چنین این کالا همان طور که اشاره شد ظاهری شبیه به خرس دارد که قهوه ای رنگ بوده و دارای گوش های صورتی می باشد که باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده است. تمام این موارد باعث شده تا کودک شما قطعا با دیدن این محصول به وجد امده و از داشتن ان لذت ببرد.

جنس بدنه

تا به این جای کار شما با ظاهر این محصول و خصوصیات طراحی ان به صورت کامل اشنا شدید. حالمی خواهیم شما را با بدنه و کیفیت اصلی این محصول اشنا کرده و سعی کنیم تا این محصول را از این حیث هم مورد بررسی قرار دهیم. در همین رابطه هم باید عنوان کرد که مهم ترین بخش این محصول بدنه ان است که ساخته شده از نوع پلی استر بوده و کیفیت بسیار خوبی دارد. بخش دیگر این محصول نیز کف این چادر می باشد که از نوع وینیل تک لایه طراحی و تولید شده است. هم چنین پایه های این محصول هم از جنس فایبرگلاس ساخته شده است.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که این چادر بازی در بسته بندی با ابعاد 5.5 در 23.5 در 52 سانتی متر طراحی و تولید شده است. هم چنین طول این محصول 120 سانتی متر و عرض ان نیز 80 سانتی متر خواهد بود. همین طور باید به ارتفاع این محصول هم اشاره کنیم که 100 سانتی متر می باشد. این ابعاد طبق استاندارد بین المللی ساخته شده است و از این حیث نیز شما بدون نگرانی می توانید کودک خود را به صورت سر پا نیز در این چادر قرار دهید. هم چنین وزن کلی بسته بندی این محصول نیز تنها 3 کیلو گرم می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

از دیگر خصوصیات خوب این محصول نصب و راه اندازی ساده و اسان این کالاست که قطعا در وقت شما هم صرفه جویی خواهد شد. در همین خصوص باید گفت که اگر بخواهیم به صورت کلی به این موضوع بپردازیم شما می بایست ابتدا این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس به سادگی سعی کنید تا با نصب و راه اندازی پایه های این محصول ان را به صورت استوار بنا کنید. نکته مهم دیگر هم در خصوص این محصول به این مسئله تعلق می گیرد که می بایست در گام بعدی پارچه اصلی این کالا را بر روی این ستون ها قرار دهید تا این چادر بازی به صورت کامل راه اندازی گردد. مراقبت از این محصول نیز کاری ساده و اسان خواهد بود که می بایست سعی کنید با رعایت اصول حرفه ای و هم چنین نکات موجود در داخل دفترچه راهنمای این محصول و توجه به ان ها کاری کنید که این چادر بازی دچار اسیب نشود.

جمع بندی

چادر بازی کودک طرح خرس یک محصول زیبا و جدید است که با طراحی منحصر به فردی که دارد و هم چنین نورگیر بودن این کالا سبب شده تا از ان به عنوان محل بازی و هم چنین محل خواب کودک خود استفاده نمایید. این محصول هم چنین بدنه ای مقاوم و قیمت ارزانی را هم دارا می باشد که می توانید ان را از نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...