چادر بازی کودک طرح دار قرمز

child tent8

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح دار قرمز یک چادر بازی زیبا و جذاب است که یکی از مهم ترین دلایل فروش بالای این محصول توجه خانواده ها به این کالا بحث کیفیت و کارایی این چادر مسافرتی می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این چادر بازی دارای بدنه ای یکدست طرح دار می باشد که این طرح ها همگی برگرفته از انیمیشن های محبوب کودکان می باشد و این امر باعث شده تا کودک با مشاهده رویه اصلی این محصول به وجد بیاید و این محصول را به چشم یک پیشنهاد عالی مشاهده کند. نکته دیگری که می توان در خصوص این محصول به آن اشاره کرد بحث مقاومت بالای این چادر مسافرتی در برابر شرایط جوی و آب و هوایی گوناگون می باشد که باعث شده تا خیال شما از این نظر راحت باشد و بتوانید با اطمینان خاطر اقدام به راه اندازی این محصول کنید و نگران افت کیفیت و یا تغییر رنگ این کالا نباشید. علاوه بر این ها بهره مندی از توری در بخش بالایی این چادر هم یکی دیگر از خصوصیاتی است که باعث می شود تا هوا در داخل این چادر بازی به بهترین شکل ممکن جریان داشته باشد.

نوع خانگی ، سفری
 طول 110 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 وزن 1.3 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فلزی
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده تهران اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
رده سنی ۳ تا ۶ سال
 اقلام همراهدفترچه راهنما

چادر بازی کودک طرح دار قرمز یک چادر بازی زیباست که سعی خواهیم کرد در این مطلب به بهترین شکل ممکن ویژگی های این محصول را برای شما شرح دهیم. قطعا اگر شما جزو افرادی هستید که دوست دارید تا یک چادر بازی را هم برای تفریح و بازی کودک خود و هم برای استراحت او در هر فضایی خریداری نمایید ، بعد از مطالعه ویژگی های این محصول به این نکته پی خواهید برد که چادر بازی کودک طرح دار قرمز قطعا می تواند یک پیشنهاد فوق العاده برای خرید به شمار رود. در همین رابطه نیز پیشنهاد داریم که تا انتهای این مطلب ما را یاری کنید....

شیوه راه اندازی محصول

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول به چه صورت راه اندازی خواهد شد و آیا این راه اندازی زمان زیادی را می گیرد؟ در واقع شما برای راه اندازی این محصول نیاز به چه چیزی دارید و این کار در چه مدت زمانی انجام می گردد. در همین رابطه سعی خواهیم کرد تا در این بخش به بررسی تمامی این موارد به بهترین شکل ممکن بپردازیم. در ابتدا باید عنوان کنیم که این محصول شیوه راه اندازی فوق العاده ساده ای دارد و در واقع به صورت اتوماتیک قابلیت راه اندازی را دارا می باشد. شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول در داخل یک عدد ساک حمل به دست شما خواهد رسید و این عامل باعث می شود تا حمل و نقل این محصول در وهله اول کاملا ساده و آسان باشد.

در گام بعد باید به این نکته اشاره کنیم که شما باید سعی کنید تا این محصول را به راحتی از داخل ساک حمل مربوطه خارج کنید تا بتوانید به ساده ترین شکل ممکن اقدام به راه اندازی این محصول کنید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که اگر این محصول را از داخل ساک حمل خارج کنید حال می توانید با باز کردن بدنه اصلی این چادر بازی کودک به ساده ترین شکل ممکن سعی کنید تا اقدام به باز کردن و راه اندازی این محصول کنید. در واقع این کار در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود و شاید نهایتا چند ثانیه زمان نیاز داشته باشید تا چادر بازی کودک طرح دار قرمز را راه اندازی کنید.

پس از انجام این کار حال شما برای این که کودکتان بتواند به راحتی به داخل این چادر عبور و مرور کند می بایست سعی کنید تا درب اصلی و ورودی این محصول را باز کنید. همان طور که مشاهده می کنید این محصول دارای یک عدد درب ورود است که در بخش بالایی این درب ورود نیز می توانید یک عدد بند آویز را مشاهده کنید که با استفاده از این بند شما قادر خواهید بود تا به راحتی هر چه تمام تر درب ورود این محصول را با ساختاری رول شده به سمت بالا هدایت نموده و سپس با استفاده از بند موجود در بخش بالایی اقدام به بستن این محصول کنید.

کیفیت بدنه و شیوه صحیح استفاده

در ارتباط با کیفیت بدنه این محصول هم نکات مهمی وجود دارد که باید با اگاهی کامل از این موارد سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن خرید خود را انجام دهید. در واقع باید به این نکته توجه داشته باشید که جنس یک محصول هم نکته ای بسیار مهم است که با آگاهی از این مورد قطعا می توانید محصولی با کیفیت را در اختیار داشته باشید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که رویه اصلی چادر بازی کودک طرح دار قرمز از نوع پلی استر طراحی و تولید شده است. این نوع جنس در میان چادر های بازی کودک ، چادر های مسافرتی و حتی مبل های شنی هم یک جنس و پارچه با دوام و با کیفیت به شمار می رود که با توجه به ضخامت و کارایی مناسبی که از خود به جای گذاشته است خیلی از افراد سعی می کنند تا این نوع پارچه را انتخاب کنند.

نکته مهم دیگری که باید در خصوص این چادر بازی از لحاظ جنس و کیفیت به آن اشاره کنیم بحث کف این محصول است. شما باید به این مسئله هم توجه کنید که لایه زیرین و کف این محصول نیز از نوع پارچه شمعی تک لایه شکل گرفته که این بخش هم مقاوم و با دوام می باشد. در کنار این نکات شما می توانید پایه های این چادر بازی را هم مشاهده کنید که از نوع فلزی طراحی شده و سبب شده تا در هر شرایط جوی و آب و هوایی بدون نگرانی بتوانید به ساده ترین شکل ممکن از این محصول استفاده کرده و از در اختیار داشتن این چادر بازی فوق العاده لذت ببرید.

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر بازی

نکته دیگری که قطعا در هنگام خرید برای خیلی از خانواده ها مهم می باشد بحث ابعاد و همین طور ظرفیت محصول انتخابی می باشد. در واقع شما می توانید با در نظر گرفتن این مورد خریدی هوشمندانه و متناسب با نیاز خود و شرایط کودکتان را در اختیار داشته باشید که باید قطعا توجه ویژه ای به این بحث شود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که طول و عرض این محصول مشابه یکدیگر بوده و 110 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این چادر بازی 130 سانتی متر است که این مورد هم نکته ای بسیار مهم به شمار می رود. در کنار این نکات باید به این مسئله هم توجه داشته باشید که این محصول تنها 1.3 کیلو گرم وزن دارد و همین مقدار وزن کم سبب شده تا بتوانید به ساده ترین شکل ممکن در هر زمان که نیاز داشتید اقدام به جا به جایی و حمل و نقل این محصول کنید.

این محصول مناسب برای کودکان سنین 3 تا 6 سال است اما ممکن است خیلی از خانواده ها از این محصول برای کودکان کمتر از سه سال هم استفاده کنند. شاید امکان استفاده از این محصول برای رنج سنی کمتر از سه سال فراهم باشد اما قطعا برای کودکان بالای شش سال استفاده از این محصول با توجه به این که در سن رشد هستند و قد آن ها قطعا ممکن است بالای 110 سانتی متر باشد امکان پذیر نمی باشد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که ظرفیت این محصول عموما یک نفره می باشد اما گاها ممکن است که به صورت هم زمان دو کودک هم بتوانند در داخل این چادر بازی قرار گرفته و مشغول بازی و استراحت شوند.

جمع بندی

چادر بازی کودک طرح دار قرمز قطعا یک پیشنهاد عالی برای خانواده ها می باشد. ساختار طرح دار و جذاب این محصول یکی از مهم ترین نقاط قوت این چادر بازی به شمار می رود. در کنار این نکته بهره مندی از بدنه ای با دوام و با کیفیت و هم چنین ابعاد ایده آل و وزن کم این محصول از دیگر نکاتی است که باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید دست به خرید این محصول بزنید و یک چادر بازی فوق العاده را در اختیار کودک خود قرار دهید. با توجه به این نکات پیشنهاد می کنیم تا از این فرصت استفاده نموده و خرید این چادر بازی را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران انجام دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...