چادر بازی کودک طرح دلفین

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح دلفین یکی از متفاوت ترین انواع چادر بازی کودکان بوده و با ساختاری زیبا و بدنه ای باکیفیت توسط شرکت اینتکس طراحی و با قیمتی ارزان به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول دارای ساختاری مخروطی شکل بوده و نشیمنگاه ان به صورت گرد طراحی گردیده و با افزایش ارتفاع شاهد کاهش قطر ان خواهیم بود. سقف مخصول نیز کاملا شیب دار می باشد. بدنه این محصول ظاهری در طیفمختلف ابی داشته که برای کودکان کاملا ارامشبخش است. در بخش های مختلف این محصول اویزهایی با نمای دلفین قرار داده شده که با رنگ زرد خود بر زیبایی محصول می افزایند. این محصول دارای یک درب بزرگ در بخش ورودی بوده و در دو سمت خود دارای دو عدد پنجره مجهز به توری می باشد. به این ترتیب بدون اجازه ورود به حشرات فضای بازی کودکان کاملا نورگیر با تهویه مطبوع هوا خواهد بود. برای تولید بدنه محصول از پارچه پلی استر با روکش تافته استفاده شده که از دوام بالا و کیفیت ایده الی برخوردار می باشد. توجه داشته باشید این ساختار کاملا ضداب است. ارتفاع بلند این محصول از جمله دلایل تمایز ان با سایر نمونه های تولید شده و همچنین رضایت مصرف کنندگان به شمار می رود. سازه های محصول از نوع عصایی با جنس فایرگلاس طراحی شده که از وزن بسیار کم و ط.ل عمر بالایی برخوردار است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

نوع خانگی 
 طول 110 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 وزن 2 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر باروکش تافته
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف وینیل تک لایه
 ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالا ی 3 سال
 کاملا نور گیر
قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ و توری
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده - دفترچه راهنما - ساک حمل
 

 

چادر بازی کودک طرح دلفین محصولی استثنایی تولید شده توسط کمپانی بزرگ اینتکس بوده که از دوام بالا و ساختاری پرتابل برخوردار بوده به همین دلیل در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول برای استفده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده مناسب بوده و یک انتخاب استاندارد برای کودکان بالاتر از 3 سال به شمار می رود. در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول در تمامی زوایا به معرفی جامعی از ان دست یابیم. پس برای خرید چادربازی مورد نیاز فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی مبانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول دارای ارگونومی ساخت گردی بوده که بدنه ای استوانه شکل با سقفی مخروطی دارد. بدنه این کالا کاملا آبی رنگ تولید شده که در دو طیف کمرنگ و تیره به زیبایی محصول کمک شایانی می کند. در بخش ابتدایی محصول شما یک درب بزرگ برای تردد کودک مشاهده می کنید که از طریق دو عدد بند به دو جهت مختلف امکان جمع اوری دارد. در دو سمت این درب بزرگ دو عدد پنجره مجهز به توری به چشم می خورد. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا هوای داخلی محصول به راحتی گردش یابد و فضای بازی کودک کاملا نورگیر باشد. در تمامی بخش های مختلف محصول عروسک هایی به شکل دلفین و زرد رنگ به صورت اویر قابل مشاهده است. از این محصول می توانید برای محل استانداردی جهت خواب فرزند خود استفاده نمایید. سقف شیبدار محصول موجب شده در صورت استفاده از این کالا در فضای باز و در زمان بارندگی آب در بخش سقف تجمع نکرده و به سادگی جاری شود.

جنس بدنه

افراد در مقابل پرداخت هزینه برای خرید محصول انتظار دریافت کالایی با طول عمر بسیار بالا را دارند. به همین دلیل و برای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم کمپانی اینتکس همواره محصولات خود را با مرغوب ترین جنس بدنه به بازار عرضه می کند. این محصول نیز تولید شده با بدنه ای از جنس پلی استر با روکش تافته بوده که ساختاری ضداب داشته و از طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد. کف این محصول از نوع وینیل تک لایه بوده تا اجازه نفوذ اب را به داخل محصول نداده و کیفیت بالایی دارد. سازه های عصایی این محصول تولید شده از بهترین نوع فایبرگلاس به وزنی کم و انعطاف پذیری بسیار بالا می باشد. به همین دلیل شما می توانید از این محصول در تمامی شرایط اب و هوایی با اسودگی خاطر استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول استوانه ای شکل دارای قطری بالغ بر 110 سانتی متر بوده و ارتفاع 150 سانتی متری این محصول نیز یک گزینه ایده آل برای تردد اسان کودک به شمار می رود. این محصول ساختاری پرتابل داشته و شما می توانید با توجه به وزن بدنه 2 کیلوگرمی ان به راحتی اقدام به حمل و نقل ان نمایید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول امکان راه اندازی اسانی داشته به همین دلیل می توانید در سفر نیز ان را به همراه داشته باشید. برای راه اندازی این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سازه های این محصول از نوع عصایی تولید می شوند. پس سازه های را به یکدیگر متصل کرده و در نهایت روکش ان را بر روی سازه های نصب کنید. خواهید دید که کودک می تواند از این محصول در کمتر از 5 دقیقه به سادگی استفاده نماید. برای مراقبت از این مخصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول جدا خودداری کیند. این محصول قابل اشتعال بوده پس ان را از مواد قابل اشتعال دور نگه دارید. در نهایت از وارد کردن فشار و ضربه سنگین به سازه های ان اجتناب کنید. این محصول در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک طرح دلفین محصولی منحصر به فرد با ظاهری زیبا و کیفیت بدنه فوق العاده زیاد بوده که به سادگی راه اندازی می شود. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...