چادر بازی کودک طرح دیزینی کودک

25456123

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح دیزنی از سری چادر های ساخته شده از جنس پارچه های شمعی با روکش برزنتی بوده که برای سنین کودکان و خردسالان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در واقع از طرح کارتونی بر روی بدنه خود بهره برده که می تواند مورد تایید سلیقه فرزندان شما باشد. همچنین پایه های آن نیز از نوع پلاستیک فایبرگلاس بوده و به خوبی پارچه شمعی چادر را نگه می دارد.

چادر بازی کودک طرح دیزینی محصولی که از کیفیت بسیار خوبی بهره می برد. اما این کالا دارای ابعادی معادل (طول: 95 سانتی متر، عرض: 75 سانتی متر، ارتفاع: 110 سانتی متر) بوده و از وزن 2 کیلوگرمی بهره می برد. این کالا از رنگبندی بسیار مناسب و شاد بهره برده که می تواند در روحیات فرزندان شما تاثر گذار باشد. البته از این چادر می توان علاوه بر مصارف داخل منزل در مسافرت های مختلف نیز مورد استفاده قرار داد.

نوع خانگی ، سفری
 طول 95 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 وزن 2 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

 

چادر بازی کودک طرح دیزینی کودک

چادر بازی کودک طرح دیزینی کودک محصولی خارق العاده بر گرفته از انیمیشن های شرکت والت دیزنی است که با بهره گیری از شخصیت های برجسته این انیمیشن ها در کنار یکدیگر یک محصول با کیفیت را روانه بازار کرده است. قطعا برای شما هم این سوال پیش امده است که این محصول چه مزایایی دارد به همین دلیل قصد داریم تا این محصول را به صورت کامل و با جزئیات بررسی نماییم تا با ان اشنا شوید...

یکی از موارد مهمی که باعث شده تا این محصول در بین کودکان محبوب شود و افراد زیادی به سمت ان سوق پیدا کنند همین مسئله طراحی و تولید این محصول و شکل و شمایل ان است که باعث شده تا از بسیاری محصولات دیگر در این زمینه پیشی بگیرد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا ظاهری شبیه به خانه های ویلایی دارد که سقف ان ها نیز شیربانی بوده و به همین دلیل کودک شما ارتباط زیادی را می تواند با این محصول برقرار کند. در همین خصوص باید عنوان نمود که رویه اصلی این محصول نیز همان طور که گفته شد برگرفته از انیمیشن های مختلف بوده و شخصیت های متفاوتی را بر روی ان می توانید به وضوح رویت کنید. هم چنین بر روی سقف این محصول نیز پنجره ای شکیل و زیبا نقش بسته است که باعث شده تا یک محصول با کیفیت را شاهد باشیم. علاوه بر این ها رنگ سقف این محصول نیز به صورت قرمز بوده و با شکل اجری طراحی و پیاده سازی شده است. تمام این موارد در کنار داشتن درب بزرگ ورود و خروج از مزایای خوب این محصول به شمار می رود.

جنس بدنه

جنس بدنه یک محصول هم از دیگر مواردی است که در هنگام خرید افراد توجه ویژه ای به ان می کنند. در همین خصوص باید عنوان نمود که این کالا رویه ای ساخته شده از نوع پارچه شمعی برزنتی دارد و پایه های این کالا هم از نوع فایبرگلاس طراحی و تولید شده است. هم چنین این محصول از کف تک لایه و ساخته شده از نوع پارچه شمعی می باشد که این موارد همگی نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این محصول دارد.

ابعاد و وزن

شما پس از خرید این محصول می توانید با راه اندازی ان به این نتیجه برسید که این کالا در طول 95 سانتی متر ، عرض 75 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 110 سانتی متر طراحی و تولید گردیده است. علاوه بر این ها وزن این محصول هم تنها 2 کیلو گرم می باشد که به سادگی می توانید ان را حمل و جا به جا نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی این محصول بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به دفترچه راهنمای ان مراجعه کنید. با مراجعه به این دفترچه می توانید به این نتیجه برسید که این کار بسیار ساده و اسان خواهد بود و به راحتی می توان ان را نصب کرد. در حالت کلی هم می بایست در ابتدا سعی کنید تا پایه ها و ستون های این محصول را از داخل بدنه این محصول عبور داده و سعی کنید تا ساختار اصلی این چادر بازی را شکل دهید. هم چنین پس از انجام این کار ها می بایست این چادر را در مکان مناسب قرار داده و محیطی ارام را برای بازی و تفریح کودک خود فراهم کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم کار سختی نخواهید داشت و باید در مهم ترین گام سعی کنید تا از وارد کردن محصولات و اشیا نوک تیز به داخل این محصول جلوگیری کنید. هم چنین یک سری موارد کلی دیگر هم وجود دارد که رعایت ان ها بسیار ساده خواهد بود.

جمع بندی

چادر بازی کودک طرح دیزینی کودک یک محصول با دوام ، جذاب و زیباست که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این کالا به صورت نورگیر طراحی و تولید شده است و دارای درب بزرگ هم می باشد که ورود کودک به داخل این محصول بسیار ساده است. هم اکنون می توانید این کالا را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...