چادر بازی کودک طرح شوالیه

7541

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
790,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح شوالیه از جمله زیباترین و جدید ترین چادر بازی تولید شده توسط کمپانی اینتکس بوده که در سال جدید میلادی روانه بازار های جهانی شده است. این محصول دارای بدنه ای زیبا با نمای اجری طوسی رنگ بوده که سقفی زرد دارد. بر روی لبه های سقف پرچم هایی به رنگ زرد و ابی به چشم می خورد. بر روی بدنه این محصول تصویر یک شوالیه اسب سوار زیبا بر اساس روحیات کودکانه نقش بسته است. این محصول دارای نشیمنگاهی گرد بوده و از ارگونومی ساخت بدنه ای مخروطی برخودار می باشد. برای تولید بدنه این محصول از پارچه شمعی برزنتی با نرمی و دوام بالا استفاده می شود. سازه های این محصول از مرغوب ترین نوع فایبرگلاس بوده که وزنی کم و طول عمری بالا دارد. این ساختار کاملا ضداب بوده و قابل استفاده در سفر و فضای باز می باشد. ساختار بدنه پرتابل و راه اندازی اسان از جمله علل اصلی محبوبیت محصول به شمار می رود. این محصول دارای یک درب بزرگ برای تردد اسان کودک و تعداد 2 عدد پنجره می باشد. به همین دلیل فضای داخلی محصول برای بازی فرزند شما دارای نو کافی است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

 نوع خانگی ، سفری
 قطر 100 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 وزن 2.5 کیلوگرم
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 رنگبندی 
 شرکت سازندهاینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده

چادر بازی کودک طرح شوالیه

چادر بازی کودک طرح شوالیه یکی از بادوام ترین محصولات شرکت اینتکس بوده که برای استفاده کودکان و خردسالان در سال جدید میلادی به بازار های جهانی معرفی شده است. این محصول ساختاری پرتابل و بدنه ای طراحی شده منطبق با روحیات کودکانه داشته به همین دلیل در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی تمامی ابعاد محصول به مرعفی کامل ان بپردازیم. پس برای اشنایی این محصول جذاب و دوست داشتنی و خرید چادر بازی متناسب با روحیات و نیاز فرزند خود پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

چادر بازی کودک طرح شوالیه دارای مخاطب مصرف کننده کودک بوده به همین دلیل در فرایند طراحی بدنه ان با توجه به نیاز نواوری سعی بر پرداختن به روحیات و علایق مصرف کننده در الویت بوده است. بدنه محصول با در نظر گرفتن استاندارد های جهانی طراحی شده تا ایمنی و سلامت فرزند شما را در زمان بازی حفظ کند. این محصول دارای ارگونومی ساختی با نشیمنگاه گرد و بدنه ای مخروطی شکل می باشد. ظاهر این محصول دقیقا با طرح قلعه به نمایی از سنگ طراحی شده است. در بخش انتهایی ان می توانید چمن های پایین قلعه را مشاهده نمایید. بر روی بدنه محصول تصویر دو عدد شوالیه مبارز و فانتزی با رنگبندی مناسب منطبق با روحیات کودکانه وجود دارد. سقف این محصول کاملا زرد رنگ بوده که در حاشیه ان پرچم های زرد و ابی زیبایی طراحی شده است. در بخش سقف محصول می توانید پرچم بزرگ ابی رنگ قلعه شوالیه را مشاهده کنید. این محصول دارای یک درب استاندارد برای تردد اسان کودک بوده که از طریق یک بند به سمت بالا جمع اوری می شود. همچنین بر روی بدنه محصول دو عدد پنجره مجهز به توری وجود دارد. توری پنجره ها از ورود حشرات به محوطه بازی کودک اجتناب می کند. این ساختار موجب نورگیر بودن فضای بازی کودک و گردش ازادانه هوا در این قسمت خواهد شد. این محصول با توجه به ساختار استاندارد بدنه قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک نیز می باشد.

جنس بدنه

برای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم و ارائه محصولی با طول عمر حداکثری شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پارچه شمعی برزنتی با نرمی و انعطاف پذیری و دوام بالا تولید می کند. کف این محصول از نوع پارچه شمعی تک لایه بوده تا از نفوذ اب به محوطه داخلی اجتناب شود. برای تولید سازه های محصول از بهترین نوع فایبرگلاس با استحکام بالا و وزنی بسیار کم استفاده شده است. این ساختار ضداب بوده و طول عمر بالایی دارد. به همین دلیل می توانید با اسودگی خاطر در فضای باز نیز ان را استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط جوب اب و هوایی تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول یک گزینه مناسب برای استفاده به عنوان چادر مسافرتی کودک بوده زیرا حمل یک کالای 2.5 کیلوگرمی به راحتی صورت می پذیرد. این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده که قطر ان برابر 100 سانتی متر و ارتفاع ان از بخش کف تا بالاترین سطح پرچم سقف ان بالغ بر 135 سانتی متر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سازه های این محصول از نوع عصایی بوده به همین دلیل در کمترین زمان ممکن به یکدیگر متصل می شوند. در نهایت روکش بدنه محصول را بر روی ان قرار داده تا کودک به راحتی به بازی مشغول شود. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن ضربه و فشار سنگین به سازه های ان خودداری نمایید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر بازی کودک طرح شوالیه محصولی با ساختاری پرتابل بوده که از طول عمر بالا و ظاهری کودکانه برخودار می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...