چادر بازی کودک طرح قارچ مایکیز

۲۵۴۵۴۱

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک مایکیز طرح قارچ کودک یکی از شیک ترین چادر های بازی و تفریحی کودکان برای استفاده در منزل و حتی مسافرت ها بوده که دارای رنگ و طراحی بسیار کودک پسندانه ای می باشد. این محصول دارای جنس بدنه پلی استر بوده که توسط پایه هایی از جنس فایبرگلاس به صورت عصایی راه اندازی می شود. این محصول دارای دو پنجره بوده و یک درب با ابعاد مناسب دارد. این چادر به دلیل داشتن وزن و حجم کم به راحتی در هر مکان مورد نظری حمل و راه اندازی می شود. این محصول به دلیل کیفیت بدنه مناسب خود قابل استفاده در فضای باز نیز خواهد بود.

 نوع خانگی ، سفری
 قطر 107 سانتی متر
 ارتفاع 112 سانتی متر
 وزن 1.2 کیلوگرم
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه پلی استر
 رنگبندی 
 رده سنی کودکان
 سایر ویژگی ها دارای بدنه کاملا نورگیر
 دارای دو پنجره
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده

 

چادر بازی کودک طرح قارچ

اگر به دنبال یک چادر بازی با طرح و نقشی خاص و دیدنی می گردید پیشنهاد می کنیم هم اکنون چادر بازی کودک طرح قارچ را مشاهده کنید. این محصول از با کیفیت ترین و در عین حال دیدنی ترین محصولاتی است که در دسته بندی چادر های بازی کودکان قرار گرفته است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم...

همان طور که از اسم این محصول پیداست ظاهر کلی این چادر بازی شبیه به قارچ می باشد. در همین خصوص باید عنوان کرد که بدنه اصلی این کالا به صورت استوانه ای است که نشان از طراحی دقیق این محصول دارد. هم چنین قسمت سقف این محصول به صورت یکدست قرمز رنگ طراحی و تولید شده است که بر روی ان دایره های زرد رنگی هم دیده می شود. هم چنین بدنه اصلی این کالا صورتی بوده و بر روی ان چندین گل در رنگ های قرمز و سبز نیز به چشم می خورد که فوق العاده زیباست. هم چنین این محصول در هر دو سمت خود دارای دو عدد پنجره گرد می باشد که باعث شده تا این چادر بازی کاملا نورگیر شود. علاوه بر این ها درب اصلی این محصول هم به صورت مستطیلی و با لبه های گرد وجود دارد که عبور و مرور از طریق ان فوق العاده ساده و اسان است.


جنس بدنه : بدنه اصلی این محصول ساخته شده از نوع پارچه پلی استر است. هم چنین کف این محصول هم دقیقا از همین نوع ساخته شده است. در کنار این موارد باید به پایه های این کالا هم اشاره کرد که از نوع فایبرگلاس ساخته شده اند.

ابعاد و وزن : در رابطه با ابعاد این محصول در ابتدا باید به قطر این کالا اشاره کرد که 107 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 112 سانتی متر است که ارتفاع استانداردی می باشد. هم چنین این کالا تنها 1.2 کیلو گرم وزن دارد که فوق العاده سبک است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری : برای راه اندازی صحیح این محصول شما بهتر است به دفترچه راهنمای موجود در کنار بسته بندی این محصول مراجعه کنید. در همین خصوص باید عنوان کرد که در ابتدا بهتر است پایه های این محصول را مستقر سازید تا این کالا شکل و شمایل اصلی را به خود بگیرد. هم چنین پس از اتصال پایه ها به یکدیگر و قرار دادن رویه اصلی این محصول بر روی این پایه ها مشاهده می کنید که این چادر بازی به صورت کاملا اماده در اختیار شما قرار گرفته است. هم چنین برای مراقبت بیشتر از این محصول می توانید در زمان هایی که به ان احتیاج ندارید به راحتی ان را جمع کرده و کنار بگذارید. هم چنین بهتر است از ضربه زدن به بدنه اصلی و دیگر نقاط این محصول هم بپرهیزید.

جمع بندی

چادر بازی کودک طرح قارچ محصولی دیدنی و زیباست که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول بدنه ای کاملا نورگیر دارد و قابل استفاده برای کودکان می باشد. این چادر بازی فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...