چادر بازی کودک طرح قلعه رویال

54541

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
790,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح قلعه رویال کودک یکی از چادر های بازی جدید و دوست داشتنی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که با طراحی جدید و متفاوتی در سال ۲۰۱۸ همراه شده است. این چادر بازی دارای رنگ بندی آبی و خاکستری با همراه دو رنگ قرمز، سبز، بنفش و برخی رنگ های دیگر که کمتر در بدنه استفاده شده اند تشکیل شده است. بخش اصلی بدنه این چادر بازی از لایه های پلی استری ساخته شده است که از نفوذ آب جلوگیری می کند و برای استفاده در شرایط مختلف کاملا مناسب است. در قسمت کناری بدنه درب چادر بازی قرار گرفته است که به صورت مربعی بوده و قسمت جلویی نیزدارای یک پنجره گرد می باشد که مشابه بسیاری  از چادر های رایج بازار طراحی و تولید شده است. پایه های چادر نیز از نوع فایبر گلاس می باشد. این محصول را می توانید به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی جابجا کرده و در محل جدیدی نصب و راه اندازی کنید. 

نوع خانگی ، سفری
 طول 95 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 107 سانتی متر
 وزن 4.9 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
رده سنی ۳ تا ۶ سال
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک طرح قلعه رویال

یکی از چادر های بازی کودکان با کیفیتی که به تازگی روانه بازار شده است چادر بازی کودک طرح قلعه رویال می باشد. این محصول طرح فوق العاده جذابی دارد که در بین کودکان از محبوبیت خوبی برخوردار است. در همین خصوص اگر بخواهیم بیشتر صحبت کنیم باید این مطلب را تا انتها با ما همراه باشید تا به طور کامل با خصوصیات این محصول اشنا شوید...

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی ساخت این محصول از دو بخش شکل می گیرد. بخش بدنه اصلی و لایه زیرین این کالا که مستطیلی شکل است و بخش سقف ان که حالت شیربانی و مثلثی دارد. هر دو بخش به صورت یک سره و یکدست و به هم چسبیده طراحی شده اند که نوع قرار گریری پایه ها باعث شده تا ارگونومی ساخت این محصول تغییر کند. در قسمت جلویی این کالا درب ورود و خروج این چادر بازی هم تعبیه شده است که از پایین تا قسمت میانی این چادر کشیده شده و کودک شما به سادگی می توانید به داخل این چادر رفته و به بازی بپردازد. در کنار همه این موارد باید به طرح روی بدنه این کالا هم اشاره نمود که چندین نمودنه از خانه های دارای دودکش و قرمز رنگ را می توان بر روی ان دید. هم چنین تصاویر دختر و پسری را هم می توان در دو سمت این چادر مشاهده کرد که به زیبایی این کالا افزوده است. علاوه بر این ها تصاویر درختان ، دایناسور ، قارچ ، گل و گیاه و .... را هم می توان بر روی بدنه این چادر به وفور مشاهده کرد که باعث زیباتر شدن این کالا شده است.


جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این محصول هم باید عنوان کرد که رویه اصلی این محصول ساخته شده از نوع پلی استر است که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار بوده و به سادگی اسیب نخواهد دید و جزو مرغوب ترین پارچه های موجود در بازار است. هم چنین پایه های انعطاف پذیر این کالا هم همگی از نوع فایبرگلاس ساخته شده اند. در کنار این موارد باید به کف این چادر هم اشاره نمود که از نوع پارچه شمعی تک لایه ساخته شده است.

ابعاد و وزن

از دیگر خصوصیات این کالا ابعاد استاندارد ان است که به سادگی می توان از ان در هر مکانی استفاده نود. طول این چادر بازی 95 سانتی متر ، عرض ان 75 و ارتفاعش هم 107 سانتی متر است که متناسب با قد کودکان ساخته شده است. هم چنین این محصول تنها 2.1 کیلو گرم وزن دارد که فوق العاده سبک بوده و حمل و نقلش بسیار اسان است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

نصب و راه اندازی این چادر بازی شاید تنها 5 دقیقه وقت شما را بگیرد و کاری فوق العاده ساده و اسان است. برای همین منظور در ابتدا باید عنوان کرد که شما نیاز به هیچ وسیله ای ندارید و تنها باید این چادر و محتویات ان را از داخل بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. پس از انجام این کار باید اقدام به نصب پایه ها و ستون های اصلی این چادر کرده و ان ها را مستقر سازید. در گام اخر نیز باید رویه و پارچه اصلی این چادر بازی را بر روی این پایه ها استوار کرده و بر روی زمین قرار دهید. پس از انجام تمام این مراحل می توانید به سادگی از این محصول استفاده کرده و با ان به بازی بپردازید. هم چنین بهتر است به کودک خود توصیه کنید که وسایل نوک تیز را از کنار این چادر بازی دور کند تا دچار اسیب و سوراخ شدگی نشود. هم چنین از پریدن و وارد کردن فشار بیش از اندازه به بدنه اصلی و پایه های این محصول هم جدا خودداری کنید.


جمع بندی

چادر بازی کودک طرح قلعه رویال یک محصول فوق العاده با کیفیت و جذاب است که مناسب کودکان بوده و به صورت کاملا نورگیر تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول حتی به عنوان محل خواب کودک هم مورد استفاده قرار می گیرد که از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...