چادر بازی کودک طرح مرد عنکبوتی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح مرد عنکبوتی را قطعا می توان یکی از پر طرفدار ترین چادر های بازی کودکان و خصوصا پسران نامگذاری کرد. اگر شما نگاهی دقیق به رویه اصلی این محصول بیندازید می توانید مشاهده کنید که این چادر بازی دارای طرح و نقش برگرفته از انیمیشن محبوب مرد عنکبوتی می باشد. در واقع این طرح باعث شده تا کودک شما با توجه به سلیقه و علاقه ای که به این شخصیت معروف دارد بتواند در فضایی با الگو برداری از این شخصیت به استراحت و بازی بپردازد. بخش بالایی این چادر مسافرتی به صورت توری طراحی شده که باعث به جریان افتادن هوا در داخل این محصول شده است. هم چنین این چادر تنها دارای یک عدد درب بزرگ ورود و خروج می باشد که عبور و ورود کودک تنها از این طریق انجام می گردد. علاوه بر این ها راه اندازی این چادر بازی با توجه به مکانیزم و ساختار فنری این محصول نیز در چند ثانیه و به سرعت انجام می گردد که مزیت بزرگی در صرفه جویی وقت و زمان شما خواهد بود. علاوه بر این ها از این محصول برای محل خواب کودک و یا حتی به عنوان چادر توپ نیز می توانید استفاده کنید که نشان از مزیت های خوب این محصول خواهد داشت. این چادر بازی هم اکنون با قیمت ارزان قابل خرید از فروشگاه اینتکس خواهد بود.

 نوع خانگی ، سفری
 طول 110 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 وزن 1.3 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فلزی
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده تهران اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
رده سنی ۳ تا ۶ سال
 اقلام همراهدفترچه راهنما

چادر بازی کودک طرح مرد عنکبوتی یکی از مدرن ترین و پر طرفدار ترین چادر های بازی سنین کودکان است که با در نظر گرفتن طرح و نقش زیبایی که دارد قطعا محبوبیت فوق العاده ای را در میان سنین کودکان و حتی خانواده ها برای خود دست و پا کرده است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول همواره جزو پر فروش ترین چادر های بازی کودکان قرار داشته است و همین امر باعث شده تا خیلی از افرادی که به دنبال خرید یک چادر بازی برای فرزند خود می گردند به سراغ این محصول روند. در همین رابطه نیز خیلی از مشتریان درخواست داده اند تا به صورت کامل ویژگی های این محصول را شرح داده و سعی کنیم تا به بهترین شکل ممکن خصوصیات این محصول را در اختیار شما قرار دهیم پس به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا این مطلب را به صورت کامل با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی جامع این چادر بازی شیک بپردازیم.....

شیوه طراحی و نوع ساختار چادر بازی

در بخش مهمی از این مطلب باید به بررسی شیوه طراحی و ساختاری این محصول اشاره کنیم. در واقع باید به این نکته بسیار دقت کنید که این چادر بازی ویژگی های فوق العاده ای دارد که این موارد سبب شده تا خریدار بتواند با مشاهده این طرح و ساختار و ویژگی های این چادر بازی دست به خرید این محصول بزند. در همین راستا باید عنوان کنیم که چادر بازی کودک طرح مرد عنکبوتی از نظر نوع ساختاری دارای یک طراحی مربعی شکل می باشد. در واقع این طراحی شامل بخش زیرین این محصول و ساختار اصلی این کالا می شود و اگر بخواهیم به دیگر نقاط این محصول هم اشاره کنیم می توانیم به طراحی خاص فریم های این محصول اشاره کنیم که به بهترین شکل ممکن در کنار این محصول دیده می شود.

اگر به صورت دقیق به این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که این چادر بازی در بخش سقف خود دارای یک فضای شیب دار و تقریبا گرد می باشد که این بخش به صورت توری طراحی شده و باعث شده تا از ان به عنوان هوا کش این محصول یاد شود. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این بخش باعث می شود تا هوا به صورت کامل در داخل این چادر به جریان بیفتد و همین نکته باعث می شود تا فضای داخلی این چار در فصول گرم سال خنک باشد. نکته دیگری که باید به ان اشاره کنیم بحث طراحی بدنه اصلی این چادر مسافرتی است.

در ابتدا باید عنوان کنیم که بخش داخلی این چادر مسافرتی و در واقع بدنه داخلی این محصول به صورت یکدست قرمز رنگ طراحی و تولید شده است و این رنگ سبب شده تا کودک با یک رنگ شاد و جذاب سر و کار داشته باشد. هم چنین بدنه این محصول نیز در دو سمت از رنگ یکدست زرد رنگ و در دو سمت دیگر نیز طرح مرد عنکبوتی را مشاهده می کند که به صورت زیبا و دقیق طراحی شده و جلوه این چادر بازی را فوق العاده خاص کرده است. نکته مهم دیگری که می توان در خصوص این چادر بازی به ان اشاره کرد بحث لبه های این چادر می باشد. این لبه ها نیز همگی از رنگ یکدست قرمز شکل گرفته است که باعث شده تا زیبایی این محصول دو چندان گردد.

در ارتباط با درب اصلی ورودی این محصول هم باید عنوان کنیم که این درب در یک فضای ایده آل و با یک اندازه مناسب طراحی شده و این امر باعث شده تا کودک بتواند به راحتی وارد این چادر شود. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که درب ورودی این محصول با استفاده از یک عدد بند بسته می شود که می توانید آن را به سمت بالا جمع کرده و سپس با محکم بستن این درب ورود از بسته شدن آن جلوگیری نمایید. هم چنین دارا بودن زیپ در گوشه های این درب ورود هم باعث شده تا بتوانید به راحتی در هر زمان که نیاز داشتید این درب را باز و بسته کنید.

شیوه صحیح استفاده و کیفیت چادر بازی

در ارتباط با شیوه صحیح استفاده از این محصول نیز باید به این مسئله اشاره کنیم که این کالا دارای یک ساختار فوق العاده خاص می باشد. در واقع می توانید مشاهده نمایید که این چادر در داخل بسته بندی یک ابعاد بسیار کوچک را داراست که این امر باعث می شود تا بتوانید به ساده ترین شکل ممکن آن را حمل و نقل نمایید. در کنار این موارد باید به این مسئله اشاره کنیم که ساختار راه اندازی این چادر بازی کاملا آسان می باشد. در واقع شما می توانید پس از خارج نمودن این محصول از داخل بسته بندی به ساده ترین شکل ممکن سعی کنید تا با باز کردن فریم های این محصول اقدام به راه اندازی کامل این چادر بازی کنید.

هم چنین پس از راه اندازی کامل این چادر بازی باید یک سری نکات را به کودک خود بیاموزید تا با رعایت این موارد بتواند بدون نگرانی از این چادر بازی استفاده کند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که در گام نخست باید به فرزند خود بازگو کنید که از ضربه زدن به بدنه این محصول خودداری کند. هم چنین باید به او بگویید که این محصول را در یک فضای ایده آل و در آب و هوای عادی استفاده کند. در واقع با توجه به این که بدنه این چادر بازی دارای هواکش می باشد و این عامل باعث شده تا نتوانید از این چادر بازی در آب و هوای بارانی استفاده کنید.

هم چنین باید تمامی اشیا نوک تیز را هم از کنار این محصول دور کنید و سعی کنید تا از سوراخ شدن بدنه چادر خود جلوگیری نمایید. در کنار این نکات باید به چند نکته دیگر هم اشاره کنیم. ساختار این محصول از جنس پارچه پلی استر می باشد که این جنس قطعا دارای کیفیت بالایی بوده و نگرانی خاصی از بابت طول عمر این چادر نخواهید داشت. هم چنین با توجه به فلزی بودن پایه های این محصول و انعطاف پذیری بالایی که این پایه ها دارند خیال شما از این بابت هم راحت خواهد بود.

جمع بندی

قطعا سعی کردیم تا در این مطلب به صورت کامل و با ذکر جزئیات دقیقی اقدام به بررسی چادر بازی کودک طرح مرد عنکبوتی کنیم. همان طور که در تصاویر این محصول مشخص است و شما می توانید به صورت کامل با مطالعه جدول توضیحات و همین طور توضیحات ابتدایی این محصول مشاهده کنید ، این چادر بازی می تواند نیاز شما از بابت در اختیار داشتن یک کالای با دوام را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد. حال با توجه به این نکات و با در نظر گرفتن قیمت ارزانی که این چادر مسافرتی داراست باید به این مسئله اشاره کنیم که می توانید هم اکنون چادر بازی کودک طرح مرد عنکبوتی را از سایت فروشگاه آنلاین تهران اینتکس ، تنها نمایندگی مرکزی محصولات اینتکس در ایران خریداری نموده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...