چادر بازی کودک طرح مزرعه

Bestway 52008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح مزرعه کودک محصولی جدید از شرکت بست وی می باشد که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است. این محصول دارای رویه ضد آب می باشد و برای استفاده و بازی همزمان چند کودک مناسب می باشد. نصب این چادر تنها 5 دقیقه زمان می برد و با استفاده از پایه های اصلی و رویه شمعی می توان آن را به سرعت راه اندازی کرد. 

چادر بازی کودک طرح مزرعه بست وی یکی از زیبا ترین محصولات مخصوص بازی و سرگرمی کودکان و خردسالان بوده که با ساختاری جذاب و متفاوت طراحی و به قیمتی ارزان به بازار عرضه می شود. این محصول با بدنه ای از نوع وینیل تولید شده که تا حدود زیادی در برابر نفوذ اب مقاوم  باقی می ماند. همچنین این محصول در برابر اشعه UV کاملا ایمن باقی می ماند.ه و وزن بسیار در فرایند تولید پایه های محصول از جنس فایبر گلاس استفاده شده که در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی ماند و وزن بسیار کمی دارد.این سازه های از نوع عصایی بوده و در زمان بسیار کوتاهی راه اندازی می شود. از این محصول می توانید به عنوان چادر مسافرتی کودک نیز استفاده نمایید. این چادر یک در ورودی و دو پنجره داشته که برای گردش هوا در محل بازی کودگن بسیار موثر واقع شده است. البته این پنجره ها مجهز به توری بوده تا از ورود حشرات به فضای داخلی اجتناب شود. این محصول با توجه به ساختار خود برای کودکان و خردسالان کمتر از 5 سال توصیه می شود. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا کالایی زیبا با قیمتی مناسب دریافت نمایید.

نوع خانگی ، کودک
 طول 102 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر 
 ارتفاع 114 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 تعداد ورودی یک عدد
تعداد پنجره یک عدد
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان

 

چادر بازی کودک با طرح مزرعه

چادر بازی کودک طرح مزرعه یک چادر بازی بسیار جذاب تولید شده توسط شرکت معتبر بست وی است. این شرکت چادر بازی کودک طرح مزرعه را با بالاترین متد روز و کیفیت عالی طراحی و در اختیار مشتریان قرار می دهد. این کالا با ظاهر بسیار شاد و جذابی طراحی شده تا نظر کودکان را به راحتی به خود جلب کند. در این مطلب سعی داریم یک معرفی جامع درباره این محصول داشته باشیم. پس تا انتها ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

به دقت به تصاویر چادر بازی کودک طرح مزرعه توجه کنید. همانطور که مشاهده می شود ظاهر این چادر دقیقا مانند خانه های روستایی ساخته شده است. ارگونومی ساخت این چادر به صورت سقف مثلثی شکا و شیروانی و بدنه کاملا مستطیلی است. در خصوص طرح و رنگ بندی این کالا می توان گفت بدنه اصلی ان کاملا سفید است. بر روی بدنه طرحی کامل از یک خانه در مزرعه دیده می شود که می تواند حس همزاد پنداری را در کودک زنده کند. در قسمت پایین بدنه این چادر طرح های نرده دیده می شود که نشان از خلاقیت طراح است. رنگ ابی که برای در ورود چادر بازی کودک با طرح مزرعه انتخاب شده بیشتر حس ارامش را به کودک شما منتقل می کند. سقف این چادر زرد رنگ با طرح کاشی انتخاب شده تا حس افتاب در مزرعه را زنده نگه دارد. درباره کف چادر باید گفت به دلیل حفظ ارامش ودک در حین بازی از رنگ سفید یکدست استفاده شده است. به همین دلیل از این چادر در فضاهای مختلف می توان استفاده کنید و رضایت کودک خود را مشاهده کرد.


جنس بدنه

جنس بدنه هر کالا جزو مهم ترین پارامتر های انتخاب محصول است. در راستای رضایت مشتری در زمینه کیفیت محصول در ساخت چادر بازی کودک طرح مزرعه از بهترین اجناس استفاده می شود. رویه اصلی اسن چادر از جنس  پارچه شمعی انتخاب شده است. برای ساخت کف کالا از پارچه شمعی تک لایه استفاده می شود. قابل ذکر است که جنس سازه های این چادر از فایبر گلاس است که استحکام خوبی به کالا می بخشد. با توجه به مطالب یاد شده می توان گفت کیفیت بالای این چادر از جمله دلایل انتخاب ان توسط مشتری است.

ابعاد و وزن

چادر بازی کودک طرح مزرعه در ابعادب به طول 102 سانتی متر تولید شده است. عرض این محصول در حدود 76 سانتی متر می باشد. البته باید توجه کرد که ارتفاع این چادر 114 سانتی متر بوده تا کودک به راحتی از ان استفاده کند. مهم ترین قسمت این چادر وزن بسیار سبک ان بوده که در حدود 1.5 کیلوگرم است تا رضایت مشتری را حفظ کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی ساده این چادر یکی از دلایل جلب توجه مشتریان است. با چند اقدام ساده می توان به راحتی از این محصول استفاده کرد. همانطور که پیشتر گفته شد این محصول دارای پایه های فایبرگلاس است. ابتدا این پایه ها را از بسته بندی کالا خارج کنید. در اولین مرحله بعد از خروج پایه ها, اقدام به اتصال این سازه ها به یکدیگر کنید. با اتصال کامل سازه ها, به راحتی می توانید رویه اصلی را بر روی ان پهن کنید. مشاهده می کنید که چادر بازی به راحتی اماده استفاده می شود. به دلیل وجود پنجره ها و در ورود علاوه بر بازی , کودک شما به راحتی می تواند در ان بخوابد. اما در مورد نحوه نگهداری چادر باید توجه کنید که پایه ها ان از خم شدن و ضربه سنگین محافظت شده و به بدنه ان ضربه یا شی تیز وارد نشود. با رعایت این نکات ساده از طول عمر این چادر اطمینان داشته باشید.

جمع بندی

چادر بازی کودک طرح مزرعه یک محصول بسیار زیبا و منحصر به فرد بوده که توسط شرکت بست وی طراحی و تولید می شود. ظاهر منحصر به فرد این محصول و کیفیفت عالی ساخت ان همواره رضایت مشتریان را به دنبال داشته است. برای خرید این چادر منحصر به فرد کافی ست در اولین فرصت به سایت نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...