چادر بازی کودک طرح پلنگ

۷۴۸۵۴۵۴

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
830,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح پلنگ محصولی با رنگبندی جذاب و طراحی زیبایی بوده است که برای سنین کودکان طراحی و ساخته شده تا شما هم اکنون در سایت تهران اینتکس این محصول را سفارش و خریداری نماییید . سطح زیرین این چادر بازی کودک به صورت بیضی شکل بوده و در کل ساختاری استوانه ای را داشته که در آن رنگ های نارنجی ، زرد و مشکی به کار رفته است . جنس بدنه این چادر بازی کودک از پلی استر بوده و پایه های آن از فایبرگلاس می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی خواهد بود .

همچنین با بیرون آوردن این محصول از ساک حمل خود به صورت اتوماتیک راه اندازی شده و انجام کار های خاصی برای راه اندازی آن نخواهد داشت . لازم به ذکر است که طول این چادر بازی کودک 182 سانتی متر ، عرض آن 96 سانتی متر و ارتفاع 86 سانتی متری را داشته که با آسودگی به همراه اعضای دوستان خود می تواند به یک تفرح لذت بخش در منزل دعوت بشود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع خانگی ، سفری
 طول 182 سانتی متر
 عرض 96 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
  
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده

چادر بازی کودک طرح پلنگ از نمونه چادر ها و وسیله های بازی کودک و خردسال است که برای بازی های شاد و مفرح آنان و همچنین بستر های مناسب برای خواب می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس ارائه شده است . فروشگاه اینتکس همواره سعی کرده است تا وسایل و ابزار های بادی و غیر بادی زیادی را جهت بازی و تفریحات کودکان فراهم کند . چادر بازی کودک طرح پلنگ نیز نمونه ای بسیار دوست داشتنی برای هر کودکی می باشد که می تواند به عنوان خانه ای کوچک برای کودکان ایفای نقش کند . در این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر چادر بازی کودک طرح پلنگ شما را با خصوصیات ، نحوه طراحی و تولید ، طرز استفاده و ... محصول آشنا کنیم .

این چادر بازی به صورت فنری ساخته شده است ، معمولا چادر های بازی کودک به صورت فنری و یا عصایی طراحی می شوند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند ، بنابراین در هنگام خرید چادر بازی کودک به ویژگی های محصول توجه داشته باشید . از ویژگی های سازه فنری می توان به راه اندازی اتوماتیک چادر اشاره کرد . از این رو می توان محصول را در کمترین زمان و به سرعت راه اندازی کنید ، این در حالی است که تولید کنندگان چادر های مسافرتی بزرگ نیز از سازه های فنری برای تولید محصولات خود استفاده می کنند تا اینچنین افراد بتوانند سریعا چادر مسافرتی خود را راه اندازی کنند .

در چادر های بازی فنری ، نیازی به نصب بدنه به پایه ها نیست و چه بسا این دو بخش به یکدیگر متصل هستند و تنها نیاز است تا چادر را باز کنید . این ویژگی به کودک کمک می کند تا خود نیز بتواند چادر بازی را نصب نماید . اما برای جمع آوری محصول شاید نیاز باشد تا به کودکان کمک کنید . سازه این چادر از فایبرگلاس منعطف ساخته شده است ، به همین دلیل نیز محصول خاصیت انعطاف پذیر و فنری دارد . البته فایبرگلاس ها گونه های مختلفی دارند به طوریکه می توان در آن ها فایبرگلاس های سفت و سختی یافت که حتی برای ساخت بدنه قایق ها و خودرو ها استفاده می شود .

طراحی ظاهری این چادر بازی برگرفته از حیوان پلنگ می باشد که به خوبی توانسته اند طرح را بر روی چادر بازی پیاده کنند . با توجه به اینکه این چادر های بازی برای کودکان در نظر گرفته می شود ، طراحی آن را اغلب به صورت عروسکی و با طرح های کودکانه ایجاد می کنند تا برای کودک دوست داشتنی گردد . در قسمت جلو چادر بازی که سر پلنگ قرار دارد ، دربی بزرگ طراحی شده است که از آن طریق کودک می تواند وارد چادر بازی شود .  درب محصول به صورت زیپی باز و بسته می شود ، بنابراین کودک به راحتی می تواند درب را باز کند یا آن را ببنند . پس از باز کردن می بایست درب را به قسمت بالا متصل کنید .

ابعاد بزرگ این چادر بازی می تواند برای سنین زیر 6 سال مناسب باشد . کودکان می توانند به همراه دوستان خود از چادر استفاده نمایند . استفاده ازاین چادر در محیط های باز نیز امکان پذیر است ، برای ساخت چادر بازی کودک طرح پلنگ از پلی استر استفاده شده است ، این جنس نیز در برابر رطوبت و اشعه های خورشیدی مقاوم است ، از این رو استفاده از محصول در محیط های باز و در معرض نور خورشید یا باران امکان پذیر است . برای کسب اطلاعات دقیق جدول توضیحات محصول را مطالعه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...