چادر بازی کودک طرح کلبه جنگلی

24441

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک با طرح کلبه ی جنگلی  یکی از سری محصولات چادر بازی کودک اینتکس میباشد که به تازگی تولید شده است.با داشتن این چادر بازی دیگر نیازی به چادر های بازی نخواهید داشت.از دلایل آن میتوان به طراحی منحصر به فرد آن که مانند یک کلبه ی جنگلی طراحی شده اشاره کرد که به زیبایی شکل گرفته است که میتواند کودکان شما را تا ساعت ها سرگرم کند بدون آنکه خسته شوند.ابعاد مناسب این محصول باعث شده که بتوان از آن در هر نقطه از منزل استفاده کرد.والدین لازم نیست که نگران کثیف شدن آن باشند زیرا جنس به کار رفته در ساخت این چادر بازی از نوعی ماده ترکیبی به نام  پارچه شمعی و پلی استر بوده و به راحتی قابل شست وشو میباشد به طوری که بعد از شست و شو آسیبی به کیفیت آن نخواهد رسید.همچنین برای راه اندازی چادر نیازی به میخ و طناب های نگه دارنده نخواهید داشت  آن را از قسمت های مشخص شده  باز کنید و از آن استفاده کنید.علاوه بر این استفاده از این نوع جنس باعث شده که دوام فوق العاده ای داشته باشد و در مقابل پارگی مقاومت کند.با ظرفیت 6 نفره که این چادر بازی دارد فرزندان شما میتوانند به راحتی با دوستانشان در آن به بازی بپردازند.

 نوع خانگی 
 طول 110 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 وزن 1 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی
 خاصیت ضد آب دارد
 جنس کف وینیل تک لایه
 ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالا ی 3 سال
کاملا انعطاف پذیر
قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه 
بدون نیاز به طناب برای نگه داری
 قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک
 دارای درب بزرگ و توری
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما
 

چادر بازی کودک طرح کلبه جنگلی

چادر بازی کودک طرح کلبه جنگلی یکی از چادر های بازی جذابی است که مناسب برای بازی و تفریح کودکان بوده و در داخل ان می توانند لحظات فوق العاده ای را سپری کنند. این محصول ساختاری شبیه به خانه های کلبه ای دارد که با بهره گیری از همان طرح و نماها ساخته شده است. این محصول را می توانید به سادگی در مدت زمان بسیار کوتاهی نصب و راه اندازی کرده و از ان استفاده نمایید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم...

در ابتدا اگر بخواهیم در خصوص نحوه طراحی این محصول بحث کنیم باید عنوان کرد که این کالا ظاهری شبیه به کلبه های چوبی و جنگلی دارد و به همین دلیل است که این اسم برای این محصول انتخاب شده است. بدنه اصلی این محصول شبیه سازی شده از چوب و تنه درخت بوده که دقیقا از همان رنگ قهوه ای در درون ان استفاده شده است. هم چنین بر روی این محصول تصاویری از شاخ و برگ درختان و همین طور انتهای کنده درخت نیز به چشم می خورد که به زیبایی این محصول کمک شایانی کرده است. علاوه بر این ها این محصول دارای یک عدد سقف ساده مشکی رنگ است که به زیبایی هر چه تمام تر و با رعایت نکات دقیق بر روی این محصول قرار گرفته است. هم چنین درب ورود این محصول هم به سمت بالا باز می شودکه به راحتی چفت شده و بسته نگه داشته می شود.

جنس بدنه

بدنه اصلی این چادر بازی ساخته شده از نوع پارچه شمعی است. هم چنین کف این محصول هم از نوع وینیل تک لایه طراحی و تولید شده است که مقاومت قابل قبولی داشته و در عین حال نرم و لطیف هم می باشد که پاهای کودک شما اسیب نبیند. هم چنین این محصول به صورت ضد اب هم طراحی و تولید گردیده است.

ابعاد و وزن : این کالا ساخته شده در طول 110 سانتی متر ، عرض 110 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 120 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها وزن این محصول هم تنها 1 کیلو گرم است که جا به جایی این محصول را کاری فوق العاده ساده و اسان کرده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی این محصول باید در ابتدای کار تمامی پایه ها و ستون های این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان ها را بر روی زمین قرار دهید. پس از انجام درست این کار شما می بایست اقدام به نصب و متصل کردن پایه های این کالا به یکدیگر کنید تا شکل و شمایل کاملی به خود بگیرد. هم چنین در انتهای این کار نیز باید بدنه و رویه اصلی این محصول را بر روی ان قرار داده و سعی کنید تا این محصول را سرپاکنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید به یک سری نکات توجه کنید. در ابتدا سعی کنید تا از ضربه زدن و هم چنین وارد کردن فشار به بدنه ، رویه و همچنین پایه های این کالا خودداری کنید. هم چنین سعی کنید وسایل داغ و اتش زا را هم از کنار این محصول دور نمایید.

جمع بندی : چادر بازی کودک طرح کلبه جنگلی محصولی دیدنی و با کیفیت است که بدنه ای کاملا انعطاف پذیر و در عین حال ورگیر داشته و مناسب برای بازی و تفریح کودکان بالای سه سال است. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...