چادر بازی کودک طرح کلبه و جنگل

5563123

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
790,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک طرح جنگل و کلبه محصول جدید فروشگاه تهران اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی و نمایندگی فروش چادر بازی کودک می باشد که این محصول نیز از سری کالاهای جدید این شرکت می باشد .بدنه این منحصول از پارچه شمعی تهیه شده است و به طور کامل ضد آب بوده و می توانید بدون نگرانی از این محصول استفاده نمایید . همچنین داشتن پنجره موجب این شده است تا هوا به طور کامل رد و بدل شود و کودک شما دچار تعریق نشود . همچنین استفاده از پایه های فایبرگلاس در این چادر سبب استحکام بالای آن در برابر فشار و ضربه شده است و می توانید مدت طولانی از این محصول استفاده نمایید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح نمایید . 

نوع خانگی ، سفری
 قطر 100 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
بدنه فنری، عصایی
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 پمپ
نوع پمپ -
 شرکت سازنده مای کیز
 سایر ویژگی ها مناسب برای کودکان
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، پایه های نگهدارنده، ساک حمل

چادر بازی کودک طرح کلبه و جنگل یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین چادرهای بازی کودک می باشد که در سال جاری و توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس روانه بازار شده است . این چادر بازی کودک به صورت استوانه ای شکل می باشد که از ارتفاع ایده آلی برخوردار می باشد و کودکان می توانند درون آن به صورت ایستاده به بازی بپردازند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر بازی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر بازی کودک طرح کلبه و جنگل همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به تحلیل مشخصات ظاهری این محصول نماییم . طراحی بدنه بیرونی این محصول دارای طرح هایی از جنگل می باشد که به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب نماید ، همچنین بر روی سقف این چادر بازی کودک طرح های آجر مانندی نیز حکاکی شده است که نمایی کلبه ای مانند را به این محصول بخشیده است . در ساختار این چادر بازی کودک یک عدد درب و پنجره نیز تعبیه شده است که در جهت گردش هوای داخلی چادر بازی به خوبی عمل کرده و مانع از تعریق بدن کودک به هنگام بازی در این محصول می شود . همچنین به همراه این چادر بازی کودک یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به حمل چادر نمایید از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان نیز به حساب بیاید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این چادر بازی از پارچه شمعی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و سایش برخوردار می باشد و علاوه بر آن دارای بدنه ای نرم و انعطاف پذیر است که باعث می شود به هنگام برخورد بدن کودک با بدنه این چادر بازی ، سایش به وجود نیاید . همچنین پایه های نگهدارنده این چادر بازی از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام مثال زدنی نیز برخوردار است .

ابعاد ، وزن :

ابعاد این چادر بازی کودک به اندازه های ( قطر : 100 سانتی متر و ارتفاع : 135 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای بازی کودک فراهم می کند . همچنین وزن این محصول به همراه اقلامی که در ساک حمل خود دارد 1.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان نیز به شمار بیاید .

جمع بندی :

چادر بازی کودک طرح کلبه و جنگل یکی از زیبا ترین و پر طرفدارترین چادرهای بازی کودک می باشد که با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود است ، شما مشتریان گرامی پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...