چادر بازی کودک عروسکی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر بازی کودک عروسکی محصولی با طراحی و رنگ هایی شاد و زیبا می باشد که قادر است کودک شما را ساعت ها سرگرم نموده و در محیطی شاد و مفرح قرار دهد . این محصول به صورت مستطیل شکل طراحی شده و به همین منظور از فضای کافی برای استفاده چند کودک به طور همزمان برخوردار می باشد . همچنین کودک شما می تواند از آن به عنوان محلی آرام برای خواب و استراحت نیز استفاده نماید . برای این چادر بازی دو عدد درب بزرگ درنظر گرفته شده است که با استفاده از بند هایی که برای آن تعبیه شده می توان آن ها را به طور کامل باز نگه داشت تا علاوه بر افزایش روشنایی داخل چادر ، عمل تهویه نیز به بهترین شکل ممکن انجام شود . بدنه این چادر بازی از جنس پارچه شمعی برزنتی درنظر گرفته شده است که از مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب دیدگی برخوردار بوده و درعین حال از انعطاف مطلوبی برخوردار می باشد و می توان آن را به راحتی جمع نمود . سازه های این محصول زیبا از جنس فایبرگلاس بوده که بسیار مستحکم می باشد و در حین استفاده در فضای باز و در برابر وزش باد دچار شکستگی و یا تغییر شکل نخواهد شد . وزن آن نیز در حدود 3 کیلو گرم بوده که برای محصولی با این کیفیت بسیار مناسب می باشد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی از طریق نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید .

 نوع خانگی 
 طول  100 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 وزن 3 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف وینیل تک لایه
 ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالا ی دو سال
 کاملا نور گیر
قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب
 قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک
 دارای درب و پنجره
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

چادر بازی کودک عروسکی

از سری محصولات متنوع و جذابی که قطعا ک.دکان با ان می توانند لحظات شاد وفوق العاده ای را سپری کنند ، چادر های بازی می باشد. در همین رابطه نیز به تازگی چادر بازی کودک عروسکی تولید و عرضه شده که هم از نظر ظاهر و زیبایی حرفی برای گفتن خواهد داشت و هم از کیفیت بدنه و جنس خوبی بهره مند می باشد که خانواده ها نگران افت کیفیت ان نخواهند بود. در ادامه این مطلب ما نیز سعی داریم تا به بررسی نقاط ضعف و قدرت این محصول پرداخته و از تمامی جوانب این محصول را بررسی کنیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

مسئله اول در این مقاله به نوع ساختار و چگونگی طراحی ان تعلق می گیرد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول ظاهری مستطیلی شکل دارد که قطعا از این حیث می تواند فضای مناسبی را هم در داخل منزل و یا محل استفاده شما اشغال کند. هم چنین دارا بودن سقف شیربانی این محصول هم سبب شده تا جلوه این محصول فوق العاده زیبا و جذاب شود که این عامل هم فوق العاده مهم خواهد بود. در همین رابطه نیز می توان به رنگ این سقف هم اشاره کنیم که به صورت یکدست ابی بوده و در کنار طرح های موجود بر روی این محصول که به ان ها هم اشاره خواهیم کرد زیبایی این محصول را افزایش داده است. در تکمیل این جمله نیز می توانیم به رویه اصلی این چادر بازی اشاره کنیم که از طرح چهار خانه با رنگ گلبهی بهره می برد که بر روی ان طرح چندین خوک را مشاهده می کنید که در کنار ان ها طرح کیک هم وجود دارد. این طرح ها به گونه ای است که جلوه فوق العاده ای را به این چادر بازی بخشیده است.

جنس بدنه

عامل اساسی دیگر در خرید یک محصول جنس بدنه ان است که سبب می شود تا مشتریان با خیال راحت و اطمینان خاطر بتوانند به یک چادر بازی اطمینان کرده و ان را خریداری کنند. در همین رابطه و در خصوص این محصول هم باید عنوان کنیم که رویه اصلی این محصول از نوعپارچه شمعی برزنتی می باشد. هم چنین پایه های این محصول به صورت انعطاف پذیر و از نوع وینیل تک لایه شکل گرفته که قطعا این عامل هم در مواقع نصب و راه اندازی این محصول کاملا مهم و اساسی خواهد بود.

ابعاد و وزن

ابعاد این چادر بازی هم کاملا مناسب برای کودکان و خردسالان می باشد به گونه ای که چندین کودک به صورت هم زمان می توانند به صورت نشسته از این محصول استفاده کنند. در همین خصوص نیز می توان عنوان کنیم که طول این چادر بازی 100 سانتی متر می باشد و عرض این کالا هم 60 سانتی متر خواهد بود. هم چنین ارتفاع کلی این محصول هم 100 سانتی متر است. این ابعاد در کنار وزن 3 کیلو گرمی این کالا باعث شده تا بتوانید به صورت ساده این چادر بازی را حمل و نقل کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

دیگر عاملی که می توانیم در این مقاله به ان بپردازیم بحث نحوه راه اندازی و استفاده از این چادر بازی می باشد که با کمی دقت و در کمترین زمان ممکن می توانید این محصول را راه اندازی و نصب کنید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که شما در ابتدا پس از خارج کردن تمامی اجزای این چادر بازی و قرار دادن ان بر روی زمین می توانید در گام نخست خود چادر را راه اندازی نموده و سپس با نصب پایه های این محصول سعی کنید تا با بهترین کیفیت ممکن از این محصول بهره مند شوید. علاوه بر این ها می توانیم عنوان کنیم که مراقبت از این چادر بازی هم کاری ساده و اسان خواهد بود که در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. در ابتدا شما باید به فرزند خود گوش زد کنید که از ضربه زدن به بخش های مختلف این چادر و سوراخ کردن ان خودداری کند. هم چنین از پریدن و جامپینگ هم بر روی خصوصا پایه های این چادر بازی اجتناب کنید.

جمع بندی

چادر بازی کودک عروسکی یک محصول عالی و زیبا و طرح دار است که قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک و یا چادر توپ هم می باشد که با قیمت ارزان می توانید ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...