چادر مسافرتی عصایی کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی عصایی کودک محصولی جدید و دوست داشتنی از شرکت چینی بست وی می باشد که می تواند یک چادر کامل را در کنار چادرر مسافرتی اصلی تان در مسافرت در اختیارتان قرار دهد. این چادر از نوع عصایی می باشد و با عبور دادن میله های فایبرگلاس از بخش اصلی بدنه راه اندازی می شود. بدنه اصلی نیز از نوع پارچه شمعی می باشد و تا حد قابل توجهی از نفوذ آب به داخل آن جلوگیری می کند. از مشخصه های بسیار برجسته این محصول حجم بسته بندی کوچک و وزن کم این چادر مسافرتی بوده که حمل کردن آن را فوق العاده ساده می کند. به همراه 40 عدد توپ رنگی بدون پلیسه برای بازی کودک .

چادر های مسافرتی که برای کودکان طراحی شده است می تواند وسیله ای بسیار عالی برای استراحت کردن و خوابیدن آن ها باشد . والدین می توانند با خرید چادر مسافرتی عصایی کودک ، از آن به عنوان یک پشه بند برای خوابیدن استفاده کنند تا بدین ترتیب حشرات نتوانند آزار و اذیتی برای کودکان داشته باشند . این محصول را می توانید در سفلر ها نیز استفاده کنید . ضد آب بودن بدنه می تواند از ورود مایعات به داخل چادر جلوگیری کند . بدنه آن همچنین عایق بسیار خوبی برای اشعه های مضر خورشیدی می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر نقد و بررسی مطلب را مطالعه نمایید .

نوع خانگی ، سفری
 طول 112 سانتی متر
 عرض 112 سانتی متر
 ارتفاع 90 سانتی متر
 وزن 1.26 کیلوگرم
 جنس رویه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 2+
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما ، ساک حمل

چادر مسافرتی عصایی کودک از وسیله ها و ابزار های بازی کودکان می باشد که می توانید با راه اندازی آن در خانه و حتی در مسافرت ، خانه ای کوچک برای کودکان ایجاد کنید تا داخل آن به همراه دوستان خود به بازی و تفریح بپردازند . همواره کودکان علاقه زیادی به داشتن خانه های کوچک برای خود هستند تا از برای بازی و تفریح استفاده کنند . از سوی دیگر چادر مسافرتی عصایی کودک می تواند چادری ایده آل برای جلوگیری از اذیت و آزار پشه و مگس ها شده تا کودک بتواند در داخل آن خوابی آسوده و راحت داشته باشد . در ادامه بیش از پیش با چادر مسافرتی عصایی کودک آشنا خواهید شد .

طراحی و ساختار چادر مسافرتی عصایی کودک

طراحی و ساختار چادر مسافرتی عصایی کودک به همانند چادر های مسافرتی بزرگ می باشد که بست وی آن را در ابعاد کوچک تر و برای کودکان طراحی کرده است . برخلاف چادر های مسافرتی بزرگ و خانوادگی این محصول به دلیل اینکه برای کودکان می باشد از طراحی رنگی و میوه ای ساخته شده است تا جذابیت بیشتری را برای کودکان داشته باشد . 

طراحی چادر بازی کودک به صورت مربعی بوده که مساحت آن 112 سانتی متر مربع می باشد . همچنین ارتفاع چادر 90 سانتی متر است که به خوبی می توان آن را در خانه نیز راه اندازی کرد . ارتفاع خوب چادر می تواند به کودکان اجازه دهد تا در داخل چادر نشسته و یا دراز بکشند . نوع ساختار چادر مسافرتی به صورت عصایی می باشد سازه عصایی یکی از محکم ترین و مقاوم ترین نوع سازه ای است که از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار می باشد .

از مهم ترین ویژگی های سازه و فریم عصایی در چادر های مسافرتی کودک و خانوادگی ، حجم کم بسته بندی آن ها می باشد که می توانید با جمع کردن چادر ، به سادگی محصول را جابجا کرده و در سفر ها نیز به همراه داشته باشید . برای ساخت این چادر از دو پنچره و یک درب بزرگ استفاده شده است که علاوه بر نورگیری عالی ، تهویه هوای مناسب و رفت و آمد آسان تری را برای کودکان داشته باشد . 


جنس چادر مسافرتی عصایی کودک : بست وی برای ساخت چادر مسافرتی عصایی کودک از اجناس درجه یک استفاده کرده است . به طور کلی این چادر از دو بخش بدنه و پایه یا فریم تشکیل شده است که برای ساخت بدنه آن از پارچه شمعی برزنتی استفاده شده است . این پارچه کاملا ضد آب است که می تواند آبگریزی بسیار عالی داشته و از ورود آب به داخل چادر جلوگیری کند . از این رو در روز های بارانی نیز می توانید در هوای آزاد از این چادر استفاده نمایید .

پارچه شمعی برزنتی همچنین عایق خوبی در برابر اشعه های مضر خورشیدی بوده و در مجاورت با نور آفتاب نیز آسیب و صدمه ای نخواهد دید . برای ساخت پایه های چادر نیز از فایبرگلاس استفاده شده است . این جنس یکی از انعطاف پذیر ترین و مقاوم ترین مواد برای ساخت چادر مسافرتی می باشد که در کنار دوام بسیار عالی از وزن سبکی برخوردار است ، به همین دلیل نیز وزن چادر کاهش یافته و جابجایی آن آسان تر شده است .


راه اندازی چادر مسافرتی عصایی کودک

با توجه به عصایی بودن سازه چادر مسافرتی عصایی کودک ، نیاز است تا آن را به صورت دستی راه اندازی کنید . با توجه به اینکه کودکان شاید نتوانند محصول را راه اندازی کنند ، به آن ها کمک کرده و پایه ها را که به صورت عصایی به یکدیگر متصل می شود را نصب و بدنه را راه اندازی کنید . در دفترچه راهنمایی که در داخل محصول قرار گرفته است به سادگی می توانید چادر را راه اندازی کنید . 

مراقبت و نگهداری از چادر مسافرتی عصایی کودک

توجه داشته باشید که چادر مسافرتی عصایی کودک نیاز به نگهداری و مراقبت دارد ، از آن جا که این وسیله بازی برای کودکان است بهتر است به آن ها گوشزد کنید که به پایه های چادر ضربه نزده و اجسام سنگین را به چادر نکوبند . برخورد اجسام تیز و برنده می تواند به بدنه چادر آسیب وارد کند . اگر از چادر مسافرتی کودک در بیرون از خانه استفاده می کنید ، توصیه می شود که از زیرانداز ها استفاده نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...