چادر مسافرتی کودک عصایی بست وی

bestway 68082

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کودک عصایی بست وی محصولی زیبا و بادوام از این کمپانی مشهور بوده که ساختاری استاندارد داشته و برای کودکان بالاتر از دو سال طراحی و در سال جدید به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مربع شکل بوده که در بخش سقف دارای یک شیب ملایم می باشد. رنگ بدنه این محصول قرمز بوده که بر روی ان تصویر انیمیشنی زیبایی از انسان ها و حیوانات محبوب کودکان به چشم می خورد. کف این محصول ابی رنگ بوده که دارای طراحی زیبایی از دایناسور ها بوده که به زیبایی کالا می افزاید. این محصول از بدنه با مرغوب ترین نوع پلی استر تولید شده که ساختاری ضد اب و دوام بالایی دارد. سازه های محصول از نوع فایبرگلاس بوده که وزن کم و طول عمر بسیار زیادی دارد. به همین علت از این محصول به راحتی می توانید در سفر نیز استفاده کنید. زیرا تابش مستقیم نور خورشید و تغییرات جوی اب و هوایی تاثیری بر کیفیت ان ندارد. سازه های این محصول از نوع عصایی بوده و این کالا از وزن بسیار کمی برخوردار می باشد. به همین دلیل می توانید ان را به اسانی حمل کرده و در محل مدنظر خود راه اندازی کنید. این محصول دارای دو عدد پنجره مجهز به توری بر روی دیواره های خود بوده تا فضای بازی نور کافی داشته و تهویه هوای داخلی به سهولت انجام شود. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 120 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 وزن 1.3 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف پارچه شمعی تک لایه
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 2+
 کاملا نور گیر
 قابل استفاده به عنوان محل خواب خردسال
 دارای درب بزرگ
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما ، ساک حمل

چادر مسافرتی کودک عصایی بست وی یکی از بهترین انوع چادر های مسافرتی کودک بوده که در زمان کمی توانسته در میان مصرف کنندگان محترم به محبوبیت دست یابد. این محصول ساختاری پرتابل با وزن بدنه کم داشته که از کیفیت بالای بدنه برخودار می باشد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل ساکمل ساختار این محصول به معرفی جامعی از ان دست یابیم. پس برای خرید چادر مسافرتی کودک و اشنایی با این محصول منحصر به فرد پینهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی بدنه این چادر مسافرتی به گونه ای می باشد که به راحتی دو الی سه کودک درون آن جای می گیرند و می توانند به بازی بپردازند . در رنگبندی بدنه این چادر مسافرتی کودک از رنگ های شاد آبی و قرمز استفاده شده است که در روحیه کودکان نقش بسزایی دارد و به راحتی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب نماید . همچنین به همراه این چادر مسافرتی کودک یک عدد ساک حمل برزنتی نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی هر چه تمام تر می توانید اقدام به حمل محصول نمایید و آن را در مسافرت های خود به همراه داشته باشید. این محصول با یک درب بزرگ در بخش ابتدایی و تعداد دو عدد پنجره بر روی دیواره ها دارای فضای داخلی کاملا نورگیر است.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از نوعی ماده ترکیبی به نام پارچه پلی استر ساخته شده که بسیار مقاوم بوده و در مقابل فشار و ضربه های احتمالی که ممکن است به آن وارد شود مقاومت خواهد کرد که این پارچه پلی استر دارای روکش برزنتی میباشد که از چادر محافطت خواهد کرد.همچنین استفاده از این جنس باعث جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل چادر میشود و علاوه بر این باعث حفظ دمای داخلی آن خواهد شد.البته این چادر مسافرتی برای محیط های ساحلی با آب و هوای مساعد طراحی شده است اما شما بدون وجود کوچکترین مشکلی میتوانید از آن در شرایط جوی مختلف استفاده کنید.از دیگر قابلیت های جنس بدنه ان میتوان به انعطاف فوق العاده بالای آن اشاره کرد که باعث شده به راحتی بسته بندی شود و هنگام جابجایی ها دردسر ساز نشود.این جنس بدنه در مقابل تابش نور مستقیم آفتاب بسیار مقاوم بوده و همچنین ضد آب میباشد و در صورت خیس شدن لازم نیست که نگران چیزی باشید.همچنین در صورت پارگی میتوانید از جعبه ی تعمیراتی موجود استفاده کرده و اقدام به تعمیر آن کنید.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت مربع شکل دارای طول و عرضی برابر و بالغ بر 120 سانتی متر می باشد. ارتفاع 110 سانتی متری این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سقف ان بوده به همین دلیل از این کالا کودکان بالاتر از 2 سال به سادگی می توانند استفاده کنند. همچنین وزن این چادر مسافرتی کودک 1.3 کیلو گرم می باشد که با توجه به ساک حملی که به همراه آن برای شما تعبیه شده است به راحتی می توانید آن را به همراه خود جا به جا نمایید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

سازه های این محصول از نوع عصایی تولید شده به همین دلیل می توان ان را در کمتر از 5 دقیقه راه اندازی نمود. برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سپس با توجه به دفترچه راهنما سازه های ان را متصل کرده و در داخل بند ها متصل کننده به بدنه قرار دهید. خواهید دید که به همین سادگی فرزند شما می تواند از این محصول استفاده نماید. برای مراقبت از این محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه و وارد کردن ضربه سنگین به سازه ها جدا خودداری کنید. مطابق با خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر مسافرتی کودک عصایی بست وی یکی از برترین و با کیفیت ترین چادرهای مسافرتی کودک می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و در همان ابتدای ورود به بازار به علت ظاهر زیبا و کودک پسندی که دارد توانسته است جای خود را در میان هواداران کودک خود باز کند. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...