کلبه ی بازی کودک با طرح خانه اینتکس

intex B110113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر های بازی کودک یکی از بهترین وسیله ها برای سرگرمی کودکان هستند.با داشتن یک چادر بازی مناسب کودکان تا ساعت ها میتوانند سرگرم بازی و تفریح باشند بدون آنکه حوصله شان سر برود.این چادر بازی کودک با طرح کلبه یکی از محصولات شرکت اینتکس میباشد که در طراحی آن دقت زیادی صورت گرفته.این محصول به شکل یک خانه میباشد که دارای درب ورودی و پنجره هایی میباشد که در اطراف آن تعبیه شده است.همچنین طرح به کار رفته و رنگ های استفاده شده در آن حس یک خانه ی واقعی را به کودکان مخصوصا دختر ها القا میکند.

داخل این کلبه ی بازی کودک  بسیار نرم و راحت بوده و علاوه بر بازی و سرگرمی میتواند به عنوان محل خواب کودک مورد استفاده قرار بگیرد. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به ابعاد آن اشاره کرد که برای استفاده در منزل بسیار مناسب بوده و میتوانید تقریبا در هر قسمت از منزل آن را استفاده کنید. نیازی نیست نگران کثیف شدن این چادر بازی شوید زیرا جنس به کار رفته در ساخت آن باعث شده که این کلبه ی بازی قابل شست و شو باشد. با داشتن چادر بازی دیگر نیازی به سرگرم کردن کودک خود نخواهید داشت و بچه ها تا ساعت ها میتوانند بدوت خستگی در آن به شادی و بازی بپردازند.

 نوع خانگی 
 طول  100 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 وزن 3 کیلوگرم
 جنس رویه پلی استر و کتان
 جنس پابه ها فایبرگلاس
 جنس کف وینیل تک لایه
 ابعاد بسته بندی 52×23.5×5.5 سانتی متر
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالا ی دو سال
 کاملا نور گیر
قابل استفاده در منزل
کیفیت بالای بدنه
بدون نیاز به طناب
 قابل استفاده به عنوان محل خواب کودک
 دارای درب و پنجره
 اقلام همراهپایه های نگهدارنده ، دفترچه راهنما

کلبه ی بازی کودک با طرح خانه اینتکس از سری کلبه یا چادر بازی کودک است که با طراحی بسیار عالی و زیبا تولید شده است که می توانید آن را با قیمت بسیار عالی از فروشگاه اینترنتی اینتکس به صورت اینترنتی یا حضوری خریداری کنید . این محصولات ، حجم بسیار کمی داشته و به صورت بسته بندی های کوچک برای شما ارسال می شود . بنابراین برای استفاده می بایست در ابتدا آن را راه اندازی کنید تا کودک بتواند از آن استفاده کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا در قالب یک نقد و بررسی جامع ، ویژگی های ساختاری و ... کلبه ی بازی کودک با طرح خانه اینتکس را به شما عزیزان معرفی کنیم .

این چادر بازی به دلیل اینکه ظاهری شبیه به کلبه دارد با نام کلبه ی بازی کودک با طرح خانه اینتکس شناخته می شود . این محصول دارای یک چارچوب بوده که بر روی آن بدنه پارچه ای قرار گرفته است . همانطور که اشاره شد ، این کلبه بازی به صورت جدا برای شما ارسال می شود و می بایست آن را راه اندازی کنید . راه اندازی آن نیز کار دشواری نیست و چه بسا در کمتر از 15 دقیقه می توانید کلبه بازی کودک را راه اندازی کنید . شاید راه اندازی آن برای کودکان دشوار باشد ، بنابراین نیاز است تا به کودک خود کمک کنید تا از آن استفاده نماید .

نکته قابل توجه در کلبه ی بازی کودک با طرح خانه اینتکس ارتفاع نسبتا بلند آن است ، برای همین کودک به راحتی و بدون مشکل می تواند در داخل کلبه بازی بایستد . برخی از چادر های بازی این ویژگی را ندارند . از چادر های بازی می توان برای استراحت کردن و خوابیدن نیز استفاده کرد ، از این رو شما می توانید کلبه بازی را در اتاق خواب راه اندازی کرده و بستر های دوست داشتنی را برای خوابیدن کودکان فراهم کنید . استفاده از چادر بازی در فضاهای باز نیز بلامانع است . هیچگونه محدودیتی برای استفاده از چادر بازی در محیط های باز وجود ندارد ، بنابراین به دلخواه کودک ، چادر را در خانه ، حیاط و حتی در سفر ها استفاده نمایید .

سازه یا فریم کلبه بادی کودک فوق از جنس فایبرگلاس می باشد ، این جنس وزن بسیار پایینی دارد و همین موضوع نیز باعث شده تا وزن کلی محصول سبک باشد تا کودک بتواند به راحتی چادر خود را جابجا و حمل کند . برای راه اندازی می توانید از میله های فایبرگلاسی و اتصالات مربوطه استفاده کنید . در دفترچه راهنمای محصول نحوه نصب و راه اندازی کلبه ی بازی کودک با طرح خانه اینتکس توضیح داده شده است . برای راه اندازی محصول نیازی به طناب و بند نمی باشد ، بلکه تنها می بایست بدنه را بر روی پایه های متصل شده به هم بیاندازید . مجزا بودن بدنه به شما کمک می کند تا در صورت نیاز بتوانید آن با بشویید .

جنس بدنه کلبه ی بازی کودک با طرح خانه اینتکس از پلی استر و کتان می باشد . هر یک از این پارچه ها ویژگی های خاص خود را دارند ، به طور مثال پارچه پلی استر کاملا ضد آب است و می تواند عایق خوبی در برابر رطوبت باشد ، اما کتان دارای دوام بسیار بالایی بوده و یکی از شیک ترین پارچه های بازار می باشد . هر دو اجناس قابل شست و شو می باشند . و اما برای ساخت کف کلبه بازی کودک از وینیل استفاده شده است ، وینیل نیز نوعی مواد پلاستیکی ضد حساسیت و ضد آب است که می توان از ورود رطوبت به داخل چادر جلوگیری به عمل آورد .

رویا لطفی نظام

من دوتا بچه شش وچهارساله دارم تواین کلبه جامیشن

424 روز پیش ارسال پاسخ
حمیده امیدی

سلام روزبخیر
اینکار شارژ میشه؟؟
و اینکه پایه های چادر محکمن یا با هر حرکت بچه از هم باز میشن؟؟ درواقع سوالم اینکه اینکار با کاراهای بازار ک باقیمت ۴۰۰ ت موجوده فرقی داره ؟؟ چادرهای این سبکیه بازار خیلی ضعیفه وپایه هواشناسی با حرکت بچه ها خیلی راحت ازهم جدا میشن؟؟

235 روز پیش ارسال پاسخ
intex

با سلام متاسفانه موجود نیست

208 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...