استخر آماده گرد 2018 بست وی با ابعاد 488 × 122

bestway 56451

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر آماده گرد 2018 بست وی با ابعاد 488 × 122

استخر آماده گرد 2018 بست وی با ابعاد 488 در 122 مدلی دیرگ از استخر های گرد فریمی پیش ساخته شرکت بست وی بوده که دارای ابعاد متفاوت نسبت به سایر مدل های مشابه خود می باشد. این استخر پیش ساخته نسبت به دو مدل کوچکتر از خود دارای پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه بالاتر بوده اما امکان نصب پمپ های تصفیه شنی نیز روی این استخر فراهم خواهد بود. این کالا یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین استخر های پیش ساخته بوده که علاوه بر تفریحات آبی امکان استفاده برای صنعت پرورش ماهی نیز فراهم خواهد بود. این استخر بدنه ای ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی داشته که بدنه ای با ضخامت و ساختار سه لایه ایجاد کرده است. این بدنه در برابر شرایط جوی مختلف ، دمای آب و ساییدگی های سطحی مقاوم بوده و با این وجود به دلیل انعطاف بالا در حجم و اندازه های کوچکتری نیز قابل جمع شدن خواهد بود. این بدنه توسط پایه های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی شده که از تحمل فشار بالایی برخوردار است. این استخر نیز از امکاناتی همچون درپوش و زیرانداز و یک نردبان برای استفاده راحت از استخر در نظر گرفته شده و یک DVD آموزشی برای آموزش نصب و جمع کردن در بسته بندی استخر قرار داده شده است.

شاید این تردید را داشته باشید که از استخر پیش ساخته استفاده کنید و یا به سراغ ساخت استخر های بتنی و سایر استخر ها بروید ، ما در اینجا به صورت اجمالی تفاوت ها ، مزیت ها و معایب استخر های مختلف را بررسی خواهیم کرد تا شما بتوانید بهترین انتخاب را در میان استخر های 5 متری داشته باشید . از ویژگی های استخر های پیش ساخته این است که تنوع ابعادی آن ها بالاست و شما می توانید مانند استخر های بتنی ، از تمامی فضایی که در حیاط خانه یا ویلا دارید ، استفاده کنید . از موارد دیگری که می توان به آن اشاره کرد ، این است که استفاده از استخر آماده گرد ، نیازی به ساخت و ساز یا حفاری نداشته و تنها باید استخر را بر روی زمین صاف نصب کنید ، بنابراین استخر به صورت روکار راه اندازی خواهد شد . البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که امکان نصب و راه اندازی استخر در داخل زمین نیز فراهم است . 

از نظر زیبایی ، استخر های پیش ساخته نیز زیبا هستند و شرکت های تولید کننده این محصولات پیش ساخته مانند بست وی که از قضا تولید کننده استخر آماده گرد می باشد، استخر های خود را به صورت طرح دار تولید کرده است . به طور مثال اگر تصاویر مختلف استخر فوق را مشاهده کنید ، متوجه خواهید شد که بخش داخلی استخر به صورت طرح دار بوده و طرح سرامیک چاپی کف و دیواره های داخلی استخر ، جلوه زیبایی را به استخر بخشیده است . بنابراین شما نیز در هنگام استفاده ، لذت کامل را خواهید برد . نصب و راه اندازی استخر های پیش ساخته بسیار سریع انجام می شود ، در حالی که ساخت استخر می تواند هفته ها به طول انجامد . آخرین و یکی از بهترین ویژگی های استخر پیش ساخته ، پرتابل بودن و امکان جابجایی استخر ها می باشد ، برای همین شما می توانید پس از مدتی استخر را جمع کرده تا در زمانی دوباره آن را نصب کنید .

نقد و بررسی استخر آماده گرد 2018 بست وی با ابعاد 488 × 122

استخر آماده گرد 2018 بست وی با ابعاد 488 × 122 از سری استخر های پیش ساخته طراحی شده به صورت فریمی است که می توان از آن به عنوان یک استخر پیش ساخته دائمی و موقت خانگی و ویلایی اشاره کرد . این محصولات به واسطه ویژگی های بسیار عالی و منحصر به فردی که دارد ، محبوییت بالایی را در میان انواع استخر های خانگی پیدا کرده است ، زیرا بدون دردسر می توانید آن را راه اندازی و استفاده کنید . این در حالی استخر که قیمت استخر پیش ساخته فوق در مقایسه با ساخت یک استخر بتنی در ابعاد یکسان ، بسیار ارزان تر بوده که می توان ارزان بودن استخر های پیش ساخته را نیز از دیگر مزیت های این محصولات نام برد . با بررسی جامع محصول ، شما را با ویژگی ها و خصوصیات استخر گرد 2018 بست وی با ابعاد 488 × 122 آشنا خواهیم کرد . پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و تولید استخر پیش ساخته

تولید کننده این استخر پر فروش و محبوب ، شرکت بست وی می باشد که می توان آن را یکی از با سابقه ترین شرکت ها در زمینه تولید و فروش استخر پیش ساخته در دنیا دانست که نمایندگی های زیادی را در سراسر دنیا دارد . بست وی با توجه به شرایط مختلف جوی در دنیا ، نسبت به ساخت مدل های خود اقدام می کند . مدل فوق سفارشی برای اروپا ساخته شده است که کاملا مناسب برای آب و هوای معتدل ، بارانی و شرجی ، گرم و خشک می باشد . بست وی برندی آمریکایی بوده که به عنوان یک برند اورجینال شناخته می شود . مهم ترین رقیب این برند ، برند اینتکس می باشد که آن هم شرکتی آمریکایی می باشد .

استخر پیش ساخته فوق به صورت گرد ساخته شده است که علاقه مندان به استخر های گرد می توانند این مدل را انتخاب کنند . قطر این محصول 488 سانتی متر و عمق آن 122 سانتی متر می باشد که می توان آن را در دسته استخرهای آماده سایز متوسط قرار داد . برای راه اندازی و استفاده از این محصول ، نیازی به مساحت دایره ای شکل به قطر 6 متر خواهید داشت . استخر گرد فوق به صورت فریمی ساخته شده است ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این محصول تعداد زیادی پایه دارد که به یکدیگر متصل شده اند و تشکیل فریم و چارچوب استخر را داده اند . همچنین این استخر قادر به نصب پمپ تصفیه آب می باشد .

جنس استخر پیش ساخته

جنس این استخر پیش ساخته از PVC برزنتی و الیاف شمعی ساخته شده است و بدنه آن نیز آلومینیوم تولید شده است . استفاده از پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی سبب شده است که بدنه محصول علاوه بر عایق بودن در برابر رطوبت ، ضخامت بالایی را داشته باشد و بتواند وزن های بالای آب را بدون اینکه پاره شده یا آسیب ببیند در داخل خود نگهداری کند . استفاده از پایه های آلومینیومی در کنار دوام و استحکام خوبی که به محصول بخشیده است ، وزن آن را چندان افزایش نداده است ، به همین دلیل نیز جابجایی و حمل استخر آسان و ساده شود .

پمپ تصفیه آب استخر

لازمه هر استخر پیش ساخته و استخرهای بتنی بزرگی که ظرفیت بالایی از آب را در داخل خود نگه می دارند این است که از یک پمپ تصفیه آب جهت تصفیه سازی و تمیز کردن آب استفاده شود ، چرا که در غیر این صورت آب به مرور کثیف شده و نمی توانید از استخر استفاده کنید . نوع پمپ تصفیه آب این استخر از نوع فیلتری کاغذی می باشد که قادر به تصفیه کردن 5678 لیتر در ساعت است . بست وی بر اساس ظرفیتی که استخر دارد ، از پمپ های تصفیه آب متفاوتی استفاده می کند .

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته

فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس ، از نمایندگی های رسمی فروش استخر های آماده شرکتی از برند های معتبر و اورجینال خارجی و ایرانی می باشد که محصولات خود را با خدمات پس از فروش ارائه کرده است ، به همین دلیل شما می توانید پس از خرید استخر پیش ساخته خود ، از خدمات پس از فروشی همچون صفر تا صد ارسال و نصب و راه اندازی در محل اشاره کرد . شما می توانید لوازم جانبی این محصول را از فروشگاه تهیه کرده و در صورت تعمیرات نیز از فروشگاه کمک بگیرید .

نوعگرد
ظرفیت آب19480 لیتر
قطر488 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 5678 لیتر
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهنردبان ، DVD آموزشی ، درپوش ، زیرانداز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...