استخر پیش ساخته 7 متری قهوه ای اینتکس

intex 28362GN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 7 متری قهوه ای اینتکس

استخر پیش ساخته 7 متری قهوه ای اینتکس از جدید ترین استخر های پیش ساخته با طراحی بدنه مستطیلی بوده که تولید شده در سال 2017 می باشد. این محصول کیفیت بسیار بالایی داشته و از فریم های ضد زنگ و مستحکم برخوردار می باشد. استخری که بدنه ای از جنس PVC با الیاف شمعی داشته و از ضخامت بالایی بهره مند می باشد. بدنه ای که در برابر دمای مختلف آب ، نور و گرمای آفتاب و حتی ساییدگی های سطحی بسیار مقاوم خواهد بود. این استخر یکی از بزرگترین استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس بوده که علاوه بر تفریحات آبی برای موارد صنعتی مانند پرورش ماهی بسیار کاربردی خواهد بود. این کالا به همراه خود از لوازم جانبی کاملی برخوردار بوده و به دلیل وزن و حجم و همچنین قیمت مناسب خود بسیار مقرون به صرفه تر از استخر های بتنی و یا چوبی خواهد بود. این محصول در ابعاد و ظرفیت های دیگری نیز تولید شده تا بازه انتخاب و رفع نیاز های مصرف کنندگان افزایش یابد.

فروشگاه اینترنتی اینتکس به تازگی استخر هایی را موجود کرده است که از نظر ظاهری نیز بسیار شیک و زیبا هستند ، تا آن دسته از افرادی که به دنبال استخر های آماده لوکس هستند ، بتوانند این نوع از استخر ها را خریداری کنند . معمولا استخر های پیش ساخته قدیمی تر ، دارای طراحی بدنه طوسی رنگ یا سفید رنگ هستند ، اما رنگ استخر پیش ساخته هفت متری فوق تفاوت دارد . از ویژگی های بسیار خوب استخر پیش ساخته می توانیم به ابعاد بزرگ استخر اشاره کرد ، طول 7 متری استخر باعث شده است تا یک استخر بزرگ را داشته باشیم که به صورت دسته جمعی می توان از آن استفاده کرده است . همچنین این استخر ها برای شنا مناسب خواهد بود . حتی عمق 132 سانتی متری استخر نیز به شما اجازه می دهد تا حتی اگر قد بلندی دارید ، باز هم بتوانید در استخر شنا کرده و خود را به اطراف حرکت دهید . 

بنابراین شما می توانید در هنگام تفریحات آبی به زیر آب رفته و یا از شناور های مختلف بر روی آب استفاده کنید . طول عمر استخر های پیش ساخته بسیار بالاست و می توانید برای مدت های طولانی از این محصولات استفاده کنید ، بدون اینکه هیچگونه پوسیدگی در بدنه استخر مشاهده کنید . البته که متریال استفاده شده در ساخت این استخر ، باعث شده تا محصول دوام بسیار خوبی داشته باشد . فروشگاه اینتکس این محصول پیش ساخته را تضمین کرده و می توانید با اطمینان خاطر آن را خریداری کنید . یک پمپ تصفیه آب قدرتمند نیز برای استخر پیش ساخته در نظر گرفته شده است تا شما بتوانید ظرفیت بالای 31805 را تصفیه کرده و به آب تمیز و زلال تبدیل کنید . 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 7 متری قهوه ای اینتکس

امروزه استفاده از استخر برای بسیاری از افراد نقش ورزش و تفریح را داشته و البته بسیاری از افراد از این محصولات برای پرورش ماهی و یا ذخیره آب نیز استفاده می کنند . شرکت اینتکس نیز یکی از تولید کنندگان این مصحولات می باشد که دارای کیفیت بالایی بوده و در سالهای اخیر توانسته است با تولید محصولات با کیفیت از رقیبان خود پیشی بگیرد و بتواند طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . در ادامه به بررسی یکی از استخر های این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول اینتکس همانند سایر استخر های پیش ساخته این شرکت ، دارای طراحی ویژه و عامه پسند می باشد که مناسب برای استفاده به عنوان استخر های شنا ، آموزش شنا ، پرورش ماهی و ذخیره آب نیز می باشد . طراحی مستطیلی این محصول سبب این شده است تا در هنگام استفاده حس یک استخر بتنی به شما دست بدهد و احساس لذت بخشی نیز به شما دست بدهد . رنگ این محصول نسبت به نسل قبلی خود تغییر پیدا کرده است و توانسته است این محصول را به یک استخر زیبا و عامه پسند تبدیل کند . رنگ طوسی مدل های پیشین این استخر به رنگ قهوه ای تغییر کرده است و این محصول را به یک استخر زیبا تبدیل نموده است . میله ها و پایه های U شکل این محصول نیز همین تغییر را نسبت به نسل قبلی خود داشتند و به زیبایی محصول کمک بسزایی نموده اند . ساختار ویژه این محصول سبب این شده است تا همانطور که اشاره شد بتوان از این محصول با کاربرد های گوناگون استفاده نمود و محدودیتی نخواهید داشت  .

جنس بدنه

بدنه این محصول یکی از مستحکم ترین بدنه ها نسبت به استخر های پیش ساخته دیگر می باشد که به کمک این بدنه مستحکم می توانید از این محصول در همه نوع آب و هوا و شرایط جوی استفاده کنید و نیاز به نگرانی از نظر بروز مشکل برای محصول نخواهید داشت . بدنه چند لایه این استخر سبب این شده است تا در صورت برخورد معمولی اشیاء نوک تیز با این محصول مشکلی برای بدنه این محصول پیش نخواهد آمد و می توانید با خیال آسوده و بدون نگرانی برای بروز مشکل برای محصول از آن استفاده کنید . پایه های آلومینیومی این محصول به زیبایی محصول نیز کمک بسزایی نموده اند و البته این پایه های آلومینیومی به استحکام و مقاومت محصول نیز کمک شایانی نموده است . همچنین این پایه های به طور کامل ضد فرسایش و ضد آب بوده و در برابر باران و آب به طور کامل مقاوم می باشد .  

ابعاد و ظرفیت

این استخر پیش ساخته اینتکس دارای 732 سانتی متر طول، 366 سانتی متر عرض و 132 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک استخر پیش ساخته بوده و می توان از آن برای استفاده های روزمره ، آب تنی و یا آموزش شنا استفاده نمود . از ویژگی های این محصول می توان به ابعاد بسته بندی مناسب این محصول اشاره نمود که به کمک این ابعاد مناسب می توانید به راحتی آن را جابجا نمود و به مکان دلخواه آن را انتقال داد و از آن در محل مورد نظر استفاده نمود . همچنین وزن مناسب این محصول نیز سبب این شده است تا در جابجایی محصول به شما کمک کند و بتوانید به راحتی این محصول را با خودرو خود جابجا کنید . ظرفیت 31805 لیتری این محصول نیز می تواند به راحتی و در مدت زمان کمی پر از آب شود و آماده استفاده شود . این مقدار از آب به کمک پمپ تصفیه محصول می تواند به راحتی و در مدت زمان کمی تصفیه شود و نیاز به تعویض آب نمی باشد . پمپ تصفیه همراه این محصول به صورت شنی بوده و قدرت بسیار بالایی داشته و می توان به راحتی از این محصول برای تصفیه آب استخر استفاده نمود . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این استخر پیش ساخته 7 متری 2017 در مدت زمان کمی انجام خواهد گرفت که البته این کار را همکاران و پرسنل نصب و راه اندازی استخر ها برای شما انجام خواهند داد و نیاز به انجام دادن عمل خاصی از سوی شما نمی باشد . همکاران ما می توانند در کمتر از 2 ساعت این کار را برای شما انجام دهند و بتوانید پس از نصب ، از آن استفاده کنید . پس از انجام عمل نصب می توانید به راحتی استخر را پر از آب کرده و پس از آن به راحتی استفاده کنید . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و فقط می بایست از برخورد اشیاء نوک تیز و یا پاره شدن بدنه استخر جلوگیری کنید . البته جنس رویه این محصول به اندازه ای مستحکم می باشد که با برخورد های معمولی و عادی با اشیاء نوک تیز مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد . از اقلام اضافی این محصول می توان به پمپ تصفیه همراه این محصول ، درپوش روی استخر برای جلوگیری از ورود زباله و یا برگ درختان و یا حشرات ، نردبان مخصوص برای رفتن به داخل استخر و همچنین زیرانداز مخصوص برای جلوگیری از بروز مشکل برای کف استخر وجود دارد که به همراه استخر به خریداران تحویل داده خواهد شد . 

جمع بندی

استخر پیش ساخته اینتکس 2017 با ابعاد 7 متری یکی از پرطرفدارترین محصولات این شرکت می باشد که بسیاری از افراد از این محصول برای شنا و یا استفاده های روزمره خود استفاده می کنند . از ویژگی ها و برتری های این محصول نسبت به نسل های قبلی خود می توان به تغییر در ساختار نردبان این محصول ، تغییر رنگ بدنه و همچنین جنس بدنه آن اشاره نمود که همگی بهبود کلی یافته اند . در توضیحات بالا اکثر مشخصات این محصول و همچنین ویژگی های آن بیان شد که البته برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این استخر پیش ساخته می توانید با همکاران و مشاوران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و وسالات خود را مطرح کنید . 

نوعمستطیلی
ظرفیت آب31805 لیتر
طول732 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...