استخر پیش ساخته با طول 549 با پمپ شنی

bestway 56446

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با طول 549 با پمپ شنی

استخر پیش ساخته با طول 549 همراه با پمپ تصفیه آب شنی یکی از بزرگترین استخر های پیش ساخته تولید شده با لوازم کامل از جمله پمپ تصفیه، درپوش، زیرانداز و نردبان بوده که نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای پرورش ماهی و همچنین برای ذخیره آب در صنعت کشاورزی گزینه بسیار کاربردی خواهد بود. این محصول جنس بدنه ای از نوع PVC و الیاف شمعی برزنتی داشته و از پایه های آلومینیومی ضد زنگ برخوردار می باشد. بدنه ای مقاوم و ضخیم که به راحتی در برابر دمای مختلف آب، نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. به همین دلیل با خیالی آسوده می توان در فضای باز استفاده نمود. در صورت نصب این نوع استخر های آماده توسط شرکت اینتکس از یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش برخوردار خواهد شد.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته با طول 549 با پمپ شنی

استخر پیش ساخته با طول 549 با پمپ شنی

استخر پیش ساخته 5 متری بست وی همراه با پمپ تصفیه آب شنی یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین استخر های آماده رو کار و توکار می باشد که همیشه علاوه بر تفریحات آبی برای صنعت پرورش ماهی و همچنین کشاورزی نیز کاربرد های زیادی داشته است. این نوع استخر ها در ابعاد مختلف تولید شده که این مدل سومین سایز استخر های پیش ساخته محسوب می شود زیرا که یک مدل 10 متری و 7 متری که بزرگتر از این مدل بوده عرضه شده اند. با این وجود استخر 5 متری بست وی با داشتن ابعاد و ظرفیت آب بسیار مناسب خود همیشه چاسخگوی عالی نیاز های مصرف کنندگان بوده است. محصولی که با قابلیت نصب در هر مکان مورد نظر و همچنین قابلیت حمل خود از قیمت بسیار مقرون به صرفه تری نسبت به استخر های ثابت برخوردار بوده است. در ادامه برای بررسی بیشتر این محصول به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه این محصول به صورت مستطیلی بوده که از دو قسمت اصلی تشکیل شده است، بدنه و پایه های نگهدارنده. گفتنی است که در صورت نبود هر کدام نصب این استخر غیر ممکن خواهد بود بنابراین تنها دو قسمت اصلی برای راه اندازی این استخر طراحی شده اند که می بایست طبق اصول نصب به یکدیگر وصل شوند. اما روی بدنه اصلی دو دریچه مخصوص آب تعبیه شده که برای نصب انواع پمپ های تصفیه آب می باشد. البته دریچه های تخلیه آب در قسمت گوشه های بدنه تعبیه شده تا مقداری بسیار زیادی از آب درون استخر را به راحتی تخلیه کنید. طراحی داخل بدنه این استخر به گونه ای بوده که هنگام جاری نمودن آب درون آن زیبایی بیش از اندازه ای را به استخر ببخشد. این نوع طراحی صورت گرفته حتی از استخر های پیش ساخته اینتکس نیز شیک تر و زیباتر می باشد. همچنین نوع نصب پایه های خارجی به بدنه بسیار آسوده تر از استخر های اینتکس بوده زیرا دیگر نیازی به نصب تسمه ها به پایه ها نخواهد بود بلکه این تسمه روی بدنه اصلی متصل می باشند.

جنس بدنه و پایه ها

جنس بدنه این استخر همانند دیگر مدل های خود از نوع PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده که بدنه ای سه لایه را تشکیل می دهد. ضخامت این جنس بدنه بالا بوده و در برابر دمای آب، قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب و همچنین در برابر ساییدگی های سطحی به خوبی مقاوم خواهد بود از همین رو می توان از این محصول در فضای باز چه به صورا روکار و چه به صورت توکار نصب کرده و استفاده نمود. با وجود ضخامت و کیفیت بالای جنس بدنه این استخر پیش ساخته از انعطاف مناسبی نیز برخوردار است تا در حجم و اندازه های کوچکتری قابل حمل و جا به جایی باشد. تحمل بالای بدنه در فشار دمای بالای آب نیز از دیگر ویژگی های تخصصی این استخر بوده که خیال هر مصرف کننده ای را بابت تماس این استخر با دمای بالا راحت خواهد کرد. اما جنس پایه های نگهدرانده این محصول از نوع آلومینیوم بوده که علاوه بر داشتن وزن سبک در برابر زنگ زدگی نیز مقاومت خواهد بود. این پایه ها در نوع مختلفی از نظر ساختار و نصب تولید شده اند که هر کدام با توجه به محل قرار گیری خود به بدنه اصلی وصل می شوند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد در نظر گرفته شده برای این استخر پیش ساخته بست وی معادل (طول: 549 سانتی متر، عرض: 274 سانتی متر ، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات آبی و همچنین پرورش ماهی خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده استخر بوده که تمامی نقاط بدنه را شامل خواهد شد. ابعادی که می تواند به خوبی بسیاری از نیاز های مصرف کنندگان را بابت تفریحات آبی و یا کار های مختلف بر طرف کند. گفتنی است که ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه استخر بوده اما عمق مفید استخر 5 متری بست وی حدود 110 الی 115 سانتی متر خواهد بود تا باعث سر ریز شدن آب از استخر نشود. در ظاهر این مقدار عمق کم به نظر می آید اما به دلیل حجم و ظرفیت بالای درون بدنه هنگام استفاده خواهید دید که چگونه اکثر حجم بدنه مصرف کننده را در بر خواهد گرفت. این ویژگی از مزیت های جالب استخر های پیش ساخته می باشد. ظریفت آب این محصول نیز 14812 لیتر بوده که حجم 90 درصدی بدنه را شامل می شود. اما وزن بسته بندی این کالا با وجود داشتن لوازم جانبی همراه خود برابر 118.8 کیلوگرم بوده که بیشتر  وزن استخر و پایه ها خواهد بود.

نحوه راه اندازی و لوازم همراه

برای راه اندازی تمام استخر های پیش ساخته دو راه اصلی پیش روی مصرف کنندگان خواهد بود. نصب این استخر ها توسط خود مصرف کنندگان به وسیله پک آموزشی همراه استخر و یا نصب آنها توسط کارشناسان شرکت اینتکس. تنها مسئله ای که باید در مورد نصب اینگونه استخر ها ذکر شود این است که در صورت نصب آنها توسط کارشناسان شرکت اینتکس استخر مربوطه شامل یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش خواهد شد. در کنار اینکه استخر مربوطه سریع تر و مطمئن تر نصب می شود و در انتها زمان کمتری را از خریدار خواهد گرفت. گرچه مهمترین مزیت این نوع نصب شامل شدن استخر از ضمانت و خدمات این شرکت خواهد بود. اما در غیر اینصورت استخر های پیش ساخته به هیچ عنوان ضمانت نخواهد شد.

از مهمترین لوازم همراه این استخر 5 متری بست وی می توان به داشتن پمپ تصفیه آب شنی اشاره کرد. پمپ تصفیه ای که قدرت بالاتری برای پاک کردن آب نسبت به پمپ های فیلتری داشته که مانند آنها از عمل نصب جداگانه ای روی استخر بهره مند هستند به همین دلیل در صورت نصب اشتباه می تواند به پمپ آسیب برساند. برای مراقبت و نگهداری بهتر یک درپوش و یک زیرانداز برای این محصول در نظر گرفته شده در صورت استفاده در فضای باز بهترین گزینه برای مراقبت از استخر شما باشند. همچنین برای استفاده از این محصول یک نردبان پیش ساخته در بسته بندی آن قرار داده شده که همانند خود استخر نیاز به نصب جداگانه خواهد داشت.

جمع بندی

استخر پیش ساخته 5 متری بست وی یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین استخر های پیش ساخته با سایز متوسط بوده که برای تفریحات آبی و پرورش ماهی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع استخر بست وی با مدل اینتکس خود رقابتی جدی داشته به همین دلیل شرکت بست وی همیشه سعی در ساخت استخر هایی با کیفیت بالاتر از حد معمول می باشد. این نوع استخر ها در صورت نصب توسط شرکت اینتکس شامل یک سال ضمانت و 5 سال خدمات شده و قابل عرضه و نصب در تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب14812 لیتر
طول549 سانتی متر
عرض274 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپپمپ تصفیه شنی
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
دارای زیرانداز مخصوص
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...