استخر پیش ساخته 7 متری 2018 با پمپ 110 ولت

intex 26361

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
98,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 7 متری 2018 با پمپ 110 ولت یکی از بزرگترین استخر های پیش ساخته فریمی مستطیلی جدید شرکت اینتکس بوده که دارای ظرفیت آب و ابعاد بالایی می باشد تا برای انواع کاربرد های تفریحی و صنعتی مورد استفاده قرار گیرد. این استخر در سه مدل توسط شرکت اینتکس عرضه شده این مدل دارای پمپ تصفیه 110 ولتی می باشد که تنها تفاوت آن با دیگر مدل های 7 متری خواهد بود. جنس بدنه این محصول ساخته شده از نوع PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده و به دلیل بهره بردن از ساختار سه لایه از مقاومت بالایی در برابر عوامل مختلف مانند ساییدگی های سطحی و یا دما و فشار آب برخوردار خواهد بود. این بدنه با توجه به داشتن ضخامت بالای انعطاف بسیار خوبی نیز داشته تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را نیز فراهم سازد. همراه این استخر پایه های مخصوص راه اندازی بدنه اصلی که از جنس آلومینیوم بوده قرار داده شده که کاملا ضد زنگ می باشند و در صورت قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف آسیبی به آنها وارد نخواهد شد. اما برای این استخر 7 متری یک پمپ تصفیه شنی با قدرت تصفیه 7.9 متر مکعب در ساعت در نظر گرفته شده که علاوه بر زباله گیری آب استخر باعث شفاف سازی آب نیز خواهد شد. برای محافظت بیشتر از این کالا یک درپوش و زیرانداز و همچنین برای استفاده راحت از استخر یک نردبان پیش ساخته در بسته بندی آن قرار داده شده که نیاز به نصب مجزا خواهد داشت.

استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس تولید شده در جدید ترین مدل استخر های آماده و قابل حمل به عنوان یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین استخر های تفریحی و کاربردی به بازار عرضه شده است. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده که به عنوان جایگزین اصلی استخر های بتنی و سنتی با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر عرضه شده اند. اما این استخر پیش ساخته در سایز 7 متری به عنوان دومین مدل از استخر های از نظر ابعاد و بزرگی شناخته شده که به راحتی پاسخگوی بسیاری از نیاز های کاربران از جمله نیاز های تفریحی و کاری خواهد بود. یکی از بهترین کاربرد های استخر 7 متری اینتکس علاوه بر تفریحات استفاده در صنعت پرورش ماهی و همچنین کشاورزی می باشد. داشتن این کاربرد ها به دلیل وجود ارگونومی مناسب در استخر های پیش ساخته تولید شده بخصوص این مدل از استخر هاست. اما در ادامه برای آشنایی بیشتر با آیتم های مختلف ساخت استخر به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده که شامل دو قسمت اصلی یعنی بدنه و پایه ها می باشد. در واقع تمامی استخر های پیش ساخته با چنین طراحی ساخته شده اند که برای راه اندازی آنها می بایست هر دو قسمت اصلی بدون هیچ کمبودی فراهم باشد. اما بدنه اصلی دارای دو دریچه مخصوص تخلیه آب در قسمت کف بوده و دو دریچه آب نیز روی بدنه تعبیه شده که امکان نصب هر گونه پمپ تصفیه را به استخر فراهم می سازد تا از طریق این دریچه ها آب به راحتی به دستگاه پمپ تصفیه عبور و مرور داشته باشد. ساختار این استخر به گونه ای بوده که در زمان نصب بایستی تمام پایه ها با ترتیب خاص خود در بدنه قرار بگیرند تا استحکام لازم را برای استخر به همراه داشته باشند. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه امکان نصب هر گونه لوازم جانبی روی بدنه مانند چراغ های خورشیدی و مگنتی ، آبپاش و آبشار های مخصوص استخر ، سایبان و ... فراهم خواهد بود. طراحی فضای داخل استخر نیز به شکل کاشی وار بوده تا در زمان جاری کردن آب درون آن ظاهر زیبایی به خود بگیرد.

جنس بدنه و پایه های استخر

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک PVC برزنتی با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای با کیفیت ساخت بالایی را به ارمغان آورده است. این بدنه دارای ساختار سه لایه بوده که در برابر عواملی مانند فشار و دمای آب، قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف در زمان استفاده و همچنین در برابر ساییدگی های سطحی مقاومت لازم را به همراه خواهد داشت. به همین جهت می توان با خیالی آسوده از این محصول در فضای باز نیز استفاده کرد. اما این بدنه با وجود داشتن کیفیت ساخت و استحکام بالا از انعطاف مناسبی نیز برخوردار بوده به همین دلیل امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را خواهد داشت به گونه ای به راحتی در صندوق هر خودرویی (سدان) جای خواهد گرفت تا حمل و جا به جایی آن آسوده تر باشد. اما جنس پایه های و فریم های نگهدارنده بدنه از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که با وجود سبک وزن بودن از مقاومت و تحمل وزن بالایی بهره مند می باشند. این پایه ها کاملا ضد زنگ بوده به همین جهت در صورت قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف آسیبی به آنها وارد نمی شود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعادی که برای این استخر پیش ساخته توکار در نظر گرفته شده ابعادی برابر (طول: 732 سانتی متر ، عرض: 366 سانتی متر ، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که دومین استخر بزرگ شرکت اینتکس محسوب می شود. این ابعاد در واقع ابعاد حالت راه اندازی شده بدنه بوده که تمامی قسمت بدنه را نیز شامل می شود. ارتفاع ذکر شده برای آن تا قسمت لبه بوده اما عمق مفید آن حدود 120 الی 125 سانتی متر خواهد بود بنابراین تا این ارتفاع قابلیت نگهداری آب در درون آن فراهم خواهد بود. زیرا بیشتر از آن موجب سرریز شدن آب خواهد شد. این ابعاد قادر است تا مقدار 31805 لیتر آب را در درون خود جای دهد. ظرفیت آبی که حجم 80 درصدی بدنه را شامل شده بنابراین بیشتری بازدهی را از نظر تفریحات آبی و همچنین کاربرد های صنعتی خواهد داشت. اما وزن این استخر پیش ساخته در حالت پر شده از آب حدود 32 تن (32 هزار کیلوگرم) و وزن بسته بندی آن نیز با توجه به داشتن چند لوازم جانبی همراه خود به 179.6 کیلوگرم خواهد رسید که برای چنین استخری با کیفیت بالا وزنی قابل قبول محسوب می شود.

امکانات همراه استخر

از مهمترین امکانات و لوازم های جانبی قرار داده شده همراه این استخر پیش ساخته 2018 اینتکس می توان به پمپ تصفیه آب شنی 110 ولت آن اشاره نمود. این پمپ تصفیه آب تنها نقطه تفاوت بین مدل های مشابه خود بوده و تنها از این نظر به دیگر استخر های 7 متری 2018 تفاوت دارد. این پمپ تصفیه توسط شن های تصفیه آب سیلیس دار اقدام به پاک سازی و زباله گیری آب استخر مورد نظر خواهد کرد. همچنین یک زیرانداز و یک درپوش برای مراقبت های بیشتر و بهتر از بدنه اصلی استخر قرار داده شده و یک نردبان پیش ساخته نیز برای استفاده راحت از استخر در نظر گرفته شده است. گفتنی است که این نردبان نیاز به نصب مجزا خواهد داشت.

نحوه راه اندازی استخر

برای راه اندازی این استخر دو راه در پیش روی مصرف کنندگان است: راه اول نصب این استخر توسط خود مصرف کننده با دانش قبلی و یا با استفاده از پکیج آموزشی تصویری قرار داده شده در بسته بندی استخر. در صورت نصب استخر مورد نظر توسط خود می بایست به این نکته توجه داشته باشید که استخر شما دیگر شامل ضمانت نشده و خدمات پس از فروش آن شامل هزینه خواهد شد. راه دوم نصب استخر توسط کارشاناسان شرکت اینتکس بوده که با سرعت و اطمینان بالاتری اقدام به راه اندازی آنها خواهند کرد. در این صورت خرید استخر پیش ساخته مورد نظر شامل یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش نیز خواهد شد.
فروشگاه محصولات بادی اینتکس این استخر ها را با بهترین قیمت اقدام به عرضه به تمامی نقاط ایران در کمترین زمان ممکن کرده و نصب این استخر ها را نیز در بسیاری از شهر های ایران انجام خواهند داد.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب31805 لیتر
طول732 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 110 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
دارای ضمانت و خدمات
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...