استخر پیش ساخته بزرگ

intex 28362

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
98,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزرگ

استخر پیش ساختهبزرگ مستطیلی در ابعاد 7 متری در واقع سومین سایز استخر های فریمی مستطیلی بوده که ساخته شده از جنس فایبرگلاس و الیاف ابریشمی برزنتی می باشد. محصولی که قابل استفاده در منزل و ویلا، مکان های صنعتی مانند پرورش ماهی و همچنین کشاورزی و ذخیره آب می باشد. با توجه به کارایی این محصول می توان گفت که این نوع استخر بهترین نوع استخر پیش ساخته اینتکس محسوب می شوند.

استخر پیش ساخته بزرگ استخر های پیش ساخته اینتکس یکی از استخر های کم هزینه و به صرفه میباشد که میتوان آن را جایگزین استخر های بتونی و فایبر گلاس کرد ، از خصوصیات بارز این استخر پیش ساخته باید به این نکات اشاره کنیم که : استخر های اینتکس را در هر جائی و در کمترین زمان ممکن (حدود 2 ساعت) میتوان نصب کرد ، استخر پیش ساخته intex بسیار کم جا و سبک میباشد . نصب این استخر نیازی به حفاری و گود برداری ندارد و آنرا میتوان براحتی روی زمین مسطح نصب کرد. نصب فقط توسط پرسنل اینتکس ( در هر نقطه از کشور ) به صورت رایگان انجام میگیرد. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۲۸۲۶۰۰ تماس حاصل فرمائید.

نقد و بررسی استخر پیش ساخته بزرگ

استخر پیش ساخته هفت متری با طول دقیق 732 سانتی متر از بهترین محصولات تولید شده در این دسته می باشد که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است، این استخر نیز همانند نوع بزرگتر آن ابعاد استانداردی داشته و لوازم جانبی کاملی را به همراه دارد که به واقع بدون وجود آنها استفاده از استخر لذت چندانی به همراه نخواهد داشت. در این قسمت قصد داریم تا توضیحات کاملی را در رابطه با این استخر پیش ساخته تحت عنوان نقد و بررسی به اطلاع شما عزیزان برسانیم. با ما همراه باشید.

طراحی

طراحی ظاهری این استخر پیش ساخته همانند سایر استخر های پیش ساخته مشابه این محصول و برخی استخر های فریمی گرد می باشد که بدنه ای خاکستری و میله های آلومینیومی بیرونی همراه شده است. این ظاهر فرم استاندارد استخر پیش ساخته هفت متری بوده که بر روی زمین نیز نصب می شود. به علاوه دو حفره در بخش کناری داشته که مربوط به بخش نصب استخر پیش ساخته بوده و ظاهر استخر را از یکدستی خارج می کند اما مزایای وجود این پمپ از تنها عیب آن یعنی مخدوش کردن یک قسمت از ظاهر استخر بیشتر است. برخی از مشتریان با به خرج دادن استعدادشان طراحی های بسیار زیبایی را برای نصب استخر های پیش ساخته به وجود می آورند که می توانید تصاویر آن را مشاهده کنید.

در دو تصویر بالا از ورق های کامپوزیتی و چوب برای زیبا سازی استخر استفاده شده است که نیاز به کمی زیر سازی دارد. 

مشخصات فیزیکی

ابعاد و اندازه این استخر یکی از متعادل ترین مدل هالی تولید شده تا به امروز است به صورتی که نه به اندازه ای خرید استخر پیش ساخته نه متری فضا اشغا می کند و نه به اندازه استخر های 5 و 4 متری کوچک است بلکه در درجه دوم از بزرگ ترین استخر های پیش ساخته قرار می گیرد اما از نظر تعادل ابعاد و کارایی بهترین استخر پیش ساخته تولید شده توسط اینتکس می باشد. طول این استخر پیش ساخته 732 سانتی متر در طویل ترین قسمت یعنی بخش پایینی آن بوده و عرض آن نیز 366 سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر  132 سانتی متر بوده و عمق مفید برای قرار گیری آب نیز 114 سانتی متر می باشد که برای استفاده های خانوادگی کامل مناسب است. تمامی تجهیزات استخر اعم از لوازم جانبی زیر انداز و درپوش در دو کارتن به وزن 200 کیلو گرم قرار می گیرند که توسط اتومبیل سواری نیز به سادگی قابل حمل است. با چنین ابعادی 31805 لیتر آب درون این استخر جای میگیرد که مناسب استفاده کودکان بالای 6 سال است.

اقلام و تجهیزات همراه

همانطور که در ابتدای این بررسی به آن اشاره کردیم، لوازم جانبی تاثیر بسیاری در انتقال حس فوق العاده شنا و تفریحات آبی به کسانی که در حال استفاده از آنها هستند دارد. لوازم جانبی استخر های پیش ساخته باعث شده اند تفاوت و فاصله میان استخر های پیش ساخته و استخر های سنتی و یا بتنی کم تر از هر زمانی باشد و مشتریان با هزینه بسیار کمتر به محصول ایده آل خود دست یابند. در ادامه به تشریح جزء به جزء هر یک از این لوازم جانبی خواهیم پرداخت،

پمپ تصفیه : توضیحات - پمپ تصفیه استخر پیش ساخته 7 متری محصولی فوق العاده می باشد که برای پاکسازی آب استخر به آن نیاز خواهید داشت، در حالت کلی بدون وجود پمپ تصفیه استفاده از استخر لذت خاصی نداشته و پس از مدت کوتاهی می بایست آب آن را به طور کامل تخلیه کرده و دوباره پر کنید که به هیچ وجه منطقی نیست.  پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته با شفاف و زلال کردن آب باعث می شود بتوانید از این استخر طی مدت زمان طولانی استفاده کنید. پمپ تصفیه همراه این استخر که به صورت رایگان به خرداران اهدا می شود پمپ های تصفیه شنی تا ده ها برابر عملکرد بهتری در مقایسه با پمپ های فیلتری دارند و به سادگی پاسخگوی نیاز های استخر هایی با قطر یا طول بزرگ تر از 4 متر هستند. نحوه کار پمپ تصفیه به این صورت است که از یک ورودی آب را گرفته و با استفاده از شن های داخلی تصفیه می کند سپس آن را به درون استخر پمپاژ می کند تا آب به مرور پاکیزه شود. بدنه پمپ تصفیه کاملا فلزی بوده و مقاومت بالایی دارد، این پمپ با برق شهری کار کرده و صدای بسیار کمی نیز تولید می کند.

نردبان: توضیحات - نردبان استخر پیش ساخته ابزاری است برای ورود و خروج از آب که با نردبان های رایج بازار که در ابزار فروشی ها یافت می شود کاملا متفاوت است، این نردبان از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از فلز آلومینیوم ساخته شده است که وزن کم و استحکام بالایی دارد. بدنه این نردبان به نحوی طراحی شده که هیچگونه صدمه ای به استخر وارد نمی کند. این ابزار خود لوازم جانبی خاص خود را دارد که برای عدم فاصله بحث اصلی از توضیح در  مورد آن پرهیز می کنیم.

زیر انداز: توضیحات - زیر انداز استخر پیش ساخته برای دو لایه ای شدن زیر استخر در مواقعی که کف استخر با سنگریزه ها پوشیده شده است کاملا مفید می باشد به علاوه با وجود زیر انداز نظافت نیز به طرز فوق العاده ای بهبود یافته و بدنه استخر کمتر به تمیز کردن نیاز خواهد داشت. این زیر انداز از بافت های پلاستیکی ساخته شده و کیفیت فوق العاده بالایی دارد که نصب استخر را در محل های متنوع تری میسر می سازد زیر انداز استخر فضای بسیار کمی را اشغال می کند می کند و پیش از نصب استخر مورد می بایست آن را بر روی زمین پهن کنید. 

روکش: توضیحات - روکش یا درپوش استخر پیش ساخته ابزاری است که در هر محصول متفاوت بوده و ابعاد متنوعی دارد. روکش باعث می شود دمای آب ثابت مانده و مانع از افتادن اشیاء مختلف در زمانی که از استخر استفاده نمی کنید می شود. در حالت کلی زمان هایی که قصد استفاده از استخر را ندارید و برای پاک نگهداشتن آب از درپوش یا روکش استفاده می شود، تصور کنید به مدت چند ساعت از منزلتان که استخر در آن نصب شده دور می شوید. پس از باز گشت خواهید دید که شاخ و برگ درختان و گرد و خاک بر روی سطح آب نشسته که باعث کدر شدن رنگ آن شده است. در این حالت چاره ای جز تعویض آب ندارید اما درپوش استخر پیش ساخته هفت متری این مشکل را بر طرف ساخته و در بسته بندی کالا به صورت رایگان قرار داده شده است.

کاربرد ها

کاربرد استخر پیش ساخته چیست؟ این بزرگ ترین سوالی که ابتدا در ذهن خریدار ایجاد می شود، در این بخش و در یک بند قصد داریم تا توضیحات مربوط به کاربرد استخر پیش ساخته هفت متری را برای شما بازگو کنیم. استخر های پیش ساخته ابزار های پپرتابل یا قابل حمل هستند که بسیار راحت نصب شده و آماده استفاده می شوند، به علاوه قیمت کمتری تا 1/6 قیمت مشابه ابعاد آنها در استخر های سنتی دارند. با وجود استخر پیش ساخته هفت متری شما نیازی به خرید و پرداخت هزینه های گزاف استخر های بتنی سنتی ندارید، به علاوه لازم است بدانی در زمان مورد نیاز می توانید این استخر را جا به جا کرده و در محل جدیدی نصب کنید یا در صورت عدم استفاده اینکه استخر را در جعبه آن بگذارید تا زمان مورد نیازتان در کمتر از یک ساعت آن را نصب کنید. 

روش نصب و آماده به شما عزیزان تحویل می دهند. نصب این استخر پیش ساخته جز در قسمت پمپ تصفیه نیاز به دانش خاصی نداشته و به سادگی طبق دفترچه راهنمای صورت می پذیرد با این حال همکاران ما در بخش نصب استخر را به صورت تکمیل و بدون هیچ مشکلی به شما تحویل خواهند داد تا مشکلاتی از این قبیل نداشته باشید. با این حال در این قسمت قصد داریم تا آموزش نصب استخر پیش ساخته هفت متری برای شما توضیح دهیم تا با راحتی بیشتری آن را انجام دهید. در بسته بندی این فروش استخر پیش ساخته چند قطعه بسیار مهم قرار داده شده است که یک به یک عنوان آنها را بازگو خواهیم کرد. مهم ترین قسمت بدنه اصلی است که بسیار بزرگ با وزن سنگین بوده که یک تکه می باشد ، قطعه یا بهتر بگوییم قطعات بعدی این محصول پایه های آن هستند. شش پایه U شکل دو ضلع طولی و سه پایه U شکل در قسمت عرضی این استخر پیش ساخته قرار گرفته است، که در مجموع 14 عدد از آنها در جعبه قرار دارد، به علاوه میله های بخش بالایی که لبه استخر را تشکیل می دهند نیز به صورت جداگانه ای قرار داده شده است، نردبان، پمپ تصفیه، زیر انداز و روکش نیز از سایر اقلام موجود در بسته بندی است که برای نصب این استخر ضروری به نظر می رسند. برای نصب این استخر پیش ساخته ابتدا می بایست زیر انداز آن را بر روی زمین پهن کرده تا مانع از صدمه دیدن و پوسیدگی کف استخر شود. در وخبه بعدی نوبت به بدنه اصلی و برزنتی استخر می رسد. این بدنه را به صورت کامل بر روی زیر انداز پهن کرده و جهت آن را به درستی مشخص کنید. سپس پایه هالی U شکل را از لایه های زیرین خارج شده رد کنید تا در کف آن قرار گیرد. در مرحله بعدی نوبت به میله های اصلی می رسد. میله های اصلی را نیز از حلقه های لبه استخر رد کنید و پایه های U را به بخش های مشخص شده بالایی متصل کنید تا استخر به حالت حجمی اصلی خود تغییر شکل دهد. سپس نوبت به پمپ تصفیه می رسد. پمپ تصفیه را به کمک دفترچه راهنمای درون آن نصب کرده و یا از همکاران ما در مورد آن یاری بگیرید. پس از انجام این مراحل و پر کردن آب استخر می توانید به سادگی و بدون محدودیت زمانی از این استخر استفاده کامل به عمل آورید.

استخر پیش ساخته بزرگ دارای ظرفیت زیاد و عمق مناسب است . دارای زیر انداز است که قبل از نصب استخر بر روی زمین قرار می گیرد و همچنین دارای روکش است که هنگام اتمام کار با استخر از روکش آن استفاده می شود. وزن آن 200 کیلوگرم است و جنس رویه آن از برزنت و دارای روکش چند لایه و ضخامت بسیار عالی است و الیافت داخلی آن مستحکم می باشد. لوازم جانبی آن عبارتند از : نردبان و پمپ تصفیه آب است که آب را تمیز و درخشان می کند. آماده سازی زمان آب این استخر ( پر شدن آب) 60 دقیقه می باشد. ظرفیت ذخیره سازی این استخر31805 لیتراست قابل جابجایی است قطعات آن به راحتی از هم جدا می شود و حمل و نقل آن بسیار آسان است. دارای سی دی آموزش نصب است . برای تفریح و بازی و برای شنا و تمرین شنا و برای بزرگسالان و دوستان و برای اوقات فراغت در همه سنین مناسب و مفید است. به راحتی نصب می شود و راه اندازی آن یک روز بیشتر زمان نمی برد. ضد فرسایش نمک، ضد سایش، و مقاوم در برابر فشار، نور است . شما می توانید آن را بیش از شش سال استفاده کنید این استخرها مخصوصاً در فصل گرما وقتی داخل آن می شوید احساس خوب و شاد و آرمشبخشی را به شما می بخشد طور بازی والیبال هم در آن قابل نصب است که در صورت لزوم می توانید آن را بکار بگیرید. رنگ استخر سفید و داخل آن دارای طرح کاشی آبی رنگ است. دارای قاب بیرونی بسیار محکم که فولاد آن زد زنگ است و دارای رابط تخلیه و آبیاری است . این محصول بسیار کم هزینه تر و قوی تر و بهتر از استخرهای فلزی و بتونی قدیمی می باشد و می توانید از آن در باغ خود و در فضاهای سرباز و سرپوشیده استفاده کنید. این استخر به شکل مستعطیل است که باعث می شود فضای بهتری برای شنا وجود داشته باشد. برای مصارف صنعتی و کشاورزی و یا مصارف ذخیره آب قابل استفاده است جنس پایه های استخر از آلمینیوم حرفه ای است و موقع نصب کامل از سطح زمین فاصله می گیرد و در برابر ضربه بسیار مقاوم است. دارای طول:732 عرض: 366 ارتفاع: 132 سانتی متر و دارای برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما است .

نوعمستطیلی
ظرفیت آب31805 لیتر
طول732 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای گارانتی
وزن: 200 کیلو گرم
اقلام همراهنردبان، پمپ تصفیه زیر انداز درپوش، بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...