استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس

intex 28352-np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
57,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس یکی از بزرگترین استخر های پیش ساخته با طراحی بدنه مستطیلی بوده که در میان بهترین و با کیفیت ترین استخر های آماده قرار می گیرد. این نوع محصول ساخته شده از جنس الیاف شمعی برزنتی بوده و قسمت داخل بدنه را نیز لایه ای ضخیم از PVC پوشانده است. بدنه ای با ضخامت و دوام بالا که قابلیت مقاومت در برابر دمای مختلف آب، ساییدگی و قرار گرفتن زیر نور و حرارت آفتاب را دارد. به همین دلیل با خیالی آسوده می توان در فضای باز نیز به کار برد. استخر فریمی توسط پایه های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی شده و از توان بالایی برای تحمل وزن بدنه و آب درون استخر بهره می برد. یکی از ویژگی های خوب این نوع استخر های پیش ساخته قابلیت توکار بودن آنها می باشد، به صورتی که می توان آنها را پس از حفر زمین در  داخل زمین نیز نصب کرده و استفاده نمود. این کالا دارای تجهیزات کامل از جمله درپوش، زیراندازف نردبان و بسته آموزشی بوده تا این محصول را به یک استخر کامل تبدیل کند. تمام این ویژگی ها سبب می شود تا کاربرد استخر 5 متری را افزایش داده تا علاوه بر استفاده در موارد تفریحی برای صنعت پرورش ماهی یا ذخیره آب کشاورزی نیز قابل استفاده باشد.

از آنجایی که هر فرد ممکن است در حیاط منزل و یا ویلای خود ، فضای مختلفی داشته باشد ، فروشگاه اینتکس نیز استخر هایی را در سایز های مختلف تولید کرده است تا شما بتوانید آن ها را از ابعاد دو متری تا ده متری خریداری کنید . بدین ترتیب استخر پیش ساخته فوق که یک استخر پیش ساخته 5 متری می باشد ، به یک استخر سایز میانه تبدیل شده است تا آن دسته از افراد که این فضا را در اختیار دارند بتوانند استفاده حداکثری از آن داشته باشند و با سفارش استخر های اورجینال خارجی همچون استخر اینتکس ، سال ها از این محصولات استفاده کرده و لحظه های خوشی را رقم بزنند . استخر هایی همچون مدل فوق یک استخر شنا برای شما خواهد بود ، برای اینکه عمق 132 سانتی متری را در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید آزادانه شنا کرده و نگران برخورد کردن دست و پاهایتان در مواقع شنا نباشید . 

همچنین می توانید زیرآبی بروید و تفریحات آبی متنوعی را داشته باشید .این استخر ها حتی می توانند برای کودکان نیز قابل استفاده باشد . شما می توانید وسیله های شنا همچون جلیقه بادی ، بازوبند بادی یا حلقه شنا بادی برای کودکان تهیه کنید تا در این استخر و در عمق بالای آن بتوانند بازی کنند ، البته که اگر این استخر را مخصوص برای کودکان خریداری کرده اید، می توانید آن را با آب کمتری پر کنید تا عمق استخر کاهش داشته و کودکان بتوانند راحت تر از استخر استفاده کنند . از نقاط قوت و مزیت های این استخر پیش ساخته می توانیم به داشتن پمپ تصفیه آب شنی اشاره کنیم که بهترین تصفیه آب استخر را برای شما انجام خواهد داد، زیرا این پمپ ها از قدرتمند ترین پمپ های شرکت اینتکس به شمار می روند .

استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس

شرکت اینتکس در سالهای اخیر اقدام به تولید محصولات متفاوت با شرکت های دیگر نموده است و به همین سبب توانسته است طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . محصولات سال این شرکت از نظر ظاهری پیشرفت بسیاری داشته و توانسته است توجه بسیاری را به سمت خود جلب کند . در ادامه به بررسی و بیان مزایا و معایب استخر پیش ساخته 5 متری این شرکت خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این استخر پیش ساخته همانند نسل های قبل این شرکت بوده همانند دیگر استخر های مستطیلی این شرکت بوده و ظاهر بسیار زیبا و عامه پسندی دارد . رنگ این استخر پیش ساخته نسبت به استخر های این شرکت تغییر بسیاری نموده است و از رنگ سفید به رنگ قهوه ای تبدیل شده است و زیبایی بسیاری را به محصول بخشیده است . پایه های این محصول نیز به نسبت به نسل های قبل تغییر رنگ پیدا کرده است و رنگ این پایه ها نیز از رنگ طوسی به رنگ قهوه ای تغییر پیدا کرده است . لبه های این استخر نیز به رنگ سفید بوده و به زیبایی این محصول نیز افزوده است . طراحی این استخر پیش ساخته نیز به گونه ای می باشد که می توان از آن به عنوان استخر توکار نیز استفاده نمود . استخر های پیش ساخته اینتکس نیز به طوری طراحی شده اند تا بتوان از آن ها به عنوان استخر های کشاورزی و یا استخر های پرورش ماهی نیز استفاده نمود . 

جنس بدنه

بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی برزنتی می باشد که در داخل بدنه این محصول از الیاف شمعی و ابریشمی استفاده شده است تا استحکام استخر در برابر فشار آب و ضربه های شما به بدنه استخر بالا برود و مشکلی برای استخر پیش نیاید . همچنین این بدنه به طوری طراحی شده است تا در شرایط جوی مختلف دچار مشکل نشود و یا فرسودگی رخ ندهد . پایه های استفاده شده در این محصول از آلومینیوم ضد فرسودگی و ضد زنگ می باشد که می توانید به کمک این ویژگی ، از استخر در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کنید و نگران بروز مشکل برای محصول نباشید . بر روی بدنه این محصول نیز دریچه تخلیه مخصوص تعبیه شده است که به کمک آن می توانید آب استخر را به راحتی به محل دلخواه انتقال دهید و آن را تخلیه کنید . 

ابعاد و ظرفیت

طول این استخر پیش ساخته 5 متری 549 سانتی متر ، عرض آن 274 سانتی متر و ارتفاع آن 132 سانتی متر می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک استخر پیش ساخته تفریحی بوده و حتی می توان به کمک این ابعاد ، از این استخر به عنوان استخر های صنعتی و یا پرورش ماهی و کشاورزی نیز استفاده نمود . ظرفیت 17203 لیتری این محصول نیز برای این استخر ظرفیت مناسبی می باشد و می توانید به راحتی و در مدت زمان کمی این محصول را پر از آب کرده و از آن استفاده کنید . زمان لازم برای خالی شدن محصول نیز از زمان کوتاهی بوده و به کمک دریچه تخلیه و اتقال شیلنگ به آن می توانید آب استخر را به محل دلخواه انتقال داده و از آن برای آبیاری درختان باغ و ویلای خود و یا برای مصارف دیگر استفاده کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول کار دشواری نبوده و می توان در چند ساعت این عمل را انجام داد . البته می توانید این کار را به همکاران ما بسپارید . متخصصان شرکت اینتکس این کار را در کمتر از 1 ساعت برای شما انجام خواهند داد و پس از نصب می توانید استخر را از آب پر کرده و از آن استفاده کنید و مدت زمان پر شدن استخر به میزان فشار آب شما بستگی دارد و این زمان متغیر می باشد . مراقبت از استخر های پیش ساخته نیز کار ساده ای  بوده و می بایست از برخورد اشیاء نوک تیر با بدنه محصول جلوگیری کنید . البته به سبب جنس بدنه مقاوم و استفاده از الیاف ابریشمی در داخل بدنه محصول ، برخورد ساده اشیاء نوک تیز با بدنه محصول ، مشکل ساز نخواهد شد و می توانید با اطمینان خاطر از این استخر پیش ساخته استفاده کنید . البته باید به این نکته نیز اشاره نمود که در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن استخر نیز می توانید به کمک بسته تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد استخر را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

استخر پیش ساخته شرکت اینتکس محصول جدید این شرکت می باشد که دارای بدنه ای مقاوم و رنگ بندی متفاوت نسبت به نسل های قبل این شرکت می باشد . اقلام اضافه نیز همراه این محصول نیز وجود دارد که می توان به نردبان حرفه ای سه حالته ، زیرانداز مخصوص و پمپ تصفیه اشاره نمود که به همراه محصول به شما تحویل داده خواهد شد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید . اگر در شهر مشهد یا کرمان یا شیراز زندگی میکنید میتوانید استخر پیش ساخته را با شرایط عالی خریداری کنید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب17203 لیتر
طول549 سانتی متر
عرض274 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...