استخر پیش ساخته با طول 732 بست وی

bestway 56475

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته با طول 732 بست وی مدل bestway 56475

استخر پیش ساخته بست وی از سری محصولات Power Steel Frame Pool بوده و در سال 2016 تولید شده است که دارای 732 سانتی متر طول ، 366 سانتی متر عرض و 132 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی ایده آلی برای یک استخر پیش ساخته می باشد . بدنه ی برزنتی و همچنین پایه های آلومینیومی موجب این شده است که این استخر مقاومت بالایی در برابر وزن زیاد و همچنین ضربه داشته باشد . 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته با طول 732 بست وی

استخر های پیش ساخته ابزار های کاملا کاربردی هستند که برای استفاده خانوادگی و صرف هزینه کمتر طراحی شده اند. شرکت بست وی به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی به تازگی از نسل جدید استخر های پیش ساخته خود پرده برداشته است که در کیفیت و ظاهر قابل قیاس با استخر های پیش ساخته اینتکس هستند. بزرگ ترین استخر تولید شده توسط این شرکت چینی، طول 7.32 متری داشته و با لوازم جانبی کاملی نیز به بازار عرضه شده است. این کالا می تواند به خوبی تمامی نیاز های شما از یک استخر پیش ساخته بزرگ را بر طرف کرده و با این وجود قیمت بسیار معقولی نیز دارد. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در مورد این استخر تحت عنوان نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم این محصول ویژگی های ظاهری خود را از استخر های اینتکس به ارث بده است. پایه های آن از نوع  U بوده و 6 جفت پایه در طول و 4 جفت پایه در عرض دارد، به این صورت استحکام آن افزایش یافته و به عنوان محصولی که توانایی تحمل فشار چند تنی را دارد مقاومت خواهد کرد، دیواره های استخر نیز به رنگ خاکستری می باشند و برای قرار گیری این 20 جفت پایه یک شکاف در قسمت بدنه و در موازات محل قرار گیری پایه ها قرار دارد. تعداد پایه ها و محل قرار گیری آن ها با محاسبات بسیاری تعیین شده و باعث قرار گیری ثابت استخر می شود. در یکی از قسمت های طولی استخر که بسته به جهت قرارگیری شما ممکن است سمت چپ یا راست شما باشد، دو دریچه وجود دارد که به پمپ تصفیه متصل می شود، از یکی از دریچه ها به عنوان ورودی و دریچه دیگر به عنوان خروجی آب استفاده می شود، نردبان این استخر نیز از نوع دوبل می باشد که یک جفت پایه آن در بیرون و یک جفت پایه آن در داخل استخر قرار میگیرد تمامی رویه استخر به رنگ آبی بوده و در زمان های عدم استفاده طولانی می توانید آن را بر روی استخر قرار دهید تا موجب کثیفی آب استخر نشود.

ابعاد و وزن

بزرگترین تفاوت استخر های پیش ساخته ابعاد و وزن آنهاست که در رده های متنوع با یکدیگر تفاوت دارند، برای مثال این استخر با سایر استخر های هم رده خود در قیمت پایین تر تنها در ابعاد تفاوت داشته و بدنه آنها از یک ماده ساخته می شود. از این رو اگر دلیل شما برای خرید یک استخر بزرگ تر و پرداخت مبلغ بیشتر کیفیت آن است، در اشتباهید. طول این محصول 732 سانتی متر و عرض آن نیز 366 سانتی متر می باشد، با این ابعاد، استفاده از استخر برای خانواده های پر جمعیت نیز مشکل ساز نخواهد بود و فضای کافی برای تفریحات آبی به تمامی اعضای خانواده را می دهد. ارتفاع دیواره نیز 132 سانتی متر بوده اما عمق آن به دلیل عدم امکان پر شدن آب تا لبه کمتر می باشد. این استخر 179 کیلوگرم وزن داشته و با خرد کردن اجزاء آن می توانید آن را منتقل کرده و در محل دیگری نصب کنید، یک استخر را به صورت کامل می توان در یک اتومبیل جای داده و حمل کرد. 

جنس و کیفیت بدنه

ماده استفاده شده در ساخت استخر های پیش ساخته کاملا متفاوت از تمامی محصولات بادی می باشد، این استخر بدنه بادشو نداشته و از دیواره های تا ده برابر ضخیم تر از یک استخر بادی معمولی برخوردار است، به این صورت که لایه های بدنه علاوه بر PVC با لایه های برزنتی ضد آب نیز ترکیب شده اند تا نتیجه کاملا رضایت بخش باشد. بدنه استخر برای استفاده بیش از ده سال نیز در صورت استفاده مناسب صدمه ای نخواهد دید و در صورت صدمه دیدن نیز می توانید آن را با استفاده از پکیج اینتکس یا بست وی تعمیر کنید، یا آن را به دفتر تهران اینتکس ارسال کنید. پایه های استخر از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است تا در کنار مقاومت وزن کمی نیز داشته باشد و ماهیت قابل حمل بودن آن حفظ شود.

روش نصب

نصب این محصول ساده نبوده و نیاز به کمی مهارت دارد، دقت داشته باشید در صورتی که استخر را خودتان و از روی دفترچه راهنما نصب کنید شامل ضمانت شرکت نخواهد شد. از هر سمت حدود نیم متر و در قسمتی که قرار است پمپ قرار گیرد یک متر فضا نیاز است، پس از حصول اطمینان از تراز بودن زمین زیر انداز را بر روی زمین پهن کنید، در ادامه نوبه به پهن کردن بدنه استخر بر روی زیر انداز می شود، پس از پهن کردن استخر با توجه به دفترچه راهنما لبه های آن را به هم متصل کنید، در ادامه پایه ها را از محل های مشخص زیر استخر عبور دهید، سپس لبه استخر را بلند کرده و پایه ها را یک به یک درون محل های ماژولار قرا دهید. در ادامه پمپ استخر را طبق دستور العمل دفترچه راهنما به دیواره آن نصب کنید، نردبان را نیز سر هم کنید، و اطمینان حاصل کنید که هیچ یک از قسمت های استخر چروک نشده باشد که پس از نصب باعث صدمه دیدن نشود. پایه ها را نیز از قسمت زیرین تا بالایی ترین حد ممکن بکشید، در ادامه شلنگ آب را به داخل استخر انداخته و منتظر بمانید، پر شدن آن بسته به فشار آب ممکن است ساعت ها به طول بینجامد، در این مدت تا زمانی که آب به یک سوم دیواره برسد، پایه ها را به بیرون کشیده تا در محل خود ثابت شوند. پس از پر شدن استخر پمپ را روشن کرده و استفاده کنید

این استخر پیش ساخته در شهر های مشهد ، شیراز ، شمال بابل ، کرمان ، اصفهان با شرایط ویژه ارسال و نصب و راه اندازی میشود.

جمع بندی

استخر پیش ساخته بست وی محصولی فوق العاده می باشد که با توجه به ابعاد بزرگ آن برای استفاده خانوادگی مناسب است، اگر قصد خرید یک استخر بزرگ، با قابلیت حمل و قیمت مناسب را دارید که سالها در کنار شما باشد استخر پیش ساخته بست وی با طول 732 سانتی متر می تواند بهترین گزینه باشد. 

نوعمستطیلی
ظرفیت آب30045 لیتر
طول732 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپپمپ تصفیه شنی
درپوش
نردبان
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هاقابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
دارای گارانتی
دارای زیرانداز مخصوص
اقلام همراهبسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...