استخر پیش ساخته 7 متری 2017 با لوازم کامل

intex 28366-np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 7 متری 2017 با لوازم کامل

استخر پیش ساخته 7 متری 2107 با لوازم کامل نوع دیگر استخر های مستطیلی جدید شرکت اینتکس بوده که علاوه بر داشتن لوازم مهم و کاربردی از تجهیزات کاربردی و تفریحی دیگری نیز برخوردار می باشد. این مدل نیز ساخته شده از جنس الیاف شمعی برزنتی با لایه PVC در قسمت داخل بدنه بوده و توسط فریم های آلومینیومی نصب و راه اندازی می شود. این کالا کیفیت و دوام بسیار بالایی داشته از هیمن رو می توان از این محصول در محل های مختلف مورد نظر بخصوص در فضای باز استفاده کرد. این کالا را می توان به دو صورت روکار و یا توکار راه اندازی کرده و استفاده نمود. در صورتی که استفاده توکار از این استخر داشته باشید باید زمین را حفر کرده و سپس استخر را در این قسمت حفر شده قرار دهید تا این محصول را به صورت استخری ثابت به کار ببرید. این استخر 7 متری با توجه به ابعاد و ظرفیت آب خود از کاربرد های فراوانی مانند استفاده در سنعت پرورش ماهی و یا ذخیره آب در کشاورزی خواهد بود.

چیزی که باعث شده است تا استخر های پیش ساخته بسیار محبوب شوند ، این است که شما یک هزینه مشخصی را برای خرید استخر پرداخت خواهید کرد و از آنجایی که تمامی اقلام و وسیله های ضروری در کنار استخر وجود دارد، دیگر نیازی به تهیه تجهیزات دیگر نخواهید داشت ، در ضمن راه اندازی و نصب استخر پیش ساخته اصلا زمان زیادی را نیاز ندارد ، این در حالی است که اگر بخواهید استخر های بتنی احداث کنید ، زمان شما برای هفته ها گرفته خواهد شد و دردسر های خاص خود را خواهد داشت . حتی نیاز است که استخر را زیباسازی کنید ، این در حالی است که استخر های پیش ساخته ظاهری شیک و مدرن دارند و اصلا نیازی به زیبا سازی نخواهند داشت . به طور مثال حتی بدنه داخلی و کف استخر به صورت طرح کاشی طراحی شده است و به همین علت جلوه زیباتری خواهد داشت . 

طول دقیق استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس به 732 سانتی متر می رسد و عرضی 366 سانتی متری خواهد داشت ، تا شما یک استخر بزرگ و فوق العاده ای را برای تفریحات آبی و شنا داشته باشید . البته که باید فضایی متناسب با این استخر را در حیاط خانه یا ویلای خود داشته باشید تا بتوانید بدون دردسر استخر را نصب کرده و از آن استفاده کنید . معمولا از هر طرف ، نیم متر فضا نیاز است تا پایه های استخر به درستی نصب شوند . عمق استخر پیش ساخته 132 سانتی متر بوده که یک ارتفاع استاندارد برای استخر خواهد بود تا حتی برای شنا کردن نیز مشکلی وجود نداشته باشد . با توجه به ابعاد گفته شده ، ظرفیت این استخر پیش ساخته به 3180 لیتر می رسد . برای این حجم بالای آب ، پمپ تصفیه شنی در نظر گرفته شده است تا به بهترین شکل بتوانید آب استخر را تصفیه کنید . 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 7 متری 2017 با لوازم کامل

استخر پیش ساخته 7 متری

استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس یکی از بزرگترین و جدید ترین استخر های پیش ساخته این شرکت برای انواع تفریحات آبی بوده که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد. این استخر پیش ساخته همانند دیگر همنوعان خود به وسیله فریم های مجزای خود نصب شده و از قابلیت نصب توکار نیز برخوردار خواهد بود. استخر هایی که مزیت بسیار فراوانی نسبت به استخر های بتنی و یا چوبی داشته و از لحاظ قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه تر از استخر های غیر پیش ساخته می باشد. در میان استخر های پیش ساخته این سری از آنها بهترین نوع و بزرگترین نوع استخر های چیش ساخته محسوب شده که در ادامه برای آشنایی بیشتر با آن به توضیحات کامل این محصول خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه این استخر به صورت مستطیلی بوده و از دو قسمت اصلی تشکیل می شود. این دو قسمت شامل بدنه اصلی و همچنین فریم ها یا همان پایه های نگهدارنده آن می شود. بدنه اصلی این استخر پیش ساخته دارای دو دریچه مخصوص آب بوده که به وسیله آن می توان انواع پمپ های تصفیه آب را به استخر وصل کرد. بر روی بدنه اصلی چند دریچه مخصوص برای قرار گرفتن فریم تعبیه شده و هر فریم نیز با توجه به اندازه خود در این دریچه ها قرار می گیرند. این استخر به گونه ای طراحی شده که بدون پایه ها به هیچ عنوان قابل نصب نخواهند بود. همچنین طراحی و ساختار آن نیز به گونه ای بوده امکان نصب و راه اندازی به شکل توکار نیز فراهم خواهد کرد. برای این کار باید قبل از نصب استخر محلی مناسب با توجه به ابعاد استخر حفر کرده و سپس استخر را نصب کرد. 

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این استخر از نوع الیاف شمعی برزنتی با رویه PVC بوده که علاوه بر داشتن ضخامت بالا از انعطاف خوبی برای جمع کردن آن در حجم و اندازه کوچکتر بهره مند خواهد بود. این بدنه از مقاومت بالایی در برابر دمای مختلف آب برخوردار بوده و در صورت قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب و همچنین زیر بارش باران آسیبی به استخر وارد نخواهد شد. بدنه ای که لایه بیرونی آن زبر و ضخیم بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر ساییدگی های سطحی خواهد داشت. البته لایه داخلی این استخر از نوع PVC بوده و رویه ای نرم دارد تا هنگام قدم زدن در آن آسیبی به بدن مصرف کننده وارد نکند. اما فریم های این استخر از نوع آلومینیوم گالوانیزه بوده که در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم خواهد بود. این پایه های ضد زنگ ضخامت قابل قبولی داشته و از تحمل وزن بالایی برخوردار می باشند. این فریم ها در چند سایز تولید شده اند که هر کدام در قسمت مختلف بدنه اصلی نصب می شوند.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر پیش ساخته مستطیلی 2017 معادل (طول: ۷۳۲ سانتی متر . عرض: ۳۶۶ سانتی متر . ارتفاع: ۱۳۲ سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای انجام هر گونه تفریحات آبی خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باز شده و نصب شده استخر بوده و امکان استفاده از آن برای کاربرد های صنعتی مانند پروش ماهی و یا استفاده در صنعت کشاورزی را نیز فراهم خواهد کرد. استخری که ارتفاع ذکر شده برای آن تا قسمت لبه آن بوده اما عمق مفید آن حدود 120 سانتی متر خواهد بود. این عمق مفید حجم 90 درصدی استخر را تشکیل می دهد تا هنگام جاری نمودن آب درون آن به هیچ عنوان لبریز نشود. زمانی این استخر را جمع کنید ابعاد آن بسیار کمتر شده به صورتی که توسط خودرو های مختلف نیز قابل حمل خواهد بود. اما ظرفیت آب این استخر 31805 لیتر بوده که مقدار بسیار بالایی برای این کالا خواهد بود. این مقدار ظرفیت آب به راحتی بسیاری از نیاز های هر مصرف کننده ای را در هر بازه کاری پاسخگو خواهد بود. وزن بسته بندی آن نیز با احتساب لوازم جانبی خود به 199 کیلوگرم می رسد که بیشتر شامل خود استخر و پایه های آن می شود.

لوازم جانبی همراه

از مهمترین لوازم جانبی این استخر پیش ساخته 7 متری می توان به داشتن یک پمپ تصفیه آب شنی/فیلتری اشاره نمود. پمپ تصفیه ای که قدرت بالایی در تصفیه سازی و شفاف سازی آب استخر داشته و به وسیله برق شهری کار خواهد کرد. این پمپ توسط لوله ها و دریچه های مخصوص خود به استخر مربوطه وصل می شود. اما در کنار این پمپ زیرانداز و درپوش نیز قرار داده شده تا هنگام استفاده نکردن از استخر پوشش کافی برای محافظت و مراقبت وجود داشته باشد. درپوش و زیرانداز از مهمترین لوازمی هستند که باید برای یک استخر پیش ساخته ای که در فضای باز استفاده می شود تهیه شود که این استخر از این دو برخوردار می باشد. همچنین یک نردبان پیش ساخته برای این کالا در نظر گرفته شده که خود به صورت مجزا نصب شده و برای راحتی بیشتر در رفت و آمد درون استخر به کار می رود. از دیگر لوازم همراه این کالا می توان به داشتن پک راهنما که خود شامل یک دفترچه و DVD آموزشی تصویری بوده اشاره نمود.

جمع بندی

استخر پیش ساخته 7 متری 2017 یکی از بهترین استخر های پیش ساخته برای تفریحات آبی و همچنین استفاده در صنعت پرورش ماهی بوده که از لوازم کامل برخوردار می باشد. این محصول یکی از پر کاربرد ترین استخر های پیش ساخته بوده که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار می باشد. این کالا از قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را خواهد داشت. محصولی که دارای ضمانت بوده و در صورتی که توسط کادر شرکت اینتکس نصب شود از خدمات پس از فروش نیز برخوردار خواهد شد.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب31805 لیتر
طول732 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی/فیلتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...