استخر پیش ساخته 7 متری 2017 اینتکس

intex 28362-np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 7 متری 2017 اینتکس

استخر پیش ساخته 7 متری 2107 اینتکس یکی از بهترین و کاربردی ترین استخر های آماده و پیش ساخته برای انواع تفریحات آبی و بخصوص برای استفاده در صنعت پرورش ماهی بوده که قابل استفاده به دو صورت می باشد. این استخر که ساخته شده از جنس الیاف شمعی برزنتی بوده به وسیله فریم های آلومینیومی راه اندازی شده و در نهایت یک استخر حرفه ای با ابعاد و ظرفیت آب بالایی به ارمغان می آورد. محصولی که هم می تواند بر روی زمین و هم به صورت توکار نصب شود. برای نصب توکار این استخر باید محل مورد نظر حفر شده و سپس استخر 7 متری در آن قرار گیرد. این استخر نیز در دو مدل تولید شده که تنها در لوازم جانبی با هم تفاوت دارند. اما از لحاظ کامل بودن تجهیزات مهم و کاربردی هیچ کمبودی نخواهد داشت. از ویژگی های خوب این محصول نصب و جمع شدن اصولی آن در مدت  چند ساعت بوده که در صورت سپردن این کار به کادر مجرب اینتکس در مدت زمان بسیار کوتاه تری عمل نصب و جمع کردن به اتمام می رسد.

تنوعی که استخر های پیش ساخته اینتکس از نظر سایز و ابعاد دارند بسیار بالاست ، برای همین شما می توانید استخر های پیش ساخته را در سایز های بزرگ و یا کوچک خریداری کنید ، اما یکی از پر طرفدار ترین استخر های پیش ساخته ، استخر های 7 متری برند اینتکس می باشند که می تواند یک استخر سایز بزرگ خانگی برای شما باشد تا بتوانید برای شنا کردن نیز از آن استفاده کنید . به دلیل داشتن عمق بالا و مساحت زیاد در این استخر های پیش ساخته ، می توانید حتی در استخر آموزش شنا ببینید . عمق 132 سانتی متری استخر علاوه بر اینکه شرایط را برای شنا کردن شما فراهم می کند ، بسیار کم خطر بوده و در صورتی که از شنا کردن خسته شوید می توانید به راحتی داخل استخر ایستاده و استراحت کنید . 

در ضمن ارتفاع این استخر قابل تغییر بوده و شما می توانید برای اینکه کودکان نیز بهتر بتوانند از استخر استفاده کنند یا داخل آن راه بروند ، آب کمتری را داخل استخر بریزید . برای اینکه استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس را به طور کامل پر کنید ، نیاز به 31805 لیتر آب دارید که تنها با یک بار پر کردن استخر می توانید بار ها از آن استفاده کنید . معمولا با استفاده از استخر و راکد ماندن آب برای مدت طولانی در داخل استخر می تواند باعث کثیف شدن و یا بو گرفتن استخر پیش ساخته شود ، ولی با وجود پمپ تصفیه آب در داخل استخر ، شما می توانید به بهترین شکل ممکن ، آب استخر را تصفیه کنید و از کثیف شدن بیش از حد آب استخر جلوگیری نمایید . همچنین شما می توانید به مانند هر استخر دیگری ، از قرص های کلر برای ضد عفونی کردن آب استخر استفاده کنید و یا از کف کش ها یا جاروهای اسکیمر برای تمیز کردن کف استخر استفاده کنید . 

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 7 متری

استخر پیش ساخته 7 متری

شرکت اینتکس یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی و همچنین استخر های پیش ساخته می باشد که در سالهای اخیر توانسته است با تولید محصولات متنوع و با کیفیت های بالا ، توجه هر کسی را به سمت خود جلب کند و بتواند به بزرگترین تولید کننده استخر های پیش ساخته و محصولات بادی تبدیل شود . در ادامه به بررسی و بیان مزایا و معایب استخر پیش ساخته 7 متری این شرکت خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی بدنه این محصول تغییر بسیاری با نسل قبلی خود کرده است و رنگ بدنه این استخر پیش ساخته 7 متری از سفید به رنگ قهوه ای تبدیل شده است . همچنین پایه های این محصول نیز به همین رنگ تبدیل شده اند و زیبایی دوچندانی را به محصول بخشیده اند . طراحی مستطیلی این استخر به شما کمک می کند تا بتوانید از آن برای استفاده های روزمره و یا حتی آموزش های شنا نیز استفاده کنید . همچنین به سبب طراحی هوشمندانه می توانید از این استخر به عنوان استخر های پیش ساخته پرورش ماهی و کشاورزی صنعتی نیز استفاده کنید . میله های این استخر پیش ساخته 7 متری نیز در سرتاسر استخر کشیده شده اند و به زیبایی محصول کمک بسزایی نموده اند . از ویژگی های این محصول می توان به قابلیت استفاده از آن بر روی زمین و یا حتی در داخل زمین اشاره نمود که می توانید به راحتی با حفاری کردن زمین ، استخر را درون آن قرار داده و به عنوان یک استخر توکار از آن استفاده کنید . 

جنس بدنه

بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی سه لایه برزنتی بوده و در داخل بدنه آن از الیاف ابریشمی استفاده شده است تا مقاومت استخر در برابر فشار و ضربه بالاتر برود . به سبب استفاده از این الیاف ابریشمی ، می توانید با خیال آسوده از این استخر استفاده کنید و نگران بروز مشکل برای بدنه استخر نباشید . پایه های آلومینومی استفاده شده در این استخر پیش ساخته نیز کاملا مستحکم بوده و وزن استخر را به خوبی تحمل خواهند کرد . همانطور که در قسمت قبل اشاره شد ، رنگ این پایه ها به طور کامل تغییر کرده اند و همچنین از مواد اولیه بهتری برای تولید آن ها نیز استفاده شده است و به این سبب مقاومت آن دوچندان شده است . بدنه این محصول نیز به طوری طراحی شده است تا بتوان از آن در شرایط جوی مختلف استفاده نمود و در برخورد سرما با استخر نیز مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد . 

ابعاد و ظرفیت

این استخر پیش ساخته اینتکس دارای 732 سانتی متر طول ، 366 سانتی متر عرض و 122 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه بسیار مناسبی برای یک استخر پیش ساخته 7 متری بوده و می توانید از آن برای مصارف شخصی و همچنین استفاده به عنوان استخر های صنعتی نیز استفاده کنید . از دیگر ویژگی های این محصول ، استفاده مناسب ار تمامی بدنه این محصول میباشد که قسمت اضافی بر روی بدنه این محصول مشاهده نخواهید کرد و به این سبب می تانید از این استخر حتی در فضاهای کوچک نیز استفاده کنید . ظرفیت 31805 لیتری این محصول نیز از ویژگی های آن محسوب می شود که می توانید به کمک این ویژگی می توانید در مدت زمان کوتاهی این استخر را پر از آب کرده و از آن استفاده کنید . البته زمان لازم برای پر شدن استخر ، بسته به فشار آب شما می باشد . زمان لازم برای خالی شدن استخر نیز در همین حدود بوده و می توانید با اتصال شیلنگ مخصوص به بدنه استخر ، آب استخر را به محل دلخواه انتقال داده و تخلیه کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت 

راه اندازی این استخر پیش ساخته را همکاران ما در شرکت تهران اینتکس برای شما انجام خواهند داد و نیاز به نگرانی درباره راه اندازی این محصول نیست . متخصصان شرکت اینتکس ، محصول شما را در زمان نصب به همراه خود آورده و به شما تحویل می دهند . زمان مورد نیاز برای نصب محصول نیز حدود یک ساعت می باشد که پس از نصب می توانید با پر کردن استخر ، از آن استفاده کنید . مراقبت از استخر های پیش ساخه نیز کار دشواری نبوده و می بایست از برخورد اشیاء نوک تیز با بدنه محصول جلوگیری کنید . البته بدنه این محصولات بسیار مقاوم بوده و در برخورد های ساده اشیاء تیز با آنها ، مشکلی برای استخر پیش نخواهد آمد . باید به این نکته نیز اشاره نمود که در اثر برخورد و بروز مشکل برای استخر و یا پارگی ، می توانید آن را به راحتی تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . البته این کار را میتوانید به همکاران شرکت تهران اینتکس در بخش تعمیرات نیز بسپارید تا این کار را به بهترین شکل برای شما انجام دهند . 

جمع بندی

استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس محصول سال 2017 این شرکت  می باشد که دارای بدنه ای مقاوم و پایه های مستحکمی می باشد که استفاده از آن برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود . رنگ قهوه ای استفاده شده در این محصول نیز ، استخر را به یک محصول چشم نواز تبدیل نموده است . از اقلام همراه این محصول می توان به نردبان سه حالته ، درپوش مخصوص ، زیرانداز و پمپ تصفیه شنی همراه اشاره نمود که همراه با محصول به خریداران عزیز تحویل داده خواهد شد . برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید استخر پیش ساخته اینتکس و همچنین درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران انتکس تماس برقرار کنید . 

نوعمستطیلی
ظرفیت آب31805 لیتر
طول732 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی/فیلتری
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان چند ساعت
دارای ضمانت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، بسته تعمیرات، DVD آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...