استخر ایزی ست طرح دار با پمپ تصفیه

intex 28125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست طرح دار با پمپ تصفیه

استخر ایزی ست طرح دار با پمپ تصفیه در قطر 3 متری یکی از مناسب ترین استخر های بادی پیش ساخته برای تفریحات آبی خانگی برای خانواده های کم جمعیت می باشد. این محصول تولید 2018 شرکت اینتکس بوده که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی می باشد تا بدنه ای کقاوم در برابر فشار و دمای آب داشته باشد. این نوع جنس بدنه در برابر شرایط جوی مختلف نیز مقاوم بوده به همین دلیل می توان با خیالی آسوده در فضای باز از آن استفاده کرد. از دیگر ویژگی های جنس بدنه این کالا می توان به انعطاف بالای آن برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر اشاره کرد. این قابلیت موجب می شود تا به راحتی این کالا را در هر مکان مورد نظری حمل و جا به جا کرد. استخر های پیش ساخته ایزی ست اصولا از روش های راه اندازی بسیار آسان تری نسبت به دیگر استخر های پیش ساخته برخوردار بوده و زمان کمی را از مصرف کننده خواهد گرفت. برای این کالا یک دریچه مخصوص تخلیه آب تعبیه شده تا به راحتی آب درون این کالا را در صورت عدم استفاده تخلیه کنید. این استخر ایزی ست توسط فروشگاه اینتکس ایران در کمترین زمان ممکن قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نقد و بررسی استخر ایزی ست طرح دار با پمپ تصفیه

استخر ایزی ست طرح دار با پمپ تصفیه می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مصارف خانگی باشد . این استخر پیش ساخته ایزی ست ساخته شده توسط کمپانی اینتکس می باشد که با توجه به سابقه چندین ساله ای که در زمینه تولید استخرهای پیش ساخته دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران استخرهای پیش ساخته باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر ایزی ست راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر ایزی ست طرح دار با پمپ تصفیه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این استخر ایزی ست به صورت دایره ای مانند می باشد که با توجه به قطر 305 سانتی متری که دارد فضای بسیار ایده آلی را برای آب تنی کردن فراهم می آورد . دیواره های این استخر ایزی ست دارای طرح هایی گرافیکی بر روی بدنه بیرونی می باشد که زیبایی منحصربفردی را به این محصول داده است و از این رو مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است . به همراه این استخر ایزی ست یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری نیز وجود دارد که در تمیز نگه داشتن آب داخلی استخر نقش بسزایی خواهد داشت . شایان ذکر است که به منظور استفاده از آب داخلی این استخر یک عدد خروجی تخلیه آب وجود دارد که از آن نیز می توانید برای آبیاری باغ و یا حیاط خود استفاده نمایید . همچنین نمایندگی اینتکس که از برترین نمایندگی های رسمی برند اینتکس در ایران می باشد که برای این استخر ایزی ست ، خدمات پس از فروش و گارنتی اصالت کالا را توسط کادری مجرب و کار آزموده فراهم آورده است که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند .


جنس بدنه :

جنس بدنه در استخرهای پیش ساخته یکی از مهمترین فامتورها در افزایش طول عمر آن ها می باشد . این محصول دارای بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم همراه با الیاف شمعی می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد . همچنین لبه های این استخر به صورت بادی می باشد . لازم به ذکر است که به منظور بالا بردن استحکام دیواره های این استخر ایزی ست در بخش هایی از آن به منظور بالا بردن قدرت کنترل فشار آب از پی وی سی دولایه استفاده شده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب استخر :

ابعاد این استخر ایزی ست اینتکس به مشخصات ( قطر : 305 سانتی متر و ارتفاع : 76 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای آب تنی کردن چندین نفر فراهم می آورد . این محصول دارای عمقی بالغ بر 76 سانتی متر است که مناسب برای استفاده در محیط های خانگی می باشد . همچنین وزن این استخر ایزی ست بالغ بر 10.2 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو قابل جا به جایی در مسافت های کوتاه نیز است . 

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این استخر ایزی ست به راحتی و توسط انواع پمپ های باد دستی و یا برقی امکان پذیر می باشد . برای این کار کافیست استخر را در محیطی صاف و به دور از اشیاء تیز قرار داده و باد را به درون لبه های استخر هدایت نمایید . ساختار استخر های ایزی ست به این گونه می باشد که لبه های آن دارای بخش بادی است و با باد کردن لبه های استخر ، بخش های پایینی هنگامی که از آب پر می شوند به سمت بالا هدایت شده و شکل کلی را به خود می گیرند . برای مراقبت از استخرهای ایزی ست باید از برخورد اجسام تیز به آن ها خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز کاملا بی دفاع می باشند . همچنین از لبریز کردن استخر از آب خودداری نمایید و در هنگام پر کردن آب ظرفیت نود درصدی استخر را پر کنید .

استخر ایزی ست طرح دار با پمپ تصفیه با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعگرد
ظرفيت آب3853 ليتر
قطر305 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
وزن10.2 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و الیاف شمعی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 110 ولت
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي انعطاف پذیری بالای بدنه
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهدفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...