استخر بادی مثلثی خانواده

gh 60090

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی مثلثی از محصولات جدیدی می باشد که به تازگی توسط شرکت تهران اینتکس عرضه شده است و در همین مدت زمان کم عرضه ، طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است . بدنه این محصول از پی وی سی مستحکم تهیه شده است و در مقابل ضربه و فشار تحمل بالایی دارد . همچنین بخش کناری و کف این محصول نیز از همین جنس می باشد . البته در بخش کف این محصول از پی وی سی دو لایه استفاده شده است . همچنین بدنه این محصول به طور کامل ضد حساسیت بوده و به بدن شما آسیبی وارد نخواهد کرد . صندلی کوچکی نیز در درون استخر تعبیه شده است که می توانید از آن استفاده کنید و به استراحت بپردازید . ابعاد و ظرفیت مناسب این محصول نیز از ویژگی های آن محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید .

نام محصول : استخر بادی مثلثی خانواده کد محصول : gh 60090 فروشگاه تهران اینتکس در کنار انواع استخر های بادی گرد یا مستطیلی خود ، سری جدیدی از استخر های بادی را با طراحی مثلثی را برای فروش گذاشته است که می توانید آن را با قیمت ارزان با ضمانت اصالت ، سلامت و تعمیرات 48 ساعته از فروشگاه خریداری نمایید .

استخر بادی مثلثی خانواده یکی از سری استخر های بادی با طراحی مثلث است که در ابعاد نسبتا بزرگ طراحی شده و از این جهت مناسب برای خانواده و استفاده خانگی است . شما می توانید با راه اندازی این استخر بادی در حیاط خانه و ویلا خود ، بستر آبی بسیار جذاب و دوست داشتنی را برای آب تنی و آفتاب گیری داشته باشید .

از این استخر بادی دو فرد بالغ به صورت همزمان می توانند استفاده نمایند ، همچنین استفاده از آن برای کودکان نیز بلامانع است . در حالت کلی این محصول برای سنین بالای 3 سال قابل استفاده است و هیچ محدودیت دیگری برای آن وجود ندارد . علت عدم استفاده خردسالان از این استخر ، این است که عمق 51 سانتی متری استخر می تواند برای آن ها خطرناک باشد زیرا خردسالان تعادل نداشته و به طور والدین باید نظارت کامل را بر روی کودک داشته باشند .

در قسمت کف استخر یک صندلی یا نشیمنگاه بادی قرار گرفته شده است که از آن طریق می توانید به راحتی ساعت های طولانی تری را در استخر بنشینید . ابعاد بزرگ محصول به شما اجازه می دهد تا پاهای خود را دراز کنید و همچنین سر خورد را بر روی لبه بادی استخر قرار داده و ریلکس کنید . طراحی بدنه محصول به صورت سه لایه می باشد ، یعنی دیواره های آن از سه لایه یا سه حلقه بادی مثلثی شکل ساخته شده است که به بهترین شکل بر روی هم پرس شده و درزی میان آن ها وجود ندارد .

حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا استخر را به صورت تک لایه ایجاد نکردند ؟ با توجه به اینکه طراحی چند لایه باعث افزایش مقاومت و دوام دیواره ها در برابر وزن آب می شود ، با انجام تست و آزمایش ها مشخص شد که طراحی چند لایه بهتر از طراحی تک لایه عمل کرده و فشار بر روی بدنه بسیار کمتر می شود .

با توجه به طراحی استخر بادی مثلثی خانواده سه دریچه باد در هر لایه ایجاد شده است که به صورت پستونکی بوده و میتوان با استفاده از پمپ های باد که سری سوزنی یا باریک دارند ، استخر را باد کرد . برای راه اندازی محصول حتی می توانید از پمپ های باد برقی استفاده کنید اما توصیه فروشگاه اینتکس این است که از پمپ های باد دستی که قدرت کمتری دارند و حتی نیازی به برق ندارند استفاده نمایید . هر لایه باید به یک اندازه باد شوند ، باد زیاد یا بسیار کم باعث آسیب دیدن لایه ها یا عملکرد نامناسب آن ها خواهد شد .

قسمت صندلی بادی دارای محفظه باد جداگانه است ، به همین دلیل شما می توانید حتی آن را باد نکنید . بهتر است از زیرانداز های نرم مانند پارچه ، تاتمی ، ابر و ... برای قرار دادن استخر بر روی آن استفاده نمایید زیرا زمین های سنگی و زبر می تواند منجر به آسیب دیدگی کف استخر شود . استفاده از محصول بر روی زمین های چمنی و حتی چمن مصنوعی خوب است ، اما استفاده از آن در زمین های سنگی مانند آسفالت نامناسب بوده و می تواند باعث آسیب دیدن و ساییدگی کف استخر و در نتیجه سوراخ شدن آن شود .

یکی از کار های اشتباه این است که زمانی که استخر نیمه پر است ، آن را با کشیدن بر روی زمین جابجا کنید . به طور حتم این کار می تواند به آسیب دیدن استخر منجر شود . اشیاء تیز و سفت می تواند باعث پارگی استخر گردد . با توجه به اینکه بدنه استخر بادی مثلثی خانواده از پی وی سی ساخته شده است ، به خودی خود محصول آسیب نخواهد دید .

این جنس در برابر رطوبت ، نور خورشید و شرایط مختلف جوی ، سرما و گرما مقاوم است ، از این رو شما می توانید به صورت طولانی مدت از محصول استفاده نمایید یا ان را در محیط های رو باز و در معرض نور آفتاب استفاده نمایید . در صورت آسیب دیدگی نگران نباشید زیرا با استفاده از برچسب های تعمیراتی که تعدادی از آن ها در جعبه قرار گرفته است ، استفاده کنید و سوراخ ها و پارگی های کوچک را تعمیر نمایید .

 نوعخانگي
ظرفيت 930 ليتر
طول 231 سانتي متر
عرض 231 سانتي متر
ارتفاع 51 سانتي متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC مات 
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي:  6 کيلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 42x24x53 سانتي متر
مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...