استخر بست وی با ابعاد 244×66 با پمپ

bestway 57267

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بست وی با ابعاد 244×66 با پمپ

استخر آماده فست ست محصول سال 2016 شرکت شانگاهایی بست وی، با طول عمر بالا، نصب بسیار آسان در کمتر از 5 دقیقه به واسطه باد کردن لبه های استخر و پر کردن آن از آب که باعث می شود استخر به صورت خودکار به شکل قابل استفاده تبدیل شود. بدنه این محصول از PVC برزنتی بوده علاوه بر چند لایه بودن لایه های ضخیمی نیز دارد که باعث می شود بر اثر ضربه دچار صدمه نشود. این استخر به واسطه ابعاد کوچکی که دارد بیشتر مورد استفاده کودکان قرار گرفته و می تواند یک استخری ایمن و بسیار عالی برای بازی ها و تفریحات آبی آن ها باشد . البته ابعاد بزرگ این استخر گرد و بزرگ می تواند برای بزرگسالان نیز مناسب باشد تا در کنار کودکان به بازی و تفریح بپردازند . شما می توانید از استخر بست وی با ابعاد 244×66 با پمپ به صورت موقتی و یا دائمی استفاده کنید ؛ کیفیت بالایی بدنه به شما این اجازه را خواهد داد تا به صورت مداوم و دائمی از استخر استفاده نمایید . مدل فوق در دو نوع با پمپ و بدون پمپ ارائه شده است .

نقد و بررسی استخر بست وی با ابعاد 244×66 با پمپ

استخربست وی با ابعاد 244×66 با پمپ از مدل استخر های طراحی شده ایزی ست یا فست ست می باشد که برخلاف مدل های دیگر با ابعاد کوچکی ساخته شده است . از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیاتی که استخر بست وی با ابعاد 244×66 با پمپ دارد می توان به پمپ موجود اشاره کرد که می توانید از آن جهت تصفیه آب استفاده کنید . استخر های ایزی ست در مقایسه با استخر های بادی از دوام و کیفیت بالایی برخوردار بوده و جنس ساخت مقاوم و ضخیم تری دارد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت و راهنمای خرید استخر ایزی ست شما خواهیم بود .


طراحی و تولید استخر بست وی با ابعاد 244×66 با پمپ

استخر بست وی با ابعاد 244×66 با پمپ همانطور که در تصویر مشاهده می کنید به صورت گرد با لبه های بادی ساخته شده است . لبه بادی استخر در واقع یک حلقه بادی می باشد که می توانید با استفاده از پمپ باد آن را راه اندازی کنید . بخش های دیگر استخر بست وی با ابعاد 244×66 با پمپ غیر بادی طراحی شده است . در بدنه استخر دریچه هایی به منظور نصب پمپ تصفیه آب قرار دارد که می توانید به دلخواه پمپ را به آن نصب کرده و یا از این کار خودداری کنید . اگر قصد استفاده طولانی مدتی از استخر دارید ،بهتر است از پمپ تصفیه آب استفاده کنید .

جنس استخر بست وی با ابعاد 244×66 با پمپ

بخش لبه بادی استخر بست وی با ابعاد 244×66 با پمپ با جنس بدنه اصلی آن تفاوت دارد که بهتر است در خرید استخر پیش ساخته و استخر های ایزی ست خود به این نکته توجه داشته و از فروشنده جنس محصول را بپرسید . یکی از بهترین اجناس برای ساخت بدنه استخر های پیش ساخته ایزی ست ، پارچه های برزنتی و همچنین پلی استری می باشد . برای تولید بدنه استخر بست وی با ابعاد 244×66 با پمپ از پی وی سی و الیاف شمعی ساخته شده است که هر دو آن ها ضد آب بوده و دوام بسیار بالایی در شرایط مختلف جوی دارند . برای ساخت لبه بادی استخر بست وی با ابعاد 244×66 با پمپ نیز از پی وی سی استفاده شده است که لایه های پی وی سی آن نیز از ضخامت بالایی برخوردار بوده و یکی از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی می باشد .

پمپ تصفیه آب استخر بست وی با ابعاد 244×66

از مهم ترین ویژگی هایی که استخر بست وی با ابعاد 244×66 دارد می توان به داشتن پمپ تصفیه آب همراه اشاره کرد که می توانید با استفاده از آن به صورت مرتب آب موجود در استخر را تصفیه کرده و به آب زلال و تمیز تبدیل کنید . با توجه به ابعاد و ظرفیت بالایی که این استخر دارد می توانید برای استفاده مداوم از پمپ تصفیه استفاده کنید . نوع این پمپ فیلتری بوده که می توانید آن را در صورت نیاز حتی تعویض کرده و فیلتر جدیدی استفاده کنید . همچنین شما می توانید به دلخواه مدل بدون پمپ این استخر را خریداری کنید که از نظر قیمتی نیز ارزان تر است .

راه اندازی استخر بست وی با ابعاد 244×66 با پمپ

راه اندازی استخر بست وی با ابعاد 244×66 بسیار ساده و آسان است زیرا ابعاد کوچکی داشته و از طراحی ایزی ست برخوردار است . استخر های ایزی ست یکی از ساده ترین و آسان ترین روش های راه اندازی را دارند که شما می توانید در مدت زمان 10 دقیقه آن را نصب و راه اندازی کنید ، به همین دلیل نیز بسیاری از خریداران با توجه به سهولت در راه اندازی ، این استخر ها را انتخاب می کنند .

برای راه اندازی این مدل تنها کافی است که لبه بادی آن را به طریقی راه اندازی کنید که استفاده از پمپ باد دستی پیشنهاد ما به شما است . پس از راه اندازی ، نیاز است تا پمپ تصفیه آب را به بدنه متصل کرده و دریچه تخلیه آب را نیز مسدود کنید ، سپس با پر کردن استخر با آب ، راه اندازی شده و می توانید از استخر استفاده نمایید . توجه داشته باشید که با استفاده از زیرانداز می توانید از آسیب دیدن کف استخر جلوگیری کنید .

نوعگرد
ظرفيت آب2300 ليتر
قطر244 سانتي متر
ارتفاع66 سانتي متر
وزن8.3 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف برزنتی با PVC
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 1249 لیتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
اقلام همراهDVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...