استخر بیضی با طول 488 بست وی

bestway 56449

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بیضی با طول 488 بست وی

استخر اوال فریم بست وی از محصولات جدید این شرکت می باشد که در سال 2016 تولید شده است . از ویژگی های این استخر میتوان به دارا بودن لبه ی بادشونده و همچنین میله های آلومینیومی برای نگه داشتن استخر در برابر وزن بالا می باشد . این استخر به گونه ای تولید شده است تا بتوان از آن در هر مکانی استفاده کرد . همراه با این استخر پمپ تصفیه آب ، نردبان مخصوص ، زیرانداز و همچنین درپوش برای جلوگیری از ورود زباله به داخل استخر وجود دارد . استخر بیضی با طول 488 بست وی  یکی از بزرگ ترین استخر های موجود طراحی شده به عنوان استخر ایزی ست می باشد که دارای طراحی بیضی داشته و برای تولید آن از فریم استفاده شده است ، به همین دلیل نیز دوام و کیفیت بسیار بالایی را کسب کرده و برخلاف سایر استخر های ایزی ست گرد ، قابل استفاده در یک فضای مستطیلی نیز می باشد . در بخش نقد و بررسی محصول ، توضیحات جامعی ارائه شده است که می توانید با مطالعه آن ها بهترین تصمیم و انتخاب را داشته باشید .

نقد و بررسی استخر بیضی با طول 488 بست وی

استخر بیضی با طول 488 بست وی از نمونه استخر های پیش ساخته طراحی شده به صورت ایزی ست می باشد که برخلاف سایر استخر های ایزی ست از فریم نیز برای تولید آن استفاده شده است . استخر های ایزی ست بسیار ساده راه اندازی شده و دردسر کمی از این بابت دارند . همچنین استخر های ایزی ست برخلاف داشتن لبه بادی ، بسیار مقاوم تر و با کیفیت تر از استخر های بادی بوده و عمدتا در ابعاد بزرگی تولید شده و مناسب برای بازی ها و تفریحات آبی تمامی سنین به عنوان یک استخر خانگی و ویلایی برای شنای خانواده می باشد . در ادامه این مطلب به بررسی نوع طراحی و تولید محصول ، جنس ساخت آن ، لوازم و تجهیزات همراه ، نوع پمپ و نحوه راه اندازی استخر بیضی با طول 488 بست وی اشاره خواهیم کرد .


طراحی و تولید استخر بیضی با طول 488 بست وی

طراحی و تولید استخر های پیش ساخته بسیار متفاوت است که می توانید با بررسی آن ها بهترین و مناسب ترین آن ها را با توجه به علاقه و نیاز خود خریداری کنید . استخر بیضی با طول 488 بست وی یکی از دوست داشتنی ترین و محبوب ترین استخر های پیش ساخته طراحی شده شرکت بست وی می باشد که از طراحی ایزی ست برخوردار می باشد . استخر های ایزی ست همانطور که اشاره شد ، به دلیل راه اندازی ساده و آسانی که دارند بسیار محبوب بوده و اغلب افرادی که قصد استفاده از استخر های بزرگ را به صورت موقتی دارند ، اقدام به خرید استخر ایزی ست می کنند . از ویژگی های بسیار خوب استخر بیضی با طول 488 بست وی می توان به پرتابل بودن و قابلیت حمل آن ها اشاره کرد که در هر جایی می توانید از آن ها استفاده نمایید . این استخر به صورت بیضی طراحی شده است که به مانند تمامی استخر های ایزی ست دارای لبه بادی می باشد . اما تفاوت آن با سایر استخر های ایزی ست داشتن فریم و پایه می باشد که شکل استخر را نیز از حالت گرد و به حالت بیضی تغییر داده است . 

جنس ساخت استخر بیضی با طول 488 بست وی

استخر های پیش ساخته بایستی از دوام و کیفیت بالایی برخوردار باشند چرا که بایستی وزن بسیار بالا را تحمل کرده و به خوبی بتوانند سال های سال کیفیت خود را حفظ کنند ، این موضوع رابطه مستقیمی با جنس محصول دارد ، لذا هر چه کیفیت جنس بدنه استخر ها بالا تر باشد ، دوام و استحکام استخر نیز بیشتر شده و طول عمر بالاتری را خواهد داشت . استخر بیضی با طول 488 بست وی که توسط برند بست وی آمریکا تولید شده است ، دارای بدنه برزنتی بوده که یکی از مقاوم ترین پارچه ها می باشد که از بزرگترین خصوصیات آن می توان به ضد آب بودن برزنت اشاره کرد . همچنین لبه های بادی استخر نیز از پی وی سی تولید شده است که از مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت محصولات بادی می باشد . هر دو جنس ضدآب هستند و عوامل محیطی دیگر و همچنین نور آفتاب نیز تاثیری بر کیفیت محصولات ندارد .

لوازم و تجهیزات همراه استخر بیضی با طول 488 بست وی

لوازم و تجهیزاتی در کنار مدل فوق یعنی استخر بیضی با طول 488 بست وی قرار دارد که می توان به لوازمی همچون نردبان ، زیرانداز ، درپوش و پمپ تصفیه آب اشاره کرد که وجود تمامی آن ها برای این استخر بزرگ و پیش ساخته لازم و ضروری است . از لوازمی همچون زیرانداز و درپوش برای مراقبت بهتر و بیشتر از استخر استفاده می شود ، بدین صورت که شما می توانید با استفاده از زیرانداز برای محافظت از کف استخر و از درپوش برای جلوگیری از کثیف شدن و ریختن آشغال به داخل استخر مراقبت کنید . از نردبان برای رفتن به داخل استخر و خارج شدن از آن استفاده نمایید و با به کار گیری پمپ تصفیه آب ، آب موجود در استخر را تصفیه و تمیز کنید .

نوع پمپ تصفیه آب استخر بیضی با طول 488 بست وی

برای استخر های پیش ساخته ممکن است از پمپ های تصفیه آب متنوعی استفاده شود که عمدتا تولید کنندگان این استخر ها بر اساس ابعاد و ظرفیت داخلی استخر ، پمپ هایی را با قدرت های مختلف استفاده می کنند ، به همین دلیل پمپ قرار گرفته در کنار استخر بهترین گزینه برای همان استخر خواهد بود . این پمپ ها با گردش آب به داخل مخازن خود و عبور آن از فیلتر های قرار گرفته می تواند آب را تمیز و زلال کند . برای استخر بیضی با طول 488 بست وی از پمپ تصفیه آب فیلتری کاغذی با قدرت 3028 لیتر استفاده شده است که می تواند به خوبی حجم بالای آب را تصفیه نماید . این پمپ قادر به تصفیه 3028 لیتر آب را در یک ساعت دارد که در یک حساب سرانگشتی می توان گفت در حدود 3 الی 4 ساعت تمامی آب موجود در استخر را تصفیه می کند .

نوعبیضی
ظرفيت آب10759 ليتر
طول488 سانتي متر
عرض305 سانتي متر
ارتفاع107 سانتي متر
جنس لبه هاPVC بادشو دو لایه
پمپ تصفيه
نوع پمپ3028 لیتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي گارانتي
اقلام همراهنردبان،بسته تعميرات، DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...