استخر بیضی فایبرگلاس با طول 500 با پمپ شنی

bestway 56586

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بیضی فایبرگلاس با طول 500 با پمپ شنی

استخر بیضی فایبرگلاس با طول 5 متر همراه با پمپ تصفیه آب شنی از بزرگترین استخر های پیش ساخته فایبرگلاس شرکت بست وی بوده که علاوه بر طراحی جدید در میان با کیفیت ترین استخر های پیش ساخته قرار می گیرد. این استخر دارای ابعاد و ظرفیت آب بالایی بوده که علاوه بر تفریحات آبی می تواند برای استفاده در صنعت پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب در کشاورزی کاربرد بالایی داشته باشد. محصولی که به همراه خود یک پمپ تصفیه شنی داشته که تنها تفاوت آن نسبت به مدل مشابه خود در نوع پمپ می باشد. گفتنی است که پمپ های تصفیه شنی قدرت بالاتری نسبت به پمپ های فیلتری داشته به همین دلیل در افزایش قیمت این استخر نیز تاثیر گذار خواهد بود. همچنین یک نردبان و یک زیرانداز نیز برای این استخر در نظر گرفته شده که از مهمترین لوازم جانبی استخر های پیش ساخته محسوب می شوند. این استخر پیش ساخته روکار محسوب شده و برای روی زمین ساخته و تعبیه شده است. 

نقد و بررسی استخر بیضی فایبرگلاس با طول 500 با پمپ شنی

استخر بیضی فایبرگلاس با طول 500 با پمپ شنی از جمله محصولات زیبای تولیدی توسط برند بست وی می بشا که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و بنا بر طراحی مهندسی شده و اجناسی که در ساخت این استخر درون آن استفاده شده است می توانید از آن در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کنید و از روز زیبای خود به همراه خانواده لذت ببرید . همچنین اندازه این استخر پیش ساخته به گونه ای می باشد که می توانید از آن به عنوان استخر ماهی نیز استفاده کنید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی استخر بیضی فایبرگلاس با طول 500 با پمپ شنی بپردازیم پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت بیضی شکل می باشد که از زیبایی منحصربفردی برخوردار است . این استخر دارای لبه هایی کوتاه و بیرون آمده می باشد که زیبایی خاصی را به لبه های استخر پیش ساخته داده است و برای نگهداری هرچه محکم تر نردبال استخر از آن استفاده می شود . همچنین بعد از خرید این استخر پیش ساخته برای شما عزیزان یک عدد نردبان مخصوص خود استخر پیش ساخته ، زیر انداز استخر و پمپ تصفیه آب شنی نیز ارسال می شود که تقریبا شما را از خرید اقلام همراه استخر بی نیاز می کند و در واقع با خرید این استخر و با یک تیز چند نشان میزنید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استخر بیضی فایبرگلاس با طول 500 با پمپ شنی از فایبرگلاس می باشد که از لحاظ کیفیت و مقاومت در برابر فشار آب و خطرات درونی استخر از جمله پیش تازان این عرصه می باشد و خیال شما را از بابت کیفیت این محصول به طور کلی راحت می کند . نردبان و پایه های این استخر نیز از جنس آلومینیوم می باشد کاملا ضد زنگ بودهو در صورت بر خورد آب به آن دچار زنگ زدگی نیز نمی شود و از همین جهت می توانید از این محصول در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کرده و روز زیبای خود را به همراه خانواده سپری کنید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این استخر پیش ساخته به مشخصات ( طول : 500 سانتی متر ، عرض : 360 سانتی متر و ارتفاع : 120 سانتی متر ) می باشد که در دسته بندی استخر های پیش ساخته از فضای متناسبی برخوردار است و می توانید از این استخر به صورت چند نفری و بدون کمبود فضا استفاده کنید . از دیگر فاکتور های مهمی که در هنگام استفاده از استخر های پیش ساخته باید به آن توجه شود ظرفیت آب آن می باشد که نکته کلیدی و بسیار مهمی به شمار می آید ، ظرفیت آب این استخر پیش ساخته برابر با 16296 لیتر می باشد که نشان از کیفیت بالا ی آن دارد . همچنین وزن این محصول به همراه اقلام همراه و بسته بندی که دارد 178.1 کیلو گرم می باشد که با توجه به اینکه این وسیله به ندرت جا به جا می شود ، وزن بالا چندان از اهمیت بالایی برخوردار نیست .

نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته :

برای نصب استخر پیش ساخته دو راه پیش رو دارید : 1 - نصب استخر توسط کادر مجرب و کار آزموده نمایندگی اینتکس 2 - نصب توسط مصرف کننده . بعد از خرید استخر پیش ساخته و برای جلب رضایت حداکثری مشتریان عزیز پکیج نصب استخر را توسط کادر مجرب و کار آزموده نمایندگی اینتکس برای شما فراهم آورده ایم که در صورت انتخاب این گزینه می توانید به تماشای نصب استخر در محل مورد نظر خود پرداخته و بعد از نصب مشغول استفاده از استخر شده و روز زیبای خود را درون این استخر زیبا سپری کنید . همچنین در صورت نصب استخر توسط کادر نمایندگی می توانید از احتمال بروز هر گونه خطر در هنگام نصب استخر خودداری نمایید و با خیالی راحت خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید . اما برای نصب استخر توسط مصرف کننده کافیست بعد از رسیدن محصول به دستتان با استفاده از DVD درون پکیج و شکل ضاهری قطعات استخر اقدام به نصب صحیح استخر نمایید .

 

جمع بندی :

استخر بیضی فایبرگلاس با طول 500 با پمپ شنی دارای جنس بدنه فایبرگلاس می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از این بابت راحت می کند . همچنین به همراه این محصول برای شما عزیزان نردبان مخصوص استخر پیش ساخته ، زیر انداز و یک عدد پمپ تصفیه آب شنی نیز ارسال می شود که شما را از خرید اقلا همراه این استخر بی نیاز می کند . استخر بیضی فایبرگلاس با طول 500 با پمپ شنی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید . برای خرید استخر پیش ساخته تماس بگیرید.

نوعبیضی
ظرفيت آب16296 ليتر
طول500 سانتي متر
عرض360 سانتي متر
ارتفاع120 سانتي متر
جنس لبه هافایبرگلاس
پمپ تصفيه
نوع پمپپمپ تصفیه شنی
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي گارانتي
اقلام همراهنردبان،بسته تعميرات، DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...