استخر بیضی فایبرگلاس با طول 610 با پمپ فیلتری

bestway 56371

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بیضی فایبرگلاس با طول 610 با پمپ فیلتری

استخر پیش ساخته فایبرگلاس با طول 610 سانتی متر همراه با پمپ تصفیه آب فیلتری نوع دیگری از استخر های پیش ساخته فایبرگلاس 6 متری بوده که تفاوت آن با مدل مشابه خود در نوع پمپ تصفیه آب می باشد. این استخر یکی از بزرگترین استخر های فایبرگلاس محسوب شده که ابعاد و ظرفیت آب بسیار بالایی برای تفریحات آبی چند نفره دارد. همچنین این ابعاد بزرگ امکان استفاده از این استخر را برای کار های صنعتی مانند پروش ماهی و کشاورزی به راحتی فراهم می سازد. استخری که دارای لوازم جانبی کاملی از جمله داشتن پمپ تصفیه ، نردبان و زیرانداز بوده و از یک اسکمیر مخصوص زباله گیری آب که بدنه اصلی متصل بوده بهره مند می باشد. طراحی بدنه مستحکم و ضد سایش و همچنین مقاوم در برابر دمای مختلف آب باعث شده تا با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کرد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به داشتن یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش در صورت نصب توسط شرکت اینتکس برای مصرف کننده اشاره نمود.

جالب است بدانید که استخر بیضی فایبرگلاس که به عنوان استخر های پیش ساخته و آماده شرکتی شناخته می شوند ، سایزبندی داشته و شرکت بست وی طرح های بزرگ تر و یا کوچک تر از این استخر شش متری را تولید کرده است ، بنابراین شما می توانید با توجه به فضایی که در خانه خود در اختیار دارید ، استخر پیش ساخته را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . این نوع از استخر ها بر روی زمین راه اندازی می شوند ، برای همین است که نردبانی برای استخر در نظر گرفته شده است تا بتوانید با استفاده از آن به سادگی به داخل استخر رفته و یا از آن خارج شوید . این نردبان مخصوصا برای استخر بیضی در نظر گرفته شده است و ارتفاعی متناسب با ارتفاع استخر دارد ، همچنین به دلیل اینکه از جنس آلومینیوم ساخته شده است ، می تواند وزن های بالا را تحمل کند . 

از نقاط قوت استخر بیضی فایبرگلاس می توان به داشتن یک پمپ تصفیه اب پر قدرت اشاره کرد که می تواند در ظرف چند ساعت 19929 لیتر آب را که همان گنجایش آب استخر است را تصفیه کند . با وجود چنین پمپ تصفیه ای ، دیگر نیاز نیست که آب استخر را برای مدت کوتاه تعویض کنید ، اینکار حتی باعث افزایش هزینه نگهداری شده و البته موجب هدر رفتن آب خواهد شد ، پس شما با خرید استخر پیش ساخته ، پکیج کاملی از لوازم جانبی ضروری استخر را دریافت خواهید کرد . استفاده از استخر پیش ساخته می تواند موقتی و یا دائمی باشد، بنابراین خود شما هستید که می توانید انتخاب کنید تا از استخر به صورت دائمی استفاده کرده و یا آن را در فصل های مشخص و یا زمان های مشخصی استفاده کنید . 


نقد و بررسی استخر بیضی فایبرگلاس با طول 610 با پمپ فیلتری

استخر بیضی فایبرگلاس با طول 610 با پمپ فیلتری یکی از استخر های پیش ساخته تولید شده ی جدید توسط شرکت بست وی می باشد که در سال جدید به بازار جهانی عرضه شده است. این محصول یک وسیله تفریحی آبی محسوب می شود که می توان از آن در حیاط منزل و یا پشت بام و همچنین در محوطه ای سر پوشیده که برای استخر در نظر گرفته شده است استفاده کرد و درون آن به شنا، آب تنی و آب درمانی پرداخت. همچنین از این محصول می توان به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده کرد. در واقع شما با خرید این محصول هم استخر برای شنا خریده اید و هم استخری برای پرورش ماهی. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت استخر :

اصلی ترین و ابتدایی تریم کاری که برای تولید یک محصول می بایست انجام داد، طراحی آن محصول است که شرکت بست وی توانسته است با طراحان خوش سلیقه ای که دارد محصولاتی بسیار زیبا و منحصر به فرد را تولید کرده و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. فرم کلی این استخر به صورت بیضی بوده و دارای رنگ بدنه طوسی می باشد. در بیرون این استخر یک عدد نردبان تعبیه شده که به وسیله آن می توانید از آن بالا رفته و توسط پله هایی که درون استخر قرار داده شده وارد استخر بشوید.

جنس و کیفیت بدنه استخر :

یکی از مهمترین نکاتی که تمامی افراد برای تهیه یک محصول مد نظر دارند، جنس آن محصول است. یعنی همه گی توقع داریم که محصولی را که خریداری مکنیم دارای جنس مرغوبی باشد و از دوام بالایی برخوردار باشد. شرکت بست وی توانسته است با محصولات با کیفیتی که تولید می کند رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کرده و کالایی مرغوب و با کیفیت را به آن ها ارائه دهد. بدنه این محصول از فایبر گلاس بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید و انواع دمای آب دارد. همچنین این بدنه از استحکام بسیار بالایی در برابر فار آب دارد و شما می توانید به راحتی هنگامی که درون استخر هستید به آن تکیه دهید.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر :

این استخر پیش ساخته دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده و شما می توانید به راحتی از آن در حیاط منزل و یا پشت بام خود استفاده کنید. این محصول در ابعادی از جمله طول: 610 سانتی متر، عرض: 360 سانتی متر و ارتفاع: 120 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. همچنین ظرفیت آب آن نیز 19929 لیتر بوده و دارای وزن 212 کیلو گرم می باشد که جزو استخر های پیش ساخته ی سنگین محصوب می شود.

وسایل جانبی همراه استخر :

یکی از مزایایی که این استخر نسب به سایر استخر های پیش ساخته دارد این است که دارای لوازم جانبی بسیاری بوده که دیگر نیاز به خرید و هزینه اضافی برای این لوازم جانبی ندارید. این محصول دارای یک عدد پمپ تصفیه بوده که به وسیله آن می توانید آب درون استخر را تصفیه کنید و دیگر نیاز به تخلیه دائم آب استخر ندارید. به این طریق می توانید در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید. علاوه بر زیر انداز این استخر دارای نردبان، ضمانت و دی وی دی های آموزشی می باشد که به وسیله آن ها می توانید استخر را راه اندازی کنید. همچنین ستون های این استخر از جنس آلومینیوم و فایبر گلاس بوده که از استحکام بالایی برخوردار می باشند و به هیچ عنوان اجازه ی واژگونی استخر را نمی دهند.

طریقه راه اندازی استخر :

برای این که بتوانید این استخر را راه اندازی کنید، 2 راه در پیش رو دارید. یکی این که خودتان از طریق دی وی دی آموزشی بر روی محصول اقدام به نصب کنید و راه دوم این که این کار را به کارشناسان نصب ما بسپارید. با این تفاوت که اگر کارشناسان ما استخر را نصب کنند، محصول دارای 1 سال گارانتی شده و 5 سال خدمات پس از فروش را دارا می شود و می توانید هنگامی که کارشناسان ئر محل نصب حاضر می شوند تمامی سوالات خود را از آنها بپرسید. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

نوعبیضی
ظرفيت آب19929 ليتر
طول610 سانتي متر
عرض360 سانتي متر
ارتفاع120 سانتي متر
جنس لبه هافایبرگلاس
پمپ تصفيه
نوع پمپپمپ تصفیه فیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي گارانتي
اقلام همراهنردبان،بسته تعميرات، DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...