استخر بیضی فایبرگلاس بست وی با طول 500

bestway 56583

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بیضی فایبرگلاس بست وی با طول 500

استخر بیضی فایبرگلاس بست وی محصولی جدید و تولید شده در سال 2016 این شرکت می باشد که با توجه به ارگونومی ساخت آن ، یکی از پرطرفدارترین استخر های بست وی می باشد . این استخر دارای 500 سانتی متر طول ، 360 سانتی متر عرض و 120 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی مناسبی برای یک استخر می باشد . همراه با این استخر پمپ تصفیه آب ، نردبان و زیرانداز مخصوص نیز وجود دارد . 

استخر های پیش ساخته ای که معمولا مشاهده می کنید ، به صورت گرد و یا مستطیلی هستند ، اما فروشگاه اینتکس استخری را به صورت بیضی شکل موجود کرده است که توسط برند خوشنام بست وی تولید شده و می توان آن را در دسته استخر های آماده شرکتی اورجینال و اصل قرار داد . اگرچه این استخر پیش ساخته در سال 2016 تولید شده است ، اما شما به روز ترین استخر را دریافت خواهید نمود و پس از سفارش استخر ، فروشگاه اینترنتی اینتکس مدلی که در سال جاری تولید شده است را برای شما ارسال خواهد نمود ، بنابراین با اطمینان خاطر خرید های خود را انجام دهید . شما عزیزان حتی می توانید به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و خرید های خود را انجام دهید .

استخر های پنج متری پیش ساخته در واقع استخرهایی با سایز میانه هستند که شما می توانید مدل های بزرگ تر و یا کوچک تر آن را نیز سفارش دهید . بست وی نیز با توجه به نیاز مشتریان ، سایز های استخر پیش ساخته را متنوع در نظر گرفته است تا به شما حق انتخاب بیشتری را بدهد . بدنه این استخر فایبرگلاسی بوده که یکی از بهترین و مقاوم ترین متریال ها برای ساخت بدنه استخر های پیش ساخته می باشد ، این جنس ضد آب است و به خوبی می تواند وزن آب را تحمل کند و حتی در برابر ضربه و آسیب هایی که ممکن است به استخر وارد شود ، مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . به همین علت است که شما می توانید برای مصارف صنعتی و یا کشاوزی نیز از این استخر ها استفاده نمایید .

نقد و بررسی استخر بیضی فایبرگلاس بست وی با طول 500

استخر بیضی فایبرگلاس بست وی با طول 500 یکی از مناسب ترین و مقاوم ترین استخر های پیش ساخته موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد که اگرچه در سال 2016 تولید شده است ، اما هنوز هم به یکی از پر طرفدار ترین استخر های بازار و فروشگاه تهران اینتکس می باشد که ویژگی های ساختاری آن و همچنین دوام عالی محصول ، آن را به یکی از محکم ترین و مقاوم ترین استخر های پیش ساخته تبدیل شده است .

استخر های پیش ساخته فایبرگلاسی از نظر قیمتی کمی گرانتر از سایر استخر های پیش ساخته بوده اما ارزش آن را دارد که کمی بیشتر هزینه کنید تا یک استخر با دوام تری داشته باشید . در ادامه این مطلب نیز به بررسی بیشتر استخر بیضی فایبرگلاس بست وی با طول 500 خواهیم پرداخت . 

طراحی و تولید استخر بیضی فایبرگلاس بست وی با طول 500

تولید کننده این استخر پیش ساخته فوق یعنی استخر بیضی فایبرگلاس بست وی با طول 500 ، شرکت آمریکایی بست وی ( bestway ) می باشد که سعی کرده است محصول فوق را در طراحی متفاوت تولید کند . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، دیواره های این استخر پیش ساخته دارای طراحی شبیه به بتن و سنگ دارد ، اما در واقعیت اینچنین نبوده است , بدنه محصول از فایبرگلاس ساخته شده است . در بخش جنس استخر پیش ساخته نسبت به ویژگی ها و خصوصیات فایبرگلاس توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد .

استخر پیش ساخته فوق در کنار بدنه مقاوم ، دارای پایه و فریم مقاومی است که سبب شده است تا این محصول را بتوانید بر روی زمین راه اندازی کنید که البته می توانید به صورت دلخواه محصول را در داخل زمین نیز راه اندازی و از آن به صورت یک استخر توکار استفاده نمایید . در بدنه این محصول دریچه هایی به منظور تخلیه آب و نصب پمپ تصفیه قرار داده شده است . این استخر پیش ساخته قابلیت متحرک بودن را دارا بوده و محصولی کاملا پرتابل و قابل حمل است . به همین دلیل نیز شما می توانید به صورت موقت و یا دائمی از آن استفاده کنید .

جنس بدنه استخر بیضی فایبرگلاس بست وی با طول 500

استخر بیضی فایبرگلاس بست وی با طول 500 همانطور که از نام محصول مشخص است از بدنه فایبرگلاسی ساخته شده است . فایبرگلاس نوعی کامپوزیت پلیمری است که از مواد خام نفتی و پشم شیشه ساخته شده است . فایبرگلاس مدل های مختلفی دارد که می توان به مدل های سفت و یا انعطاف پذیر اشاره کرد ، تولید کنندگان این جنس با ترکیباتی می توانند دوام و انعطاف پذیری این جنس را تغییر دهند .

به همین دلیل  شرکت بست وی برای ساخت استخر پیش ساخته فوق از فایبرگلاس محکم و تقریبا ارتجاعی استفاده کرده است تا به خوبی در برابر ضربه و فشار مقاوم باشد . فایبرگلاس دوامی نزدیک به فلزات داشته اما وزن آن ها بسیار سبک است ، به همین دلیل بست وی با استفاده از فایبرگلاس علاوه بر افزایش دوام این محصول ، آن را سبک تر کرده است . در کنار بدنه فایبرگلاس از پایه های آلومینیومی استفاده کرده است که این فلز نیز از وزن سبک و دوام بالا برخودار است . از این رو آسیبی در برخورد با اجسام تیز و برنده به بدنه ، استخر به سختی سوراخ خواهد شد و صدمه خواهد دید .

راه اندازی استخر بیضی فایبرگلاس بست وی با طول 500

شما می توانید با مطالعه دفترچه راهنما و همچنین دی وی دی های آموزشی که توسط شرکت در کنار جعبه محصول قرار داده شده است به بهترین شکل استخر بیضی فایبرگلاس بست وی با طول 500 را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . توجه داشته باشید که نکات گفته شده را بایستی توجه کرده و به آن ها عمل کنید تا آسیبی به استخر پیش ساخته حتی در دراز مدت نرسد . در کنار این استخر پمپ تصفیه آب نیز قرار دارد که در توضیحات نحوه نصب پمپ تصفیه آب نیز گفته شده است .

خدمات پس از فروش استخر بیضی فایبرگلاس بست وی با طول 500

فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس ، نمایندگی رسمی استخر های پیش ساخته اینتکس و بست وی در ایران است که تمامی محصولات خود را با ضمانت به فروش می رساند ، شما می توانید با خرید استخر پیش ساخته خود از این نمایندگی از خدمات پس از فروش آن مانند نصب و راه اندازی محصول در محل ، تعمیرات و سرویس دهی به استخر ، حمل ، جمع آوری و جابجایی آن اشاره کرد . لذا شما می توانید بی دردسر روند ارسال تا نصب استخر در محل مورد نظر خود را به نصاب های حرفه ای فروشگاه بسپارید .

نوعبیضی
ظرفيت آب16296 ليتر
طول500 سانتي متر
عرض360 سانتي متر
ارتفاع120 سانتي متر
جنس لبه هافایبرگلاس
پمپ تصفيه
نوع پمپ3028 لیتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي گارانتي
اقلام همراهنردبان،بسته تعميرات، DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...