استخر بیضی فایبرگلاس بست وی با طول 610

bestway 56369

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بیضی فایبرگلاس بست وی با طول 610

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بست وی که به صورت بیضی تولید شده است از سری محصولات Hydrium Oval Pool بوده و در سال 2016 تولید شده است که از محصولات پرطرفدار این شرکت محسوب می شود . با توجه به طول 366 سانتی متری این استخر ، استفاده از آن در ویلاها و یا باغ ها رایج می باشد . البته شما می توانید از این استخر برای آموزش شنا به کودکان در مهدکودک ها و یا استخری پرورش ماهی نیز استفاده کنید . همراه با این استخر پمپ تصفیه آب برای تمیز نگه داشتن آب ، زیرانداز مخصوص برای جلوگیری از آسیب رسیدن به استخر و همچنین نردبان مخصوص نیز وجود دارد که از ویژگی های این استخر محسوب می شود.

معمولا برای ساخت استخر پیش ساخته یا استخر های آماده از دو نوع بدنه استفاده می شود که یکی برزنتی و دیگری فایبرگلاس می باشد . اگر بخواهیم این دو مدل از استخر های پر طرفدار پیش ساخته را از نظر استحکام مقایسه کنیم ، باید اشاره کنیم که بدنه فایبرگلاسی بسیار مقاوم تر از استخر های برزنتی می باشد ، دلیل آن هم نوع متریالی است که برای ساخت استخر استفاده شده است . فایبرگلاس مقاومتی همانند فلزات دارد و از طرفی وزن سبک آن باعث شده است تا بهترین گزینه برای ساخت استخر های پیش ساخته باشد . از این جنس حتی برای ساخت بدنه قایق ها نیز استفاده می شود . بنابراین می توانید پی ببرید که فایبرگلاس یک جنس ضد آب است که در مجاورت طولانی مدت با آب اصلا اصلا پوسیده نشده و صدمه ای نخواهد دید . 

دقت داشته باشید که شما عزیزان با سفارش استخر پیش ساخته ، جدید ترین مدل را در که در سال اخیر تولید شده است ، تحویل خواهید گرفت ، بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشید که استخر بیضی در سال 2016 طراحی شده و در سال های بعدی نیز تولید شده است . با توجه به طول شش متری که این استخر پیش ساخته دارد و البته ارتفاع 120 سانتی متری آن ، تمامی رده های سنی به خصوص بزرگسالان می توانند در استخر شنا کرده و به سمت جلو یا اطراف حرکت کنند ، البته که عرض 360 سانتی متری استخر ، می تواند فضای بزرگی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید به صورت چند نفره و خانوادگی از استخر برای تفریحات آبی خود استفاده کنید . این استخر پیش ساخته گنجایش 19929 لیتر اب دارد و برای همین یک پمپ تصفیه آب 3785 لیتری با فیلتر شنی در نظر گرفته شده است تا با آن بتوانید روند تصفیه آب داخل استخر را با کیفیت فوق العاده خوب انجام دهید .

نقد و بررسی استخر بیضی فایبرگلاس بست وی با طول 610

استخر پیش ساخته فایبرگلاس تا حدود سال 2015 تنها یک حرف و یک اصطلاح به حساب می آمد تا اینکه شرکت بست وی سنت شکنی کرد و بر خلاف اینتکس به تولید استخر فایبرگلاس پرداخت که مزایا و معایت خاص خود را دارند تا مشتریان خاص خود را به طرف خود بکشاند. ساختار استخر های فایبرگلاس کاملا متفاوت از استخر های پی وی سی و برزنتی بوده و نصب آنها نیز متفاوت است. از مزیت های آن می توان به جنس و کیفیت فوق العاده بالای آن اشاره کرد که باعث می شود طول عمر آن به شکل قابل توجهی بالا باشد. اما عیب آن نیز به عدم قابلیت حمل ساده آن و حجم بسته بندی به نسبت بزرگتر آن محدود می شود که در ادامه به تمامی آنها خواهیم پرداخت. با ما در تهران اینتکس همراه باشید. 

طراحی

ظاهر این استخر پیش ساخته تا حدودی مشابه استخر های فریمی سنتی می باشد با این تفاوت که بخش های گوشه ای آن از انحنای بیشتری برخوردار هستند و  از نوع ساختار بیضی بهره می برند. بدنه از 12 لایه جداگانه فایبرگلاس ساخته شده است که ساختار به نسبت خشکی داشته و به صورت یک تکه رنگ خاکستری روشن دارد. از مشخصه های مفید در طراحی این استخر می توان به عدم وجود پایه های آزار دهنده که باعث می شود برای نصب به فضای بیشتری نیاز باشد اشاره کرد. تنها 4 پایه در قسمت های عرضی استخر وجود دارند که انها نیز ابعاد بسیار بزرگی ندارند و به سادگی می توان آنها را در  شرایط مختلف استفاده نمو.د. در سایر استخر های برزنتی و یا پی وی سی فضای اضافه ای نیز می بایست برای عبور شخص از کنار استخر در نظر گرفت اما این محصول به آن فضا نیز نیاز ندارد و عبور از روی پایه ها میسر است. از سایر ویژگی های این محصول می توان به نردبان دوبل و پمپ تصفیه قدرتمند هم رنگ با بدنه اشاره کرد. 

جنس  و کیفیت بدنه

همانطور که در بند اول به آن اشاره کردیم مهم ترین مزیت این استخر پیش ساخته در مقایسه با سایر استخر های پیش ساخته موجود در بازار جنس و کیفیت بدنه آن است به صورتی که می توان استخر را به سادگی برای مدت طولانی در محلی به عنوان نصب شده بدون نگرانی از مشکل خاصی قرار داد چراکه لایه های فایبرگلاس بر اثر تابش مستقیم خورشید دچار پوسیدگی نخواهند شد. برای مراقبت بیشتر از آب درون استخر می توانید از درپوش موجود در بسته بندی استفاده کنید. بخش پایه ها و لبه های استخر که باید از استحکام بالاتری بهره مند شوند نیز از فلز روکش شده ضد زنگ ساخته شده اند که طول عمر بالایی دارند. پمپ تصفیه شنی این محصول نیز دارای ضمانتنامه شرکت بست وی می باشد و از کیفیت فوق العاده بالایی بهره مند است و حتی می توان آن را درون استخر های سنتی بتنی نیز برای تصفیه آب استفاده نمود. نردبان نیز از ساختار استاندارد استخر های برزنتی بهره می برد و دارای پایه های فلزی به همراه پلکان پلاستیکی می باشد که باعث سبک تر شدن و مستجکم تر شدن آن برای حمل های متداول می باشد. 

ابعاد و وزن

استخر پیش ساخته فایبرگلاس از ابعاد استانداردی بهره می برد و همانطور که در بند اول به آن اشاره شد فضای اشغال شده آن تقریبا با ابعاد ذکر شده و اعلام شده از سوی سازنده برابر است تا مشتری نگرانی از بابت فضای کافی برای نصب و راه اندازی آن نداشته باشد. طول استخر 610 سانتی متر بوده و در صورتی که قصد قرار دادن نردبان در بخش طولی استخر را داشته باشید حدود 620 سانتی متر فضا برای نصب کفایت می کند. عرض استخر نیز حدود 360 سانتی متر بوده که با احتساب پایه های آن به حدود 450 سانتی متر فضا برای پایه ها و عبور دادن آن نیاز دارید. اما عیب بزرگ استخر در زمان جابجایی و حمل آن نمایان می شود، استخر پیش ساخته فایبرگلاس بر خلاف استخر های برزنتی از حجم بسته بندی بسیار بزرگی بهره مند هستند و نمی توان آنها را به سادگی جایجا و حمل کرد، در بسیاری از موارد برای جابجایی این دسته از محصولات نمی توان از اتومبیل های شخصی بهره برد که در نوع خود یک ضعف بسیار بزرگ به حساب می آید. 

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این استخر بادی ابتدا فضای ذکر شده را آماده کنید. این فضا باید مسطح باشد و شیب آن نیز کمتر از دو یا سه درجه باشد تا فشار به قسمت خاصی از بدنه وارد نشود چراکه فشار وارده به یک نقطه خاص می تواند باعث صدمه دیدن و یا حتی صدمات جبران نا پذیری شود، به ویژه اینکه حجم آب چند هزار لیتری آب داخلی می تواند سبب بسیاری از مشکلات در محل زندگی شما شود. پس از به وجود آوردن محیط مناسب برای نصب ابتدا زیر انداز استخر را از بسته بندی آن خارج کرده و بر روی محل پهن کنید. سپس بدنه استخر را بر روی زیر انداز قرار داده و بدنه و اسلکت بندی آن را مطابق دفترچه راهنما انجام دهید. در مرحله بعدی نوبت به قرار دادن ورقه های فایبرگلاس موجود در بسته بندی است که حدود 10 الی 15 دقیقه زمان می برد. پس از انجام این مراحل، نوبت به راه اندازی نردبان و نصب پمپ تصفیه کنید.، با انجام این مراحل استخر آماده استفاده شماست.

نوعبیضی
ظرفيت آب19929 ليتر
طول610 سانتي متر
عرض360 سانتي متر
ارتفاع120 سانتي متر
جنس لبه هافایبرگلاس
پمپ تصفيه
نوع پمپ3785 لیتری شنی
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت استفاده به عنوان استخر صنعتي
داراي گارانتي
اقلام همراهنردبان،بسته تعميرات، DVD آموزشي

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...