استخر بیضی فریمی 300 × 200 × 84 جدید بست وی

bestway 56617

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بیضی فریمی 300 × 200 × 84 جدید بست وی

استخر بیضی فریمی با ابعاد 300 در 200 در 84 سانتی متر یکی از جدید ترین نوع استخر های پیش ساخته تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که در طراحی و رنگ بدنه متفاوتی عرضه شده است. این محصول دارای جنس بدنه ای از نوع PVC برزنتی با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که از ساختار سه لایه برخوردار می باشد. بدنه ای با ضخامت بالا که در برابر فشار و دمای آب ، شرایط جوی مختلف و قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را از خود نشان خواهد داد به همین دلیل می توان با خیالی آسوده از این استخر در فضای باز استفاده کرد. اما این استخر پیش ساخته بیضی توسط پایه هایی از جنس آلومینیوم ضد زنگ راه اندازی شده که بر خلاف وزن سبک خود از تحمل وزن بالایی بهره مند هستند. همچنین برای این استخر یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه آب 1249 لیتری در نظر گرفته شده تا زباله های سطحی آب را به خود بکشد. این محصول در کمترین زمان ممکن به صورت روکار قابل نصب و راه اندازی بوده و توسط شرکت اینتکس ضمانت خواهد شد.

جالب است بدانید که استخر بیضی فریمی سه متری فوق در سایز های بزرگ تر نیز عرضه شده است و شما می توانید انتخاب های بیشتری را بسته به فضایی که در حیاط خانه یا پارکینگ و هر جایی که به فکر راه اندازی استخر هستید ، استخر پیش ساخته بزرگ و یا کوچکی را انتخاب کنید. حتی این استخر در عمق های بیشتر نیز طراحی شده است که تمامی آن ها را می توانید در فروشگاه اینتکس مشاهده کرده و در صورت علاقه ، سایز های بزرگتر استخر را با همان شکل ظاهری و استحکام خریداری کنید . البته که مدل فوق به دلیل داشتن عمق 84 سانتی متری خود ، می تواند برای استفاده کودکان نیز مناسب باشد، زیرا این عمق شرایط بهتری را برای کودکان فراهم خواهد کرد تا حتی بتوانند در داخل استخر ایستاده و تفریح کنند . البته با خرید استخر بیضی سایز بزرگ و عمیق تر ، شما می توانید آب استخر را کمتر در نظر بگیرید تا عمق آن کاهش یابد .

از موارد دیگر و قابل توجه استخر پیش ساخته سه متری می توان به داشتن پمپ تصفیه آب اشاره کرد . شرکت بست وی معمولا برای بیشتر استخر های پیش ساخته خود ، حتی در سایز های کوچک ، از پمپ تصفیه آب استفاده می کند ، زیرا حتی استخر بیضی فریمی 300 در 200 سانتی متر با ارتفاع 84 سانتی متر چیزی در حدود 3668 لیتر گنجایش آب دارد، برای همیمن بهتر است که از پمپ تصفیه آب استفاده شود . پمپ تصفیه آبی که برای استخر در نظر گرفته است ، 1249 لیتری است که کمتر از 3 ساعت می تواند تمامی حجم آب داخل استخر را تصفیه کرده و به آب تمیز و زلال برای استفاده تبدیل کند . شما می توانید با استفاده از قرص کلر آب استخر را ضد عفونی کرده و یا با استفاده از ابزار های کمکی مانند جاروی اسکیمر ، داخل و کف استخر را از کثیفی ها بزدایید .

نقد و بررسی استخر بیضی فریمی 300 × 200 × 84 جدید بست وی

استخر بیضی فریمی 300 × 200 × 84 جدید بست وی از سری استخر های پیش ساخته با طراحی جدید و متفاوت شرکت بست وی می باشد که به صورت بیضی ساخته شده و از معدود مدل هایی است که دارای طراحی بیضی می باشد . این محصولات از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین نوع استخر ها می باشند که به واسطه طراحی آماده و بی دردسر خود ، فروش بسیار بالایی داشته و بیشتر افراد از آن به عنوان یک استخر خانگی و ویلایی استفاده می کنند . فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین نمایندگی فروش استخر پیش ساخته در ایران است که محصولات خود را با قیمت ارزان به مشتریان عرضه کرده و تمامی محصولات خود را با ضمانت به فروش می رساند . در ادامه این مطلب نیز با نقد و بررسی محصول ، به ویژگی ها و خصوصیات این استخر بیضی و همچنین مزایا ، نوع طراحی ، جنس محصول و ... اشاره خواهیم کرد .

طراحی و تولید استخر فریمی

استخر های پیش ساخته و آماده شرکتی در متنوع ترین اشکال ساخته شده اند که طراحی بیضی یکی از کمیاب ترین مدل ها می باشد . شرکت تولید کننده این محصول ، برند آمریکایی بست وی می باشد که آن را به عنوان یک برند اصل و اورجینال می شناسیم . محصولات این شرکت همواره از کیفیت بالایی برخوردار بوده و همین موضوع نیز سبب شده تا محصولات این شرکت از پر فروش ترین برند ها باشد . استخر بیضی فریمی فوق در طول 3 متر و عرض 2 متر ساخته شده است و ارتفاع آن نیز 84 سانتی متر می باشد که به همین واسطه می تواند ظرفیت 3668 لیتری را در درون خود جای دهد .

عمق کم این استخر پیش ساخته می تواند اجازه استفاده کودکان از این محصول را بدهد تا حتی بدون نیاز به لوازم و تجهیزات ایمنی بتوانند به بازی و تفریحات آبی بپردازند . توجه داشته باشید که کودکان زیر 6 سال نیاز است که از وسایل ایمنی چون جلیقه نجات ، انواع شناور ها و حلقه های بادی ، بازوبند بادی و ... استفاده کنند . نوع طراحی این استخر پیش ساخته بیضی شکل همانطور که از نامش مشخص است به صورت فریمی می باشد . استفاده از طراحی فریمی برای این نوع از استخر های پیش ساخته سبب شده است تا دوام و استحکام این محصولات بسیار بالا تر برود تا دیگر بتوانید از آن برای استفاده دائمی نیز استفاده کنید . 

فریم این استخر ها به شما اجازه می دهد تا بدون اینکه زمین را گود برداری کنید و یا از پایه یا سازه ای جهت نگهداری از استخر استفاده کنید ، آن را بر روی زمین راه اندازی کرده و داخل آن را با آب پر کنید . البته امکان راه اندازی توکار یعنی داخل زمین نیز وجود دارد . این محصول علاوه بر فریم دارای بدنه ای ضخیم و انعطاف پذیر دارد که عایق بسیار خوبی در برابر آب بوده و می تواند حجم بسیار زیادی آب را در داخل خود نگهدارد . در بدنه این محصول دریچه هایی به منظور تخلیه آب و همچنین اتصال پمپ تصفیه قرار گرفته است . سازه این استخر قابلیت جدا شدن دارد که شما می توانید با بازکردن آن ، محصول را در ابعاد کوچکی بسته بندی و نگهداری کنید .

پمپ تصفیه آب و لوازم جانبی استخر

از مهم ترین لوازمی که بست وی در کنار این استخر پیش ساخته فریمی قرار داده است می توان به پمپ تصفیه آب اشاره کرد . بست وی پمپ های بسیار عالی را متناسب با حجم استخر های تولید شده خود طراحی کرده است که می تواند با توان بسیار بالا ، آب موجود در استخر را در مدت زمان مشخصی تصفیه کرده و به آب زلال تبدیل کند . مدل پمپ تصفیه ای که برای استخر فوق استفاده شده است از نوع فیلتری کاغذی بوده که می تواند به بهترین شکل آب های کثیف را به آب زلال و تمیز تبدیل کند .

فیلتر های استفاده شده در این پمپ قابلیت تعویض داشته و شما می توانید در صورت کثیف شدن فیلتر آن را تعویض کنید . شما می توانید این فیلتر ها را از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کنید . از دیگر لوازم جانبی استخر فریمی فوق می توان به داشتن نردبان جهت وارد شدن و خارج شدن راحت تر به درون استخر و همچنین زیرانداز برای نگهداری از کف بدنه استخر و درپوش جهت مراقبت از ورود هر گونه گرد و خاک ، زباله ، حشرات ، شاخ و برگ درختان و ... اشاره کرد .

جنس استخر فریمی

بست وی همواره سعی کرده است تا استخر های پیش ساخته خود را از با استفاده از اجناس بسیار با کیفیت و درجه یک تولید کند تا طول عمر محصولات خود را افزایش دهد ، بنابراین در این مدل میبینیم که این استخر پیش ساخته از پایه ها و فریم فلزی آلومینیومی ساخته شده است ، این فلز استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین دربرابر پوسیدگی مقاوم می باشد و مهم تر از آن وزن سبکی دارد که می به شما اجازه خواهد داد تا به سادگی استخر را جابجا و حمل کنید . برای بدنه این محصول نیز از پارچه مقاوم برزنت استفاده شده است .

نوعبیضی
ظرفیت آب3668 لیتر
طول300 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 1249 لیتری
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هامناسب تفریحات آبی داخل منزل
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان با ضمانت
اقلام همراهپکیج راهنما ، پمپ تصفیه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...