استخر بیضی فریمی 424 × 250 × 100 جدید بست وی

bestway 56620

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بیضی فریمی 424 × 250 × 100 جدید بست وی

استخر بیضی فریمی با ابعاد 424 در 250 در 100 سانتی متر یکی از جدید ترین استخر های پیش ساخته شرکت بست وی با طراحی و رنگ بندی متفاوت بوده که برای تفریحات آبی خانگی استفاده می شود. این محصول تولید شده از دو قسمت اصلی بدنه و فریم ها بوده که با ترکیب یکدیگر موجب راه اندازی استخر خواهند شد. جنس بدنه اصلی از نوع PVC برزنتی با الیاف شمعی و جنس پایه ها نیز از نوع آلومینیوم ضد زنگ می باشد. بدنه ای با کیفیت ساخت بالا که در برابر عواملی مانند فشار و دمای آب ، نور و گرمای آفتاب و همچنین شرایط جوی مختلف مقاوم بوده از همین رو می توان در فضای باز نیز از این استخر استفاده کرد. همراه این کالا یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه آب 2006 لیتر قرار داده شده گرچه می توان از پمپ تصفیه آب های بزرگ تر و قوی تر نیز برای این استخر استفاده کرد. از دیگر ویژگی های خوب این محصول می توان به داشتن دریچه مخصوص تخلیه آب ، امکان نصب لوازم های جانبی مختلف روی بدنه مانند درپوش و لامپ و ... و همچنین ضمانت آن توسط شرکت اینتکس اشاره نمود. 

ابعاد چهار متری این استخر پیش ساخته بیضی شکل آن را به یکی از محبوب ترین استخر های موجود در فروشگاه اینتکس تبدیل کرده است ، چرا که این ابعاد در میان سایر استخر های پیش ساخته یک استخر با ابعاد میانه و سایز متوسط است که در بسیاری از حیاط خانه ها قابل راه اندازی و اجرا می باشد . برای همین اگر فضایی با متراژ 3 در 5 متر نیز داشته باشید می توانید این استخر را راه اندازی و نصب کنید . اما برای راحتی بیشتر خود و البته داشتن فضا برای نصب بهتر و بدون مشکل استخر پیش ساخته ، بهتر است که استخر مقداری با فاصله نسبت به دیوار یا باغچه و ... قرار بگیرد . شما می توانید برای نصب صحیح و درست استخر پیش ساخته و همچنین مشاوره خرید استخر پیش ساخته با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید تا در این راستا راهنمایی های لازم را بگیرید . 

شما عزیزان می توانید نصب استخر پیش ساخته را در هر ابعاد و سایزی در محل مورد نظر خود ، به فروشگاه اینتکس بسپارید ، زیرا فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش این محصولات پیش ساخته پر طرفدار را مانند نصب و راه اندازی در محل و همچنین تعمیرات آنها را ارائه کرده است تا شما مشتریان عزیز بتوانید با اطمینان خاطر ، خرید های خود را ثبت نمایید . استخر های پیش ساخته اصل و اورجینال فروشگاه اینتکس مانند استخر بیضی فریمی جدید بست وی که تولید شده توسط برند خارجی بست وی است ، به صورت یک پکیج کامل طراحی شده و شما می توانید تمامی اقلام همراه این محصول را در کنار استخر دریافت کنید . این استخر به دلیل طراحی بیضی شکل خود ، یک ظاهر زیبا و شیک دارد که مناسب برای راه اندازی در ویلا یا باغ خواهد بود . 

نقد و بررسی استخر بیضی فریمی 424 × 250 × 100 جدید بست وی

استخر بیضی فریمی 424 × 250 × 100 جدید بست وی از نمونه محصولات پیش ساخته شرکتی با دوام و استحکام بسیار عالی است که در دسته استخر های پیش ساخته اورجینال برند بست وی قرار دارد . فروشگاه تهران اینتکس در کنار انواع مدل های مستطیلی و گرد خود ، این بار استخر های پیش ساخته جدید فریمی را با طراحی بیضی به محصولات خود اضافه کرده است تا دوست داران این استخر های متحرک و دوست داشتنی بتوانند انتخاب بیشتری را داشته باشند . مدل های فریمی از مقاوم ترین و بهترین استخر های آماده هستند که می توانید از آن ها به صورت دائمی نیز استفاده کنید . این مدل در ابعاد بزرگ تر و کوچک تر نیز طراحی شده اند که می توانید به دلخواه آن ها را خریداری کنید . اما در ادامه مطلب به بررسی بیشتر مدل استخر بیضی فریمی 424 × 250 × 100 جدید بست وی خواهیم پرداخت .

طراحی و ساخت استخر بیضی فریمی

شرکت بست وی از با تجربه ترین و با سابقه ترین شرکت های فعال در زمینه تولید و فروش استخر پیش ساخته در سطح جهان می باشد که اقدام به تولید انواع مدل های ایزی ست و فریمی کرده است که هر یک از آنها ویژگی ها و مزایا خاص خود را دارند . اما یکی از تولیدات موفق این شرکت ، استخر بیضی فریمی می باشد که همانطور که از نام آن مشخص است دارای پایه و فریم می باشد که این طراحی از مقاوم ترین نوع طراحی ها می باشد . با توجه به ساختار فریمی که این محصولات دارند شما می توانید استخر های پیش ساخته را بر روی زمین راه اندازی کنید تا دیگر حتی نیازی به حفاری زمین نداشته باشید . این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا حتی در طبقات و یا پشت بام نیز بتوانید از آن ها استفاده کنید .

مدل استخر بیضی فریمی دارای طولی بیش از 4 متر و عرضی 2.5 متری دارد و برخلاف مدل کوچک تر خود دارای عمق 1 متری می باشد ، بنابراین بیشتر نوجوانان و بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند ، حتی اگر شنا کردن را یاد نگرفته اند . با استفاده از این محصولات می توانید آب درمانی کرده و حتی با شنا کردن و قدم زدن در داخل استخر ورزش کنید . عمق این محصول برای شیرجه زدن مناسب نیست اما شما می توانید برای شنا کردن و یادگیری آن از این استخر استفاده کنید . به واسطه مساحتی که این استخر دارد ، افرادی که فضای بزرگی در اختیار ندارند می توانند از این محصول استفاده کنند . ظرفیت داخلی این استخر بیضی نیز 7250 لیتر است که می توانید به سرعت و با استفاده از یک پمپ آن را پر کنید . 

جنس استخر بیضی فریمی

استخر پیش ساخته فریمی بیضی فوق از دو بخش بدنه و فریم تشکیل شده است که برای هر دو آن ها از اجناسی متفاوت استفاده شده است . جنس بدنه این محصول از برزنت بوده که یکی از بهترین پارچه ها برای ساخت بدنه استخر ها به شمار می آید . این پارچه در واقع ساخته شده از چندین لایه پی وی سی ، برزنت و الیاف شمعی می باشد که در کنار یکدیگر پارچه ای با ضخامت بسیار بالا و مقاوم در برابر وزن بسیار زیاد آب را تشکیل داده است .

تمامی مواد استفاده شده در بدنه این محصول ضد آب بوده و این موضوع سبب شده است که در صورت استفاده مداوم نیز بدنه این محصولات پوسیده و یا کهنه نشود . برای ساخت فریم این استخر بیضی نیز از جنس فلز مرغوب آلومینیوم استفاده شده است ، این جنس استحکام بالایی داشته و در برابر فشار و ضربه نیز مقاوم است ، از سوی دیگر در برابر اکسایش نیز مقاوم بوده و وزن سبک آن موجب شده است تا به سهولت بتوانید این استخر را جابجا کنید .

پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه آب استخر  یکی از مهم ترین و ضروری ترین لوازمی است که بیشتر مدل های پیش ساخته به خصوص آن هایی که از ابعاد بزرگ و ظرفیت بالایی برخوردار هستند ، استفاده می شود . بست وی نیز برای سهولت در تعویض آب کثیف و جایگزین کردن آب تمیز بدون هزینه بسیار زیاد و هدر رفتن آب ، پمپ هایی را جهت تصفیه مرتب ، در کنار محصولات خود عرضه کرده است که می توانید از آن استفاده کنید . به همین منظور بست وی برای استخر بیضی فریمی خود که ظرفیت 7250 لیتری دارد ، از پمپ های تصفیه آب فیلتری 2006 لیتری استفاده کرده است که می تواند ظرف مدت 3 الی 4 ساعت آب کل استخر را تصفیه کند . شما می توانید برای خرید استخر بیضی فریمی با پمپ تصفیه آب ، با شماره تلفن های فروشگاه تماس گرفته و یا به صورت اینترنتی و حضوری اقدام به خرید کنید .

نوعبیضی
ظرفیت آب7250 لیتر
طول424 سانتی متر
عرض250 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 2006 لیتری
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هامناسب تفریحات آبی داخل منزل
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان با ضمانت
اقلام همراهپکیج راهنما ، پمپ تصفیه ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...