استخر بیضی فریمی 488 × 305 × 107 جدید بست وی

bestway 56448

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بیضی فریمی 488 × 305 × 107 جدید بست وی

استخر بیضی فریمی با ابعاد 488 در 305 در 107 سانتی متر بزرگترین مدل از استخر های پیش ساخته جدید و متفاوت از شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی خانگی تولید و عرضه شده است. این استخر پیش ساخته دارای طراحی بدنه بیضی شکل مانند استخر های اوال فریم بوده اما تنها تفاوت میان آنها نبود لبه بادی برای این سری از استخر های جدید بست وی می باشد. استخری با بدنه PVC برزنتی و ترکیبی از الیاف شمعی که یکی از مقاوم ترین بدنه در نظر گرفته شده برای استخر های پیش ساخته محسوب می شود. بدنه ای که توسط پایه های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی شده که در هنگام راه اندازی زمان کمی را از مصرف کننده خواهد گرفت. محصولی با کیفیت ساخت بالا که می توان بهترین گزینه برای تفریحات آبی خانوادگی باشد. از مهمترین لوازم جانبی همراه این محصول می توان به پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه آب 3028 لیتر در ساعت ، نردبان پیش ساخته ، درپوش و زیرانداز اشاره نمود. این استخر در کمترین زمان ممکن قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

مدل های جدید استخر های پیش ساخته برند بست وی ، ظاهری بسیار شیک و زیبا دارند که باعث شده است تا علاقه مندان به استخر های لوکس ویلایی بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند . اگر به بدنه بسیاری از استخر های پیش ساخته توجه داشته باشید ، مشاهده خواهید کرد که بیشتر آن ها دارای بدنه ای با رنگ سفید و یا آبی خواهند بود ، اما استخر بیضی فریمی جدید بست وی بدنه ای طوسی مایل به خاکستری دارد که آن را شبیه به استخر های طرح استیل کرده است . راه اندازی و نصب این استخر پیش ساخته در حدود دو ساعت و حتی کمتر خواهد بود و بستگی به روند نصب شما دارد . شما می توانید از ویدیو های آموزشی و دفترچه راهنمای محصول ، مراحل نصب استخر را طی کنید ، اما برای راحتی بیشتر و تضمین بهتر استخر پیش ساخته ، می توانید از نصاب های فروشگاه اینتکس کمک بگیرید . 

توجه داشته باشید که استخر هایی مانند استخر بیضی فریمی فوق ، ابعاد بزرگی داشته و همچنین عمق آن نیز بالاست ، برای همین مقدار زیادی آب داخل آن جای خواهد گرفت ، برای همین وزن بالایی به پایه ها و بدنه استخر وارد خواهد شد ، برای همین اگر استخر به صورت مناسب راه اندازی نشود ، ممکن است صدماتی به آن وارد شود . به طور مثال استخر بیضی فریمی گنجایشی 10949 لیتر را دارد که حجم بالایی برای استخر محسوب خواهد شد . البته روند تصفیه این حجم از آب نیز با پمپ فیلتری که بست وی مخصوصا برای استخر در نظر گرفته است ، انجام شده و شما دردسر نگهداری و یا تعویض آب استخر را نخواهید داشت . به طور خلاصه استفاده از استخر پیش ساخته بسیار آسان است و می توان گفت که استخر های بی دردسری هستند .

نقد و بررسی استخر بیضی فریمی 488 × 305 × 107 جدید بست وی

استخر پیش ساخته بیضی فریمی 488 × 305 × 107 جدید بست وی از سری استخر های پیش ساخته لوکس و بسیار زیبا شرکت آمریکایی bestway می باشد که در با طراحی کاملا متفاوت ساخته شده است و از پر فروش ترین و محبوب ترین مدل های این برند نیز به شمار می رود . ساخت این استخر کاملا منحصر به فرد است چرا که به صورت بیضی ساخته شده است . کمتر استخری بدین شکل ساخته شده است ، اما این استخر دارای این طراحی خاص و ویژه می باشد که دوست داران استخر های طرح دار می توانند این استخر را خریداری کرده و از آن استفاده کنند . اگر قصد خرید استخر بیضی فریمی 488 × 305 × 107 جدید بست وی دارید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا بیش از پیش با ویژگی ها و مزایا این محصول آشنا شوید و انتخاب مطمعن تری را انجام دهید .

ساخت و نوع طراحی استخر بیضی

استخر های پیش ساخته شرکتی در ابعاد و اشکال متنوعی ساخته شده اند که یکی از نوع طراحی که برای این محصولات استفاده می شود ، طراحی فریمی می باشد . استفاده از فریم فلزی در استخر های پیش ساخته سبب شده است تا دوام و کیفیت این محصولات افزایش یافته و بهتر بتوانند وزن آب را تحمل کرده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باشند . بست وی نیز این استخر زیبا و شیک را با طراحی فریمی ساخته است تا بتوانید از آن به صورت دائمی استفاده کنید . ساختار این محصول به گونه ای است که فریم آن متشکل از چندین پایه می باشد که قابلیت جدا شدن از یکدیگر را دارند ، به همین دلیل می توانید آن را به دفعات جمع آوری و راه اندازی کنید .

با توجه به امکان جمع آوری و راه اندازی دوباره و همچنین وزن سبک این محصول سبب شده است تا بتوانید استخر را به صورت دلخواه جابجا کرده و در محلی جدید راه اندازی کنید و حتی به صورت موقت و فصلی از محصول استفاده نمایید . شکل ظاهری این استخر همانطور که تصاویر آن را در بالا مشاهده  کنید ، متمایز است . بدنه خارجی این استخر به رنگ خاکستری بوده که استفاده از آن در ویلا و باغ ها می تواند محیط اطراف را زیبا و شیک کند . همچنین دیواره داخلی و قسمت کف بدنه استخر فوق نیز دارای طراحی سرامیکی می باشد که به صورت چاپی بر بدنه نقش بسته است . این طراحی سبب شده تا داخل استخر به مانند استخر های بتنی کف سرامیکی دیده شود . البته این بدنه کاملا عایق است .

پمپ تصفیه آب استخر

بست وی عمدتا برای استخر های پیش ساخته خود به ویژه استخر های فریمی که ابعاد بزرگی دارند ، پمپ تصفیه آب قرار داده است که می بینیم در مدل فوق نیز از پمپ تصفیه آب استفاده کرده است . نوع پمپ تصفیه آب این استخر از نوع فیلتری می باشد که قابلیت تعویض فیلتر نیز در آن وجود دارد . توان این پمپ تصفیه آب 3028 لیتر در ساعت است که می توانید به خوبی و در ظرف چند ساعت تمامی آب موجود در استخر را تصفیه کنید . شما می توانید پمپ تصفیه خود را به دلخواه تعویض کنید و حتی مدل های دیگر را نیز برای این استخر استفاده نمایید .

خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته

فروشگاه تهران اینتکس ، بزرگترین نمایندگی رسمی فروش استخر پیش ساخته در ایران ، در کنار فروش مدل های متنوع و استخر های بزرگ خانگی و ویلایی ، خدماتی را به مشتریان خود ارائه کرده است که می توان از این میان به عهده دار شدن روند ارسال تا نصب استخر در محل مورد نظر شما اشاره کرد که می توانید به دلخواه از نصاب های متخصص فروشگاه استفاده کنید تا استخر را به بهترین شکل و به صورت کاملا اصولی و تضمین شده استخر پیش ساخته شما را راه اندازی نمایند .

تمامی لوازم یدکی و جانبی این استخر را می توانید از فروشگاه تهران اینتکس تهیه کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت استخر پیش ساخته و همچنین موجودی محصول و پرسش به سوالات خود می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید . شما می توانید فیلتر های پمپ تصفیه خود را نیز از فروشگاه اینتکس تهیه کنید .

نوعبیضی
ظرفیت آب10949 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض305 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی با الیاف شمعی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 3028 لیتری
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هامناسب تفریحات آبی داخل منزل
دارای دریچه خروجی آب
قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه
قابلیت نصب لوازم جانبی روی بدنه
نصب و حمل آسان با ضمانت
اقلام همراهپکیج راهنما ، پمپ تصفیه ، نردبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...