استخر طرح چوب ارتفاع 107 با پمپ فیلتری

bestway 56647

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر طرح چوب ارتفاع 107 با پمپ فیلتری

استخر طرح چوب ارتفاع ۱۰۷ با پمپ فیلتری از جدید ترین استخر های پیش ساخته گرد فریمی شرکت بست وی با ابعاد جدید بوده که از کاربرد بسیار بالایی برخوردار می باشد. این استخر که درو ابعاد مختلف دیگری نیز تولید شده که این مدل در میان بزرگترین نوع استخر های طرح چوب بست وی قرار می گیرد. محصولی که دارای جنس بدنه PVC با الیاف شمعی و برزنت بوده که دارای ضخامت بالا و مقاومت بسیار خوبی می باشد. داشتن پایه های قوی و ضد زنگ نیز باعث شده تا استحکام این محصول در زمان استفاده افازیش پیدا کند. این محصول دارای پمپ تصفیه آب فیلتری بوده و از لوازم مهمی همچون زیرانداز و درپوش برای محافظت بهتر از این کالا بهره مند می باشد. علاوه بر این یک نردبان مخصوص نیز برای این استخر در نظر گرفته شده که به شکل مجزا نصب و راه اندازی می شود. از دیگر ویژگی های این استخر پیش ساخته می توان به استفاده از آنها در صنعت پروش ماهی نیز و یا ذخیره آب در کشاورزی اشاره کرد

این استخر مورد مشابهی در سال ۲۰۱۹ در شرکت اینتکس نیز دارد استخری که دقیقا با همین ابعاد تولید شده و بدنه آن به همین شکل اما توسط چوب طراحی و اجرا شده است که این کار توسط مرکز فروش تهران اینتکس تولید و عرضه شده است چنانچه برای ذخیره آب و کشاورزی و همچنین استخر شنای خانگی نیاز به این استخر دارید میتوانید آنرا به شکل اختصاصی و طبق سلیقه خود سفارش داده تا ساخته شود قیمت این محصول نیز از محصولات اینتکس پایین تر و ارزانتر است و نصب و ارسال آن توسط تیم تهران اینتکس اجرا خواهد شد. کالای تولید شده به مدت ۵ سال دارای گارانتی میباشد و در برابر یخ زدگی نیز مقاومت بسیار بالایی دارد.  

نقد و بررسی استخر طرح چوب ارتفاع 107 با پمپ فیلتری

استخر طرح چوب ارتفاع 107 با پمپ فیلتری

استخر طرح چوب ارتفاع 107 با پمپ فیلتری از محصولات با کیفیت و مقاومت با طول عمری بسیار بالا می باشد که محصول شرکت بست وی بوده است.ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با تمام نکات این محصول آشنا کرده تا برای خریدی که می خواهید انجام دهید مطمین شوید. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید پیشنهاد می کنیم که این مطلب را کامل بخوانید و با تجربه متخصص هایمان و مزایا و معایب این محصول آشنا شوید. پس با ما همرا باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

این استخر پیش ساخته گرد فریمی که ساخته شرکت بست وی بوده قابلیت ها و کاربرد های زیادی را دارا است، برای مثال شما به غیر از داشتن یک استخر تمام عیار میتوانید در صنعت پروش ماهی و یا ذخیره آب کشاورزی استفاده کنید. این استخر که طرح گردی را همراه خود دارد نسبت به استخر های مستطیلی شکل جای کمتری را در بر می گیرد. قابل ذکر می باشد که این استخر یک زیر انداز بزرگ آبی و یک درپوش را دارد تا در زیر و بر روی این محصول نصب شود. همچنین این محصول دارای یک نردبان آلمینیومی می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه که از مهم ترین دلایل هر شخصی برای خرید محصول خود می باشد از شاخص ترین قوانین هر محصولی می باشد، زیرا محصولی که جنس خوبی نداشته باشد پس از گذشت مدت زمان کوتاهی فرسوده و یا از بین می رود. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از pvc و برزنت بوده و پایه های آن از آلمینیوم می باشد که بسیار مقاومت بالایی را دارد و یکی از با کیفیت ترین محصولات استخر بست وی می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد و ظرفیت آب این محصول به این ترتیب می باشد: قطر: 427 سانتی متر، ارتفاع : 107 سانتی متر، ظرفیت آب: 15232 لیتر می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول در قدم اول زیر انداز را گذاشته و بعد بر روی این زیر انداز پایه های آن را نصب کرده و بعد از آن بدنه ی این استخر را درون این پایه گذاشته تا این محصول راه اندازی شود. این محصول دارای یک نردبان است تا به آسانی از آن استفاده کنید. نصب این محصول کمتر از یک ساعت زمان می برد و بعد از آن شما می توانید یک تفریح آبی لذت بخش را تجربه کنید. قابل ذکر است که بعد از اتمام این کار، در آخر پمپ تصفیه آب قرار می گیرد و راه اندازی آن به اتمام می رسد.اما برای نگهداری این محصول شما می تواتید در فصل سرما این محصول را جمع کرده تا بدنه آن آسیب نبید و یا بعد از استفاده این استخر می توانید در پوش این محصول را بر روی آن گذاشته تا آب آن آلوده نشود و یا حشرات درون آن نروند. اما اگر به هر دلیلی مشکلی برای این محصول پیش بیاید و یا قسنتی از آن دچار اختلالی بشود هیچ نگران نباشید زیرا این محصول دارای گارانتی نصب بوده و شما هر زمان که خواستید می توانید با نمایندگی ما تماس گرفته تا ما در اسرع وقت به منزل شما آمده و استخر شما را تعمیر و تحویلتان دهیم. همچنین در این محصول بسته تعمیراتی وجود دارد که با تماس با مشاوران ما می توانید به صورت تلفنی محصول خود را تعمیر و ترمیم کنید.

جمع بندی

استخر طرح چوب ارتفاع 107 با پمپ فیلتری یکی دیگر از محصولات شکیل و زیبای طرح گرد شرکت نامدار بست وی می باشد که نسبت به طرح های مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را می گیرد. جنس بدنه و پایه های این محصول به ترتیب از pvc با الفیاف شمعی و برزنت و پایه های آن از آلمینیوم بوده که دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی می باشد. نصب و راه اندازی این محصول کمتر از یک ساعت زمان در بر می گیرد و بعد از آن شما می توانید تا سالیان سال از این محصول استفاده، و لذت داشتن یک استخر خصوصی را ببرید. همراه این استخر یک درپوش بوده تا در زمان به اتمام رسیدن تفریحتان، آن را بر روی این استخر گذاشته تا آب آن آلوده نشود و یا حشرات موذی داخل آن نروند. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق همین صفحه سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش محصول کرده و در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت کنید.

نوع استخر پیش ساختهگرد
ظرفيت آب15232 ليتر
قطر427 سانتي متر
ارتفاع107 سانتي متر
جنس پايه هافلزی و آهنی
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتی
دارای نردبان مخصوص
اقلام همراهDVD آموزشی، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...