استخر فایبرگلاس با قطر 305 بدون پمپ

bestway 56406

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر فایبرگلاس با قطر 305 بدون پمپ

استخر فایبرگلاس گرد محصولی از بست وی در سری محصولات Steel Pro Frame این شرکت می باشد که لبه های آلومینیومی با روکش استیل ضد زنگ داشته که مقاومت خوبی در برابر فشار و تحمل وزن استخر دارد. بدنه اصلی استخر نیز ترکیبی از سه ماده برزنت، فایبرگلاس و PVC می باشد که منجر به ساخت استخر با طول عمر بالا شده است. در میان تمای محصولات این استخر پیش ساخته اینتکس ابعاد متوسطی داشته و قیمت آن نیز به طبع از استخر های بزرگ تر از خود ارزان تر است که برای استفاده خانواده کاملا مناسب می باشد. 

اگر دوست دارید که استخر های خانگی داشته باشید که مقاوم تر از استخر های بادی باشد ، استخر پیش ساخته بهترین گزینه برای شما خواهد بود . به واسطه کوچک بودن استخر ، شرکت بست وی برای آن پمپ تصفیه آبی در نظر نگرفته است ، تا دیگر هزینه اضافی پرداخت نکنید . زیرا برخی از افراد به صورت موقتی از استخر های پیش ساخته استفاده می کنند ، برای همین نیازی به پمپ تصفیه آب نخواهد بود . اما اگر علاقه دارید که به صورت دائمی از استخر پیش ساخته استفاده کنید ، می توانید پمپ تصفیه آب را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . در مدل های دیگر این استخر ، شما می توانید طرح هایی را خریداری کنید که به همراه خود پمپ تصفیه آب دارد . پس انتخاب با شماست که استخر سه متری خود را با پمپ یا بدون پمپ خریداری نمایید . 

شکل ظاهری استخر نیز بسیار زیباست ، به خصوص کف داخلی و دیواره داخلی استخر که شبیه به کاشی طراحی شده و جذابیت استخر را چند برابر کرده است . این طرح به صورت چاپی بر روی بدنه برزنتی بوده و کاملا مشابه سرامیک و کاشی های کف استخر های بتنی می باشد . تمامی بخش هایی که استخر دارد ، ضد آب بوده و برای همین است که اگر برای مدت های طولانی از استخر استفاده کنید ، باز هم مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد . توجه داشته باشید که شما می توانید استخر های پیش ساخته را در فضای باز راه اندازی کنید و آن را در مقابل نور خورشید قرار دهید ، چرا که بدنه سه لایه استخر در برابر اشعه های آسیب رسان خورشیدی نیز مقاومت خوبی را از خود نشان خواهد داد . راه اندازی و نصب این استخر زمانبر نبوده و حتی خود شما می توانید آن را به سادگی نصب کنید .

استخر فایبرگلاس با قطر 305 بدون پمپ bestway 56406 این استخر پیش ساخته می تواند مناسب برای استفاده جهت آب تنی و همچنینی استخر پرورش ماهی باشد که توسط یکی از برترین برندهای مطرح جهانی یعنی بست وی تولید و عرضه شده است . از مزیت های این استخر پیش ساخته می توان به پایه های آلومینیومی مستحکم و همچنین بدنه مقاوم در برابر فشار و ضربه یاد کرد .

در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر پیش ساخته راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر فایبرگلاس با قطر 305 بدون پمپ همراه ما باشید . طراحی ظاهری استخر پیش ساخته این استخر پیش ساخته به رنگ آبی می باشد که نا برند تولید کننده به رنگ سفید بر روی آن حک شده است . همچنین پایه های سفید رنگ آلومنیومی این محصول جلوه زیبایی را به آن داده است .

وزن این محصول بالغ بر 17.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی است . به همراه این استخر پیش ساخته دی وی دی آموزشی نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به نصب محصول نمایید . همچنین در ساختار بدنه این استخر پیش ساخته خروجی آب نیز به منظور تخلیه آب تعبیه شده است که از آن می توانید در جهت آبیاری باغ های شخصی خود استفاده نمایید .

ظرفیت آب این استخر پیش ساخته بالغ بر 4678 لیتر است که با استفاده از پمپ های تصفیه آب فیلتری نیز قابل تصفیه می باشد . شایان ذکر است که آب موجود در استخر توسط دریچه های خروجی تعبیه شده در آن قابل استفاده در مصارف آبیاری و شخصی می باشد . بدنه ای مقاوم در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی جنس بدنه این استخر پیش ساخته همانطور که از نام آن پیداست از جنس فایبرگلاس می باشد که یکی از مزیت های مهم آن کیفیت و مقاومت فوق العاده در برابر فشار و ضربه است .

همچنین قابلیت مهار آب توسط بدنه این استخر بسیار بالا می باشد و از این رو خیال شما را به طور کلی راحت می کند . اما پایه های استخر پیش ساخته نقشی اساسی در استحکام محصول دارد و به هنگام نصب استخر نیز باید به دقت نصب شود . پایه های نگهدارنده این استخر پیش ساخته از نوع آلومینیومی می باشد که دارای خصوصیت ضد زنگ نیز است و از این رو می توانید از این محصول در محیط های باز نیز استفاده کنید . نصب آسوده در مدت زمان کوتاه ابعاد این استخر پیش ساخته به مشخصات (قطر : 305 سانتی متر و ارتفاع : 76 سانتی متر) می باشد که مطابق با استانداردهای جهانی نیز است . نصب استخر های پیش ساخته می تواند یکی از دغدغه های خریداران این محصولات باشند .

نصب آسوده در مدت زمان کم می تواند یکی از مزیت های بسیار ایده آل به شمار بیاید . نصب این استخر به سادگی و در مدت زمان کوتاهی توسط آموزشی که در دی وی دی همراه محصول ارسال شده است امکان پذیر است . لازم به ذکر است که نصب تمامی استخرهای پیش ساخته موجود در فروشگاه اینتکس توسط کادری مجرب قابل نصب می باشد و همچنین خدمات پس از فروش به صورت کلی برای مشتریان عزیز فراهم می شود . استخر فایبرگلاس با قطر 305 بدون پمپ با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی استخر پیش ساخته اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نوعگرد
ظرفيت آب4678 ليتر
قطر305 سانتي متر
ارتفاع76 سانتي متر
جنس پايه هاآلومينيومي
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...